ik word gek- ongeval?

27-02-2014 09:38 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend de kids naar school gebracht en ik stap in de auto, reed innieminie stukje achteruit want ik stond bijna klem tussen twee auto's, en ineens hoorde ik een kleine 'klap'?

En meneer stond te gebaren van wat doe je mi?

Raampje open en enige wat ik vroeg was: is het erg? Aan z'n hoofd te zien wel, stukkie vooruit gereden... Tadaa niks ergs, de auto waar ik in reed ook helemaal niks,, geen krasje geen streep niks, dus de eigenaar van de 'aangereden' auto kwam eraan,,, staat ze te kijken of het erg was (ze wil gewoon geld zien)

Maar de man die erbij stond stond te bemiddelen ze spreken beide Turks en ik niet wist niet waar t gesprek over ging dus, ik heb haar m'n nummer gegeven en ze wilt erover praten. Dus geld vangen van mij. Het ergste komt nog, de auto is van mijn ex en als hij het hoort gaat hij mij weet ik wat aandoen (verzekering is al heel hoog) geen idee wat nu? Wat nu? Pfff helemaal van de kaart hier.
Toch knap dat je ondanks dat je ze niet verstond weet dat ze geld willen zien.
Als er geen schade is, is er toch niets aan de hand?
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:06
0.00% gewijzigd
Soms kan er schade zijn zonder dat je het ziet. En inderdaad, knap dat je weet dat ze geld willen zien.

Ik zou je ook niet zomaar laten gaan hoor. Heb je wel foto's gemaakt van hoe het er uit zag?
Nee geen schaderapport, niks. Maar juist omdat ze mijn nummer wou hebben, bekruipt mij het gevoel dat ze wel een slaatje eruit wilt slaan.
Dit gaat je echt klauwen met geld kosten...

Geen schade is er...

Waarom heb je dan je nummer gegeven??
Maar hoe willen zij dan aantonen dat jij de schuldige bent als er geen schadeformulier is ingevuld?

Met alleen een telefoonnummer kom je niet ver lijkt me.
Stel dat zij er een zaak van maakt, en er toch 'schade' blijkt te zijn, vind ik dat ik toch verantwoordelijk ben.
Waarom neem je geen maatregelen als je zo zeker weet dat ze geld wil zien. Waarom geen schadeformulier ingevuld? Foto's van het ongeval gemaakt? Foto's van de auto's....enz....?
Als je klem stond tussen 2 auto's en er 1 schade heeft vraag ik me ook echt af hoe hard je die auto geraakt heb met uitrijden..
En hoe gaat zij er een zaak van maken dan? Er is geen rapport, op t oog geen schade, politie is niet gebeld. Alleen een telefoonnummer uitgewisseld.
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:06
98.45% gewijzigd
Je bent zelf zo dom om a. tegen een auto op te botsen, b. geen foto te maken en c. geen schadeformulier in te vullen.

Kun je die andere mevrouw wel van alles in haar schoenen willen schuiven.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 februari 2014 @ 09:55:

En hoe gaat zij er een zaak van maken dan? Er is geen rapport, op t oog geen schade, politie is niet gebeld. Alleen een telefoonnummer uitgewisseld.En er is een getuige.
Ja idd want ik heb nul komma nul schade, ik heb omdat de auto wit is en er wat vuil zat schoongemaakt met een doekje om te kijken of er überhaupt wat van schade zit.
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 09:56:

Ja idd want ik heb nul komma nul schade,.En daarom denk je dat zij geen schade heet?
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 09:53:

Stel dat zij er een zaak van maakt, en er toch 'schade' blijkt te zijn, vind ik dat ik toch verantwoordelijk ben.Klopt, en daarom ben je verzekerd.
Begin eerst eens met een cursus Nederlands, schrijf dan een nieuw topic, dan kijken we verder. Tenenkrommend dit.
Nee zij zei zelf, ik bel je op om erover te praten, en dus niets van we gaan een schadeformulier invullen, maar welk figuur zet de auto zo dicht op een voorste auto?
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 09:59:

Nee zij zei zelf, ik bel je op om erover te praten, en dus niets van we gaan een schadeformulier invullen, maar welk figuur zet de auto zo dicht op een voorste auto?Je had zelf ook een schadeformulier kunnen pakken.
O ik lees het al, niet jouw schuld. Nou waar maak je je dan druk over?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2014 @ 09:59:

[...]

Je had zelf ook een schadeformulier kunnen pakken.Dit.
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 09:59:

maar welk figuur zet de auto zo dicht op een voorste auto?iemand met haast om haar kind op school te krijgen.
Als ze je klem parkeren moeten ze niet gek opkijken dat je hun auto raakt bij het uitparkeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven