Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Ja Maleficent, dat was de zomer van 2011 en die was echt fantastisch
Alle reacties Link kopieren
Yep Lautje, is mij ook eens overkomen. In mijn kleine autootje in een file, 3-baans en ook nog voor een viaduct zodat we aan de zijkant de betonnen randen hadden; geen zuchtje wind

Ook geen airco maar wel 2 flesjes koud water en een witte katoenen doek die ik toen maar over mijn hoofd heb geknoopt en daar een flesje water overheen heb gegooid om mijn hoofd koel te houden. Gaat me dus echt nooit meer gebeuren, wat een ellende!

Gelukkig bleek het een snelle, spontane opstopping dus na zo'n 10 minuten gingen we weer rijden. Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo snel een afrit afgereden, werkelijk waar
It's hip(ster) to be square!
Oh bah hipstercat (je avatar is geweldig trouwens), wat vreselijk voor je dat je zoveel extra last van de warmte omdat je ook nog ziek bent, dat is echt vreselijk. Schildklieraandoeningen zijn geen pretje, dat zie ik wel in mijn omgeving.

Ik heb gelukkig geen ervaring met auto's en hitte, want ik heb geen auto en mijn vrienden ook niet. Volgens mij zijn er dingen die je mee kunt nemen als het te heet is buiten en je moet reizen, maar ik weet niet meer wat, ik zal later eens wat tips opzoeken om de hitte draaglijker te maken.

Oh ja, 2011. Dat weet ik nog wel. :D Ik hoop voor deze zomer dat iedereen er iets aan heeft. Dus dat het niet constant heel heet is, maar dat er wel fijne dagen tussen zitten voor de mensen die van de warmte en de zon houden.

Pfff al die berichten over reizen en het noorderlicht... Ik heb weinig dromen en wensen, maar het noorderlicht wil ik ook een keer zien, dat lijkt me echt geweldig prachtig mooi.

Oh en nog gefeliciteerd met het gewichtsverlies! Ik moet zelf een kilo of 10 afvallen, maar ik ben gewoon te lui, dus petje af voor de mensen die het wel lukt.
Ja, wat is die avatar leuk hé Tricella? Ik kwam 'm tegen op internet in een fotoreportage waar mensen hun kat hadden aangekleed als een 'hipster', ik was onmiddelijk verliefd!

Heel lief van je dat je de tips wilt opzoeken maar ik heb het al een tijd en ook al van alles in huis dat ik meeneem als ik de deur uit ga. Ik heb waaiers die in mijn tas passen, ik heb mini fan's die je om je nek kunt hangen (ziet er uit als een plastic poppetje) waarna je die in je hand kunt gebruiken.

Ik heb een kleine fan die ik in de auto kan gebruiken, ik neem altijd een witte (hoofd)doek, zonnebril, water en soms ijsblokjes of een bevroren koelelement mee. Heb ook bij voorkeur wijde kleding met lange mouwen aan.

Maar als het ff kan ga ik het liefst heel vroeg weg (hiep hoi je kan al om 8 uur naar de supermarkt) kom dan terug en zoek een plaats in de schaduw of binnen uit!

Maar geloof me, elke nieuwe tip is welkom!
quote:Hilary schreef op 09 maart 2014 @ 16:28:

Ja Maleficent, dat was de zomer van 2011 en die was echt fantastisch Zo zou ik hem niet omschrijven met een baby en een kind thuis die tegen de muur klom van verveling omdat we amper naar buiten konden
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2014 @ 18:33:

[...]

Zo zou ik hem niet omschrijven met een baby en een kind thuis die tegen de muur klom van verveling omdat we amper naar buiten konden Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat niet leuk is!
Hallo allemaaaaal ( voor Hilary!)

Ik was al even aan het bijlezen, omdat er nogal veel geschreven was.. ook niet zo gek met dit weer helaas. Ook een warm koel welkom aan alle nieuwe medestanders, gezellig!

Na de ellendige zomer van vorig jaar hebben we met z'n allen zo gehoopt op een koude, lange winter he? Gelukkig maar dat we toen nog niet wisten dat die helemaal niet zou komen. Toen het weer (opnieuw) met kerst zo tegenviel, hoopte ik echt weer op een winter die in januari zou beginnen, maar dan ook wel lekker de lente zou overlappen. Maar ja, het moet nog lente worden en het is alweer 20 graden hoor Ik baal echt even vreselijk! Hier moeten we het dan maar weer mee doen; met een beetje pech wordt het pas over een maand of 7 weer te doen.

Maar goed, we hebben natuurlijk wel een gezellig, vol topic waarin we elkaar de zomer door kunnen slepen Ik probeer niet te veel aan de voorbije winter te denken (lekker dramatisch he) en kijk uit naar die van dit jaar! We moeten maar weer aftellen naar september, haha. Daar gaan we weer!
Oh, en gefeliciteerd met de kilo's natuurlijk! Top!
Love for everyone hier in dit topic wat ben ik blij dat ik jullie

Gevonden heb! Zo wordt het aftellen waar jen16 het over heeft een stuk minder zwaar

Inderdaad gefeliciteerd met de kilo's!!!

Oja ik heb vannacht alweer mijn eerste mug op bezoek gehad!

Ik was die irritante beestjes al bijna vergeten blegh

Er zouden ook al teken actief zijn omdat het warme weer er zo vroeg in valt ....
Ik ben vanmorgen op het werk alweer helemaal doorweekt van de hitte. O wat een ellendig weer. Bah!
Oh, muggen inderdaad. Vreselijk!

Ik heb heel de 'winter' mijn zomerdekbed erop gehad en dat was vannacht alweer te warm. Binnen is het ook al 23 graden, terwijl ik al heel de dag de gordijnen potdicht heb.

Ik zou vandaag heel de dag thuiswerken, maar ik heb nergens zin in en wil eigenlijk weer douchen. Daarnet in ieder geval maar een was erin gegooid, dan heb ik nog íets gedaan tenminste Maar ik heb ook nog een deadline die op zich makkelijk te halen moet zijn vandaag.. ik heb tot nu toe alleen mijn mail en Word geopend Pfffff

Voor Lammy gaat het ploeteren natuurlijk ook weer beginnen nu. Je komt zeker ook bij mensen die de kachel nog lekker aan hebben staan ?
Ik kom jullie een hart onder de riem steken: volgende week wordt kou en misschien ook sneeuw verwacht. Ik baal ervan, maar jullie is het wel fijn!
Jen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijn dat je er weer bij bent! Je hebt gelijk, maar goed dat we dit de afgelopen zomer allemaal niet wisten. Zie ook overal insecten, normaal vriezen die dood maar nu leven die rotbeesten natuurlijk allemaal nog! Wat naar dat je niet hebt kunnen genieten van je fijne winterdekbed. Ik ga zo ook de was erin gooien, dan ben ik weer bij. Succes met je deadline!

Lammy

Hopelijk komen er ook nog koele dagen! Vind het zo naar voor je.

Santaclaus5, blijf lekker meeschrijven Je zult zien dat dit topic een steun zal zijn!

Olivia1,

Dank je wel voor het hart onder de riem, lief! Ik zou er veel voor geven dat de verwachting uitkomt!
Pfffffft jongens toch, wat is het warm!!!!!!!!!! En ik moet straks nog naar buiten
quote:Hilary schreef op 10 maart 2014 @ 15:32:

Pfffffft jongens toch, wat is het warm!!!!!!!!!! En ik moet straks nog naar buiten

Ik kom nu net thuis, pfffff, ik kon gewoon mijn vest uitdoen vandaag! Stond ik met blote armen en een zonnebril op het station, voelde me best wel naar vanwege het felle licht en de grote groepen mensen om me heen.

Maar Hilary de zon begint nu een heel klein beetje minder fel en warm te worden, dus misschien heb je geluk als je weggaat! Ik hoop 't in ieder geval voor je.

Ik hoop dat er echt wat kou aankomt! En inderdaad, muggen en vliegen. Maar ik moet wel zeggen, ik zag vandaag twee vlinders die aan spelen waren (of zo leek het) en dat vond ik wel schattig.

Oh ja hipstercat, koelelementen, daar dacht ik ook nog aan, maar blijkbaar heb je dat ook al geprobeerd. Pft, je kunt zo weinig als het echt heet is.
quote:jen16 schreef op 10 maart 2014 @ 12:51:

Oh, muggen inderdaad. Vreselijk!

Ik heb heel de 'winter' mijn zomerdekbed erop gehad en dat was vannacht alweer te warm. Binnen is het ook al 23 graden, terwijl ik al heel de dag de gordijnen potdicht heb.

Ik zou vandaag heel de dag thuiswerken, maar ik heb nergens zin in en wil eigenlijk weer douchen. Daarnet in ieder geval maar een was erin gegooid, dan heb ik nog íets gedaan tenminste Maar ik heb ook nog een deadline die op zich makkelijk te halen moet zijn vandaag.. ik heb tot nu toe alleen mijn mail en Word geopend Pfffff

Voor Lammy gaat het ploeteren natuurlijk ook weer beginnen nu. Je komt zeker ook bij mensen die de kachel nog lekker aan hebben staan ? O ja Jen, de douchekachels staan gewoon aan. Ik voel me vreselijk. Die hitte.....
Tricella, ik voel me dan ook niet fijn. Goed dat je nu weer lekker thuis bent! Ben net naar buiten geweest met de auto dus dat viel mee, haha! Nu weer thuis. Denk dat binnenkort de ventilator ook weer van stal kan...

Sterkte, Lammy!
Wat hoor ik olivia1 nu zegggen?

Koud en sneeuw? Direct ff googlen..........

Ik kan niets vinden wie heeft dat voorspeld???
quote:olivia1 schreef op 10 maart 2014 @ 14:44:

Ik kom jullie een hart onder de riem steken: volgende week wordt kou en misschien ook sneeuw verwacht. Ik baal ervan, maar jullie is het wel fijn!Waarschijnlijk heb je ergens het bericht van vorig jaar gezien, waarin staat dat het gisteren een warmterecord was, maar dat er volgende week weer sneeuw wordt verwacht. Dat bericht heb ik al een paar keer gelezen op Facebook, maar als je er dan op klikt zie je dat het van maart 2013 is.
quote:Daantje1970 schreef op 10 maart 2014 @ 19:33:

[...]

Waarschijnlijk heb je ergens het bericht van vorig jaar gezien, waarin staat dat het gisteren een warmterecord was, maar dat er volgende week weer sneeuw wordt verwacht. Dat bericht heb ik al een paar keer gelezen op Facebook, maar als je er dan op klikt zie je dat het van maart 2013 is.
Geen kou en sneeuw dus
Jammer! Was al helemaal blij!

Hier kwam vanmiddag mist opzetten, heerlijk!
Aanstaande zaterdag bewolkt en regen
Bewolkt en regen? Ik hoop het maar!
Ja, dat was voorspeld op het weerbericht. Ik hoop dat het uitkomt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven