Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-03-2014 11:13
Reden: Op de man spelen
% gewijzigd
Ah oké. Ik heb het prima naar mijn zin en ook als ik af en toe post, heb ik het naar mijn zin. Ik denk dat je mij dan gewoon op negeer moet hebben als je m'n posts storend vindt. Ik ga jou (en andere mensen) vanaf nu trouwens staffen. Het is irritant om in ieder topic gevolgd te worden door iemand en om steeds weer kritiek/verwijten te krijgen. Niet alleen voor mij, maar ook voor andere mensen. Post gewoon on topic of post niet. Hoop dat er ook iets mee wordt gedaan, vind dat wel zo terecht.
[..]

Dit is best wel een kutopmerking
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-03-2014 17:51
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
[...]

Je laat je weer van je vriendelijkste kant zien. Waar slaat het op
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-03-2014 17:51
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
God ik kan die andrea echt niet meer uitstaan. Wat een vreselijk mens en die stem en dan dat gejank.... Gadverdamme. Ik zou het er geen uur mee volhouden volgens mij.
quote:calvijn1 schreef op 06 maart 2014 @ 08:44:

[...]

Dit is best wel een kutopmerkingHet is maar net hoe je het wil zien he.
quote:malu3 schreef op 06 maart 2014 @ 10:09:

[...]

Je laat je weer van je vriendelijkste kant zien. Waar slaat het op Ik gun mensen altijd plezier ja ook als ze op reis, zijn wat daar onvriendelijk aan is geen idee maar daar weet jij vast wel een antwoord op.
ex komt naar Utopia
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ruud heeft van zijn zakgeld een zwangerschapstest voor Billy besteld.

Hoezo voorspelbaar?

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:denachtzuster schreef op 06 maart 2014 @ 12:06:

Hoezo voorspelbaar?

Oh wat tenenkrommend. Hij had die 2,50 euro beter vooraf kunnen spenderen aan condooms.

En een soa-test? Of komen de soa`s in fase 2?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ohwww spannend een Utopia-baby!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahahaha kan nog mooi voor het einde van het jaar geboren worden,dat zal pas een primeur zijn voor John de Mol:-)
Toch niet he dolfje want er is toch ook een big brother baby.

Geboort big brother baby 2005
quote:denachtzuster schreef op 06 maart 2014 @ 12:06:

Hoezo voorspelbaar?

quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2014 @ 11:17:

ex komt naar Utopia
Only dead fish go with the flow
quote:Nouschi schreef op 06 maart 2014 @ 14:28:

Ohwww spannend een Utopia-baby!
Wat 'n dom wijf om zonder anticonceptie utopia in te gaan. Zitten die wijven daar dan gewoon ongesteld te wezen als ze niks geregeld hebben. Vandaar dat ze allemaal zo hormonaal zijn.
Die junk heeft dus eerst zogenaamd onbeschermde seks terwijl ze ongesteld is, dan gaat ze de pil slikken en nu is ze zogenaamd zwanger zonder dat ze over tijd is..............tuurlijk.
Oh die big brother baby was ik helemaal vergeten! Zo zie je maar dat dat soort programma's niet blijven hangen,in elk geval niet bij mij:-)
En natuurlijk wil ze deze 'liefdesbaby' houden als ze zwanger is...

En wat dacht je van Het Gouden-Kooi-Huwelijk? Daar is uiteindelijk ook nog een kind uit gekomen.
quote:Dreamglasses schreef op 06 maart 2014 @ 15:58:

En wat dacht je van Het Gouden-Kooi-Huwelijk? Daar is uiteindelijk ook nog een kind uit gekomen.

Ja maar dat is allemaal niet live hè.

Is die filosofiemiep nou ook op Rienk of is dat een eenzijdig verhaal van zijn kant?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee klopt, was niet live. Maar vond het wel opmerkelijk dat ze zo snel na het huwelijk zwanger bleek te zijn.

Heb laatste in en uitzending gezien dat Nicolien aan Emil en Laura vertelde dat ze Rienk wel leuk vindt, maar als ze voor hem kiest, moet ze ook voor god kiezen en dat wil ze niet.

Rienk op zijn beurt denkt dat zij hem toch niet wil, omdat hij zwerver is, las ik in een van de streamverslagen op fok laatst.

Maar het lijkt erop dat ze om elkaar heen blijven draaien. Rienk loopt vooralsnog vooral achter haar aan, maar zij vindt het wel leuk denk ik...
Ruud wil dat zijn Utopia-collega Billy een zwangerschapstest doet. De telefoonverkoper dook twee weken geleden in beschonken toestand de koffer in met Billy en maakt zich nu zorgen over een mogelijke zwangerschap.

Van zijn zakgeld heeft Ruud een zwangerschapstest gekocht. 'Over drie weken moet je stoppen met de pil. Word je niet ongesteld dan moet je deze gebruiken', zei Ruud vandaag tegen Billy toen hij de test aan haar gaf.

Billy vindt het verantwoordelijk van Ruud dat hij over de gevolgen van hun onenightstand nadenkt, maar volgens haar hoeft hij zich niet druk te maken. 'Voor de zekerheid dan', probeert Ruud nog.

Medebewoners van het Utopiahuis bemoeien zich later ook met het tweetal. Charlotte heeft een idee hoe dit probleem in de toekomst voorkomen kan worden. 'Schaf een pak condooms aan en je hoeft je nooit meer zorgen te maken.'
Billy heeft na de test lopen gillen niet zwanger te zijn en dat ze tegen iedereen allang had gezegd niet zwanger te zijn............en als het wel zo was dat het dan meteen Hot naar buiten gebracht zou worden door de media. Ze is te dom om te weten dat ze nog helemaal niet kan testen of ze zwanger is. .............Dat mens zoekt gewoon aandacht.
quote:Van zijn zakgeld heeft Ruud een zwangerschapstest gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven