Gezondheid alle pijlers

Arnold Chiari Malformation

09-03-2014 19:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maand geleden is bij mij ACM ontdekt, ik zou graag in contact komen met iemand die dit ook heeft. Welke klachten zijn er en welke behandelingen heb je gehad?
Geen persoonlijke ervaring maar het was een paar keer op tv want ik herinner me de naam.

Youtube geeft relatief veel resultaten als ik daar intik Chiari Malformation.

Sterkte en beterschap!
Hoe oud ben je dan? Dit wordt toch meestal al op kinderleeftijd ontdekt?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ben 28, als kind altijd benauwd gehad, hoofdpijn en uitvalverschijnselen van de armen. Kreeg de stempel astma kind maar medicatie sloeg nooit aan, heel veel tijd in het ziekenhuis geweest maar niemand keek verder dan de longen rest waren bijwerkingen van astma medicatie.

Ik ging naar de huisarts met hormoonproblemen zichtproblemen en hoofdpijn dus dacht ze aan een tumor bij de hypofyse toen uit deze ct. niks kwam werd een mri gedaan en daar kwam ACM uit.

Zicht is nog maar 65%, herinneringen van kindertijd heb ik niet meer, noteer alles anders vergeet ik het.
Hallo

Bij mij is ook arnold chiari malformation vast gesteld ik word 2 juni geopereerd .en ben opzoek naar lotgenoten.

Hoe gaat het nu met jou en is er al wat aan gedaan ? Zou je misschien lid willen worden van mijn Facebookpagina om zo meer mensen in contact te brengen uit Nederland met deze aandoening

https://m.facebook.com/gr ... y&actorid=100009214739414
Waar wordt je geopereerd?

Wat wordt er gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven