De mannenvraagbaak deel 2.
vrijdag 1 september 2006 om 22:47
Na de moeizame start van de 1e mannenvraagbaak open ik deel 2, omdat deel een vol is met 700 berichten.
Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.
Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.

maandag 4 september 2006 om 22:22
quote:
Hier.
Geve, als jij echt 71 bent: doet je puddingbuks het nog?
En voelt het nog net zo lekker om de hele dag geil te zijn?
Of ben je dat op die leeftijd niet meer?
Het lijkt me vreselijk als mijn libido afneemt. Oh daar heb je geen man voor nodig om die vraag te beantwoorden.
Ook in het tehuis voor dementerenden waar mijn moeder woont, lopen 80 jarige dementen nog aan hun pik te krabben als de vrouwelijke visite binnenkomt en vissen ze regelmatig 's nachts diezelfde 80 jarigen nog uit de vrouwenbedden.
Gelukkig maar hè?
Hier.
Het lijkt me vreselijk als mijn libido afneemt. Oh daar heb je geen man voor nodig om die vraag te beantwoorden.
Ook in het tehuis voor dementerenden waar mijn moeder woont, lopen 80 jarige dementen nog aan hun pik te krabben als de vrouwelijke visite binnenkomt en vissen ze regelmatig 's nachts diezelfde 80 jarigen nog uit de vrouwenbedden.
Gelukkig maar hè?
dinsdag 5 september 2006 om 08:37
quote:
quote: Antonio reageerde
Hier.
Gelukkig maar hè?
Ieuw...
quote: Antonio reageerde
Hier.
Gelukkig maar hè?
Ieuw...
Always look for the silver lining

dinsdag 5 september 2006 om 08:44
quote:
Roosje en Alicia, twee jonge wilde meiden van respectievelijk 62 en 70 uit de andere afdeling nodigden me gisterenavond uit voor een avondje poker. Vandaar dat ik hier even niet meer aanwezig was om de honneurs waar te nemen, sorry.
Alicia met al d'r kleren nog aan
Beantwoordt dat de vraag of wil je details?
Het lijkt me vreselijk als mijn libido afneemt.
Niet noodzakelijk. Misschien krijgen uitgebluste mannen andere wilde interesses, zoals écht hengelen met een haakje en een pier en uuuuren naar een dobbertje staren. Of stomme romantische boeken lezen...
Roosje en Alicia, twee jonge wilde meiden van respectievelijk 62 en 70 uit de andere afdeling nodigden me gisterenavond uit voor een avondje poker. Vandaar dat ik hier even niet meer aanwezig was om de honneurs waar te nemen, sorry.
Alicia met al d'r kleren nog aan
Beantwoordt dat de vraag of wil je details?
Het lijkt me vreselijk als mijn libido afneemt.
Niet noodzakelijk. Misschien krijgen uitgebluste mannen andere wilde interesses, zoals écht hengelen met een haakje en een pier en uuuuren naar een dobbertje staren. Of stomme romantische boeken lezen...

dinsdag 5 september 2006 om 09:04
woensdag 6 september 2006 om 09:04
quote:Mag ik hier uit concluderen dat de man eindelijk voldoet aan de emotionele en fysieke wensen van de vrouw?Nee 
Ik heb weer eens een mannenvraag.
Waarom is het voor een man nou ZO belangrijk wat zijn vader zegt?
Waarom begint er naar aanleiding van dat-wat-vader-zei een ruzie waarin hij doet alsof hij degene is die helemaal zelf bedacht heeft waar zijn vader hem net op wees, en waarom werkt hij dat dan uit op een toon die de indruk geeft dat de vriendin in kwestie maar een dom gansje is in zijn optiek? Terwijl dat toch RAAR is, want een half uur EERDER (zeg maar voordat hij met zijn vader belde) was hij het nog heel erg EENS Met de vriendin in kwestie.
Help me out...

Waarom begint er naar aanleiding van dat-wat-vader-zei een ruzie waarin hij doet alsof hij degene is die helemaal zelf bedacht heeft waar zijn vader hem net op wees, en waarom werkt hij dat dan uit op een toon die de indruk geeft dat de vriendin in kwestie maar een dom gansje is in zijn optiek? Terwijl dat toch RAAR is, want een half uur EERDER (zeg maar voordat hij met zijn vader belde) was hij het nog heel erg EENS Met de vriendin in kwestie.
Help me out...
donderdag 7 september 2006 om 13:06
quote:
quote: komkommertijd reageerde
Mag ik hier uit concluderen dat de man eindelijk voldoet aan de emotionele en fysieke wensen van de vrouw? Nee
Help me out...
Volgens mij is dit iets dat niet algemeen is voor mannen maar specifiek voor dit exemplaar. Mannen staan er volgens mij niet om bekend dat ze de uitspraken van hun vader letterlijk en kritiekloos overnemen.
Een tegenvraag zou kunnen zijn: waarom denken veel vrouwen dat het gedrag van hun vent betekent dat álle mannen zich "dus" zo gedragen ?
Mag ik hier uit concluderen dat de man eindelijk voldoet aan de emotionele en fysieke wensen van de vrouw? Nee

Help me out...
Volgens mij is dit iets dat niet algemeen is voor mannen maar specifiek voor dit exemplaar. Mannen staan er volgens mij niet om bekend dat ze de uitspraken van hun vader letterlijk en kritiekloos overnemen.
Een tegenvraag zou kunnen zijn: waarom denken veel vrouwen dat het gedrag van hun vent betekent dat álle mannen zich "dus" zo gedragen ?
donderdag 7 september 2006 om 13:10
quote:
quote: Jieoor reageerde
Help me out...
De mens in het algemeen, en de man in het bijzonder, is een kuddedier. Dat zou een verklaring kunnen zijn. Bovendien vertonen ze toch altijd wel opvallend veel overeenkomsten met hun seksegenoten. Overigens wil ik niet vervelend zijn, maar mannen (ja, allemaal) hebben er ook nogal een handje van om vrouwen te generaliseren...
quote: Jieoor reageerde

Help me out...
De mens in het algemeen, en de man in het bijzonder, is een kuddedier. Dat zou een verklaring kunnen zijn. Bovendien vertonen ze toch altijd wel opvallend veel overeenkomsten met hun seksegenoten. Overigens wil ik niet vervelend zijn, maar mannen (ja, allemaal) hebben er ook nogal een handje van om vrouwen te generaliseren...

donderdag 7 september 2006 om 13:33
Nog even terug naar je vraag: blijkbaar ziet deze man zijn vader als een zeer gezaghebbend en wijs iemand aan wiens oordeel hij grote waarde hecht. Dat kan nog versterkt worden als hij van nzture niet zo zelfverzekerd is; dan klampt een mens zich nog wel eens vast aan een hoger gezag; in dit geval zijn vader. Dit zie je dus wel vaker bij onzekere mensen maar het is niet specifiek voor mannen lijkt me.
vrijdag 8 september 2006 om 23:20
Okay maar ff copy paste vanuit het tweelingtopic:
Ooh ik bedenk net een vraag die hierop aansluit voor de heren. Wat is dat nu size matters gedoe? Wat doet dat met jullie. (meestal wordt er toch beweerd dat wij dames vallen op een grote zeg maar) Heeft het formaat echt te maken met onzekerheid of toch niet? En vergelijken jullie elkaar dan onder de douche ofzo?
Ooh ik bedenk net een vraag die hierop aansluit voor de heren. Wat is dat nu size matters gedoe? Wat doet dat met jullie. (meestal wordt er toch beweerd dat wij dames vallen op een grote zeg maar) Heeft het formaat echt te maken met onzekerheid of toch niet? En vergelijken jullie elkaar dan onder de douche ofzo?
zaterdag 9 september 2006 om 23:11
Is een vrijgezelle vrouw met kind aantrekkelijker dan een zonder? Hebben mannen dan iets van "oh dat meissie moet beschermd worden". Of iets wat ze niet bewust denken maar dat ze weten dat zo'n vrouw vruchtbaar is (of in ieder geval een kind heeft kunnen krijgen).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 9 september 2006 om 23:29
quote:Is een vrijgezelle vrouw met kind aantrekkelijker dan een zonder? Hebben mannen dan iets van "oh dat meissie moet beschermd worden". Of iets wat ze niet bewust denken maar dat ze weten dat zo'n vrouw vruchtbaar is (of in ieder geval een kind heeft kunnen krijgen).Beetje moeilijk te beantwoorden als oerdegelijke huisje-boompje-beestje man omdat ik me nou niet echt bezighoudt met een nieuwe prooi. Maar als ik mij voorstel dat ik een nieuwe partner zou zoeken zou ik denk ik eerder voor de vrouw met kind gaan. Niet omdat ze beschermd moet worden. Als ze zichzelf niet kan beschermen hoef ik r niet. Ook niet omdat ze vruchtbaar zou zijn, want ik heb er al 2 en zou vanuit die optiek liever een onvruchtbare vrouw hebben. Krijg je tenminste ook niet de discussie over wel of niet nog een kind.
De reden voor mij is denk ik omdat ik er dan zekerder van ben dat ze mijn leven met kinderen begrijpt. Dat ze begrijpt dat je niet even zomaar kunt gaan stappen, dat ze begrijpt dat de kinderen (meestal) op 1 komen, enz. Ik heb zeg maar meer raakvlakken met vrouwen met kinderen dan met vrouwen zonder kinderen.
De reden voor mij is denk ik omdat ik er dan zekerder van ben dat ze mijn leven met kinderen begrijpt. Dat ze begrijpt dat je niet even zomaar kunt gaan stappen, dat ze begrijpt dat de kinderen (meestal) op 1 komen, enz. Ik heb zeg maar meer raakvlakken met vrouwen met kinderen dan met vrouwen zonder kinderen.
zaterdag 9 september 2006 om 23:34
Ja mijn interesse gaat daar naar uit hoe mannen hier naar kijken, zelf heb ik vriendinnen die vrijgezel zijn met een kind. Zelf heb ik geen kinderen. Maar ik heb 2 exen gehad die zelf wel kids hadden maar zeiden dat ze absoluut van kids hielden maar het niet hadden kunnen verdragen als ik al een kind van een ander zou hebben. Dus dat ik mij in hun leven moest passen was vanzelfsprekend, maar omgekeerd hadden ze het niet gekund. Nu begrijp ik dat de ene man de andere niet is maar ben benieuwd naar de mening van mannen hoe ze kijken naar een vrijgezelle vrouw met kind.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 9 september 2006 om 23:37