Bannerklachten topic

08-10-2013 18:37 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.

Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing

Met vriendelijke groet,

Moderators viva forum.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
SBS 6 reclame, met de kop van Andy van de Meyde! Weg ermee alsjeblieft!
quote:MarianneDavids schreef op 27 februari 2014 @ 15:27:

Kan die reclame voor dat celblok eraf? Dat kl*teding verschijnt bij iedere aanslag die ik maak, om knettergek van te worden.Idd om stapelgek van te worden..
Mag die reclame van celblok H alsjeblieft weg ?

Zelfs wegklikken met het kruisje helpt niet, hij komt meteen weer terug.
Niet geschoten is altijd mis
Idd die reclame van celblok ik heel vervelend. En als ik probeer te drukken op het kruisje dan ga ik vaak nog eens per ongeluk naar de link en denken ze straks nog succes te hebben ook.

Als die dan wel weg is is hij er bij de volgende klik weer!

En nee ik wil niks installeren op mijn computer om gewoon normaal te kunnen forummen.
Nu telkens weer die balk van SBS6, mijn ad blok houdt dat kreng niet tegen, computer loopt erop vast.
verba volant, scripta manent.
Weg met al die meuk. Andy en Melissa, Masterchef en al die rotzooi ga ik nu zeker niet meer kijken!
Ik krijg er een punthoofd van!
Wat ik wel enorm irritant vind, is: als ik op iets wil klikken (bijvoorbeeld dat ik het laatste bericht van een topic wil zien), springt vaak net op dat moment een banner open en verspringt het beeld, waardoor ik ernaast klik of op iets anders wat ik totaal niet wil aanklikken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Eens met alle berichten hier over Andy & Melissa, Blok H (?) etc etc.

Wat ontZETtend irritant!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Wel jammer dat de modjes dit topic niet lezen..
quote:tanteslankie schreef op 28 februari 2014 @ 17:29:

Eens met alle berichten hier over Andy & Melissa, Blok H (?) etc etc.

Wat ontZETtend irritant!Idem hier.
Up! Er komt toch wel een afgezaagde reacties van de mods dat dit is doorgegeven aan de technische afdeling en dat ze hopen dat er wat aan gedaan wordt en dat we niet meer kunnen doen dan afwachten. Toch?
Hoop dat ik hier goed zit met mijn "klacht", maar ook ik erger me enorm aan die sbs6 celblok H reclame. Bij elke klik komt dat ding weer in beeld en als mijn muis ook maar een millimeter teveel naar beneden in mijn scherm staat, dan heb ik er per ongeluk al opgeklikt. Heel storend, dus hoop dat hier iets aan gedaan kan worden! Bedankt.
Modzilla Firefox gaan gebruiken en de add-blocker installeren. Echt ik zie geen enkele banner, pop-up-pagina of reclame. Een rust voor het oog.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Häät die Hästens pop up, kan die alsjeblieft van het scherm gehäald worden!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven