De mannenvraagbaak deel 2.

01-09-2006 22:47 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de moeizame start van de 1e mannenvraagbaak open ik deel 2, omdat deel een vol is met 700 berichten.

Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.
quote:Ja klopt trouwens Muizepluis, bij een man met kids zal je nooit op nr. 1 staan, dat zijn zijn kids. Dat moet je als vrouw zonder kids ook accepteren anders is er al geen draagvlak voor een relatie.En daarom is een man mét kids voor mijn een no-go area. (als ik al op zoek zou zijn en dat ben ik niet)
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Waarom Zuss? Ik heb jaren een fijne relatie gehad. Ik deed mij niet voor als zijn 2e moeder en ik hield wel van zijn kind. Waarom is dat voor jou anders?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Omdat ik zelf absoluut geen kinderen wil MV, laat staan dat ik in een relatie rkening wil houden met de kids van een ander. En de 2e plaats bevalt mij sowieso helemaal niet in een relatie.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Oh Zuss, ik begreep het dan verkeerd bij vrouwenvraagbaak. Ik dacht dat het jouw kids waren bij jou in bad. Ja deels heb je wel gelijk. Nummer 2 zijn is best op zijn tijd moeilijk. Tevens dat je veel tijd deelt met een ander zijn kind terwijl je je vriend kiest maar het karakter van die kleine erbij krijgt. En wat soms moeilijk was (maar daar koos ik zelf voor) dat ik niet met mijn vriend ging knuffelen waar die kleine bij was. Kleine was niet zo klein hoor, 11 jaar. Maar vond het niet gepast om dat te doen. Ja dan moet je veel incasseren als je van knuffelen houdt.
Hahhahaha, ik ga er van uit dat het gevoegelijk bekend is hier dat ik kindvrij ben, niet dus.

Die kleine in bad was een logeetje.
Oh nee Zuss, hahahahah, ik dacht dat je het over je kids had.

Maar mannen, schroom niet, hoor graag hoe jullie er tegenaan kijken. Maar MP jouw versie begrijp ik dus ook. (afgezien dat je niet op zoek bent hoor) Maar je redenatie.
Ik zou dan trouwens wel op zoek gaan naar een vrouw met een dochtertje, want jongens heb ik al.:)
Weet je wat zo grappig is MP, mijn vrijgezelle vriendin met 1 kid denkt dat ze daardoor geen leuke man vindt. Dus moet je nagaan hoe verschillend erover gedacht wordt.
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Dat iemand zegt 'ik vind je helemaal geweldig, maar je hebt een kind, dus sorry...'. Tenzij iemand echt geen behoefte heeft aan een kind van wie dan ook (zoals zuss beschreef). Maar ik denk dat er heel veel mannen zijn waarvoor wel/geen kind geen criterium is.
Nou ik heb een ex gehad met die zoon van 11jaar, en voor mij had hij een andere relatie met een vrouw met een kind. Maar hij heeft die relatie beeindigd omdat hij gewoon moeilijk, zeg maar niet, van haar kind kon houden.
quote:Nou ik heb een ex gehad met die zoon van 11jaar, en voor mij had hij een andere relatie met een vrouw met een kind. Maar hij heeft die relatie beeindigd omdat hij gewoon moeilijk, zeg maar niet, van haar kind kon houden.Tja, dat kan natuurlijk wel gebeuren. De vrouw kies je uit, het kind krijg je er bij (net als schoonmoeders, en we weten allemaal dat niet altijd goed gaat:)). Maar dan stond ie dus niet negatief tegenover vrouwen met kinderen, alleen specifiek dat kind beviel m niet zo.
MV zei al dat de man in kwestie niet had kunnen accepteren als zij ook al een kind van een ander zou hebben. Raar mannetje dus.
Zou kunnen maar hij was stellig, hij wilde nooit meer een vrouw die al kids had. Ik kan mij best voorstellen dat mannen juist iemand willen die nog geen kids heeft. Je hebt met een kind te maken die niet van jou is. Die eeuwige ex die toch op de achtergrond aanwezig is. Scheelt dan wel natuurlijk wat voor ex het is maar je kan het slecht treffen. Zelf dacht ik dat het ongecompliceerder voor mannen was een vrouw zonder kids.
quote:Zelf dacht ik dat het ongecompliceerder voor mannen was een vrouw zonder kids.En voor sommige vrouwen dus ook
Ja zeker, jammer dat je vaak in een leeftijdscatagorie valt waar velen al kids hebben. Dus dat het slikken of stikken is :D
Moet er niet aan denken dat ik bij een 'kinderloze' vrouw dan weer de discussie wel/geen kinderen krijg... Of weer een huis vol met baby-tijdschriften...
Er bestaan ook nog mannen die azen op net gescheiden moeders.

Moeders vinden de aandacht fijn en denken in de picture te zijn.

Mannen maken gebruik van de on-vrijehieid...

Ach..

lamaar.. het draait altijd weer om sex.
Maar dat is wat mij intrigeerd, jij hebt kids. Maar zouden de mannen die nog geen kids hebben dat ook denken? Dat is voor jou moeilijk te beantwoorden, dat snap ik, maar het is logisch als je kids hebt dat er nooit meer een weg terug is, en dat je misschien die hele kinderperiode niet nog een keer zou willen meemaken.
quote:

Ach..

lamaar.. het draait altijd weer om sex. Ja, precies. Dat zijn volgens mij niet de mannen die serieus op zoek zijn naar een relatie...
Ik denk dat veel mannen die keuze voor een heel groot deel van hun vrouw laten afhangen. Wil vrouwlief kids dan gaan ze daarin mee, wil vrouw ze niet dan vinden ze dat ook goed (tenminste, veel mannen die ik ken denken er zo over)
quote:

quote: kjong reageerde

Ach..

lamaar.. het draait altijd weer om sex. Ja, precies. Dat zijn volgens mij niet de mannen die serieus op zoek zijn naar een relatie...

En vrouwen die de aandacht op dat moment ff belangrijker vinden dan een vaste relatie. En geef onze zusters eens ongelijk :D
Kjong, daar zit een kern van waarheid in. Nu moet ik eerlijkshalve zeggen dat mijn vriendin met kid op Relatieplanet staat dus dan krijg je meestal de meest ........ (uit eigen ervaring) mannen die reageren. Maar je bent ook kwetsbaarder als je alleenstaand bent en een kind hebt.
quote:Maar dat is wat mij intrigeerd, jij hebt kids. Maar zouden de mannen die nog geen kids hebben dat ook denken? Dat is voor jou moeilijk te beantwoorden, dat snap ik, maar het is logisch als je kids hebt dat er nooit meer een weg terug is, en dat je misschien die hele kinderperiode niet nog een keer zou willen meemaken.Ik denk zelf dat mannen die geen kids hebben niet snel op een vrouw met kids zitten te wachten. Twee opties:

- hij wil nooit kinderen, dus ook geen vrouw met kids

- hij wil ooit kinderen, dan wil ie dat vanaf het begin meemaken, en niet opeens een kind van 5 (oid) in z'n huis tegenkomen.
quote:Ik denk dat veel mannen die keuze voor een heel groot deel van hun vrouw laten afhangen. Wil vrouwlief kids dan gaan ze daarin mee, wil vrouw ze niet dan vinden ze dat ook goed (tenminste, veel mannen die ik ken denken er zo over)Nou, ik was in eerste instantie niet zo soepel en meegaand hoor!

We hadden het eigenlijk zelden over kinderen, en op een dag kwam ik nietsvermoedend thuis er riep mijn vriendin 'ik wil een kind, nu!'. Kennelijk hadden de hormonen bezit van haar genomen, maar ik had toch wel even tijd nodig om er aan te wennen. Dat is wel even een korte maar hevige strijd geweest. Maarja, van die hormonen verlies je uiteindelijk toch..:D
Dat is wel even een korte maar hevige strijd geweest.

Het was wel lekker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven