de miauwende stalker

28-02-2014 17:29 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 katten, 2 poezen en 2 katers.

De oudste poes, 10 jaar, loopt sinds een week de hele dag mauwend achter mij aan.

Kom ik uit bed, mevrouw komt er aan, waar ik ook ga volgt ze mij.

ga ik op de bank zitten komt ze tegen mij aan zitten en gaat ze zitten tja hoe noem je dat kwekken? het is een soort kort miauwtje.

Ze kruipt continue op schoot, op mn boek, op de laptop en maar mauwen.

Lichamelijk mankeert ze niks dat heeft de dierenarts bevestigd en ze doet het alleen bij mij niet bij mn man of andere gezinsleden.

Heeft iemand een idee waar ze last van heeft?
ik zou denken aan een vorm van dementie, maar daar vind ik haar wel erg jong voor...

zwanger?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
geen idee. Mijn poes doet dat al haar hele leven.
Verliefd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien is er iets met jou aan de hand, dat kan ook.
Ben je toevallig zwanger?
Mijn kat had een obsessie voor een zwangere vriendin van me eerst..,
Ben je zwanger misschien?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zou het inderdaad kunnen dat je zwanger bent? Katten voelen het vaak eerder aan, nog voordat je het zelf weet.
Ziek? Ik ben nu ziek en van 2 van de 3 katten krijg ik nu echt de kriebels. Ze blijven maar praten en volgen.
jij zelf ziek/zwanger is ook een optie..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ziek of zwanger...je raakt wel van de regen in de drup.
Ze vindt je zo liefff
Mijn poes doet t ook, heeft bij haar met t voorjaar te maken. De eerste zonnestralen in huis en ze wordt knuffelig en aanhankelijk. Ze wil vooral dat de deur open word gezet..
Mijn kater doen het nu ook, maar dat is omdat ik net een week weg ben geweest, daar raakt hij altijd een beetje van de wap van. Is volgende week weer over.
*TO is even een zwangerschapstestje aan het halen *
quote:Splinter_ schreef op 28 februari 2014 @ 19:06:

*TO is even een zwangerschapstestje aan het halen *
en dat testje was negatief! dat is het dus duidelijk niet.

Ik zit te wachten op de uitslag van een uitstrijkje na dat vorig jaar een behandeling heb gehad voor slechte pap uitlsga dus mischien voelt ze mijn spanning.

Dat ze mij lief vind dat blijkt wel gelukkig vind ik haar ook lief
Die van ons is ook een grote kletskous.. Vooral als ik niet zo lekker in mijn vel zit blijft ie achter me aanhuppelen en kletsen! Toch een soort zorgen voor je :-)
Oh, dat is natuurlijk ook wel echt spannend! Ik kan me zo voorstellen dat ze dat voelt...Mijn dieren willen soms juist niet bij me zitten als ik heel gespannen ben. Dan neem ik niet genoeg tijd voor ze, of heb geen volledige aandacht voor ze (verwend...)

Veel succes, ik hoop dat het een goede uitslag is!
Ow, dat is een minder leuke spanning. Hopelijk krijg je goed bericht. En ik ben benieuwd of poes dan ook weer haar normale gedrag gaat vertonen. Zou heel goed kunnen.

Sterkte!
Doet mijn aanlooppoes ook. En daarom noem ik 'r puppy. Zelfs als ik naar de wc ga, gaat ze bij m'n voeten zitten.
Mijn grijze je weet wel kater doet het ook, en nu ik zwanger ben is hij helemaal niet meer bij me weg te slaan, maargoed ik vind het niet vervelend, hij is écht mijn maatje, als hij eens een dag niet bij mij komt weet ik dat hij niet lekker in zijn vel zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven