Gezondheid alle pijlers

losse schouders

01-03-2014 17:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik heb een rechter schouder die lager staat dan de andere , bij bepaalde bewegingen is mijn arm geneigd om uit de kom te gaan, hij is nooit eerder volledig uit de kom geweest.

als ik voel dat die uit de kom wilt , dan komt er een ontzettende pijn scheut die 2 min lang duurt.

ik ben bij de ziekenhuis geweest , en ze hebben foto's gemaakt en er schijnt een kyste te zitten in mijn rechter schouder.

het gekke is dat ik dit ook af en toe met mijn linker schouder heb.

ik snap niet hoe dit kan.

maar sinds ik fitness en weer begonnen ben met judo en worstellen, heb ik dit vrijwel nooit meer.

maar nu ik een tijdje niet heb gefitnesst voel ik aan mijn schouder dat die weer licht geneigd is om eruit te gaan.

heeft iemand een verklaring hiervoor , ik heb er meerdere , ben graag benieuwd naar die van jullie
Als je je spieren sterker maakt door training houd dit je botten ook op z'n plek. Vrij logisch eigenlijk.
Heb je al fysio therapie gehad?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat viiie zegt. Is er hypermobiliteit geconstateerd bij je?
Misschien heb je net als ik het hypermobiliteitssyndroom.

Ik herken je 'kwaal'

Groetjes
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 maart 2014 @ 18:21:

Wat viiie zegt. Is er hypermobiliteit geconstateerd bij je?Dacht ik ook meteen aan. Laat je anders een keer doorverwijzen en eens helemaal onderzoeken.
En sowieso toch weer gaan sporten als dat kan. Waarom ben je gestopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven