Jongensnamen topic
donderdag 27 februari 2014 om 08:44
Van harte met jullie zoon, rozerood. Leuke naam!
Even benieuwd: kwam de keuze voor deze andere naam spontaan na de geboorte of hadden jullie die in de dagen ervoor al bedacht?
(Ben nu zelf ruim 39 wkn en opeens weer bevangen door twijfel... maar vriend wil (liever) niet meer veranderen van de naam. En dat snap ik ook).
Even benieuwd: kwam de keuze voor deze andere naam spontaan na de geboorte of hadden jullie die in de dagen ervoor al bedacht?
(Ben nu zelf ruim 39 wkn en opeens weer bevangen door twijfel... maar vriend wil (liever) niet meer veranderen van de naam. En dat snap ik ook).
vrijdag 28 februari 2014 om 20:45
quote:jochebed schreef op 28 februari 2014 @ 20:41:
Wij zijn op zoek naar een jongensnaam met een L erin. Liever niet de L als beginletter en liever niet namen met een Y erin. Hebben jullie suggesties?
Elvin
Elvan
Elvis
Elia
Malik
Alwin
Alain
Zoiets? Of het liefst Hollands, Engels, Frans, kort, lang?
Wij zijn op zoek naar een jongensnaam met een L erin. Liever niet de L als beginletter en liever niet namen met een Y erin. Hebben jullie suggesties?
Elvin
Elvan
Elvis
Elia
Malik
Alwin
Alain
Zoiets? Of het liefst Hollands, Engels, Frans, kort, lang?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 1 maart 2014 om 08:56
Elias vind ik mooi, Oliver ook! Verder Alexander?
Wij hebben inmiddels de eerste naam voor onze zoon, maar we missen nog een tweede en een derde. Ik hou van klassieke, wat langere namen. Onze dochter is al vernoemd naar iedereen uit de familie, dus we kunnen los deze keer
Op het lijstje staan:
Alexander
Andreas
Casimir
Christopher
Leonard
Severijn
Weten jullie nog mooie namen die ik heb gemist?
Wij hebben inmiddels de eerste naam voor onze zoon, maar we missen nog een tweede en een derde. Ik hou van klassieke, wat langere namen. Onze dochter is al vernoemd naar iedereen uit de familie, dus we kunnen los deze keer
Op het lijstje staan:
Alexander
Andreas
Casimir
Christopher
Leonard
Severijn
Weten jullie nog mooie namen die ik heb gemist?
zaterdag 1 maart 2014 om 10:55