De mannenvraagbaak deel 2.
vrijdag 1 september 2006 om 22:47
Na de moeizame start van de 1e mannenvraagbaak open ik deel 2, omdat deel een vol is met 700 berichten.
Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.
Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.

zaterdag 2 september 2006 om 20:44

zaterdag 2 september 2006 om 21:25
quote:Wat is er zo vreeselijk aan mannnen met witte sportsokken? :?In principe is er helemaal niets vreselijks aan, maar mannen zijn veel milieubewuster dan vrouwen waardoor we de wasmachine niet misbruiken voor spullen die nog niet minstens 5 keer gedragen zijn.
Het paar kan rustig nog een keer gedragen worden tenzij we na de dagelijkse reuktest zelf akelig van worden. Tegen die tijd is de zeurgrens van een vrouw al lang overschreden omdat ze niets meer te wassen heeft en daarom is het dragen van witte sokken door mannen in een kwaad daglicht komen te staan.
Het paar kan rustig nog een keer gedragen worden tenzij we na de dagelijkse reuktest zelf akelig van worden. Tegen die tijd is de zeurgrens van een vrouw al lang overschreden omdat ze niets meer te wassen heeft en daarom is het dragen van witte sokken door mannen in een kwaad daglicht komen te staan.
zaterdag 2 september 2006 om 21:28
Wat bij zakenlui jammer is, als ze een mooi pak (veelal donker van kleur) aan hebben, dat die witte sportsokken er zo uit springen. Misschien zegt de naam het al, het zijn sportsokken.
(In prive situatie:)
Maar stommer vind ik het staan als mannen al hun kleding uit hebben en dan nog alleen die sokken aan. Heren, doe eerst uw sokken uit
(In prive situatie:)
Maar stommer vind ik het staan als mannen al hun kleding uit hebben en dan nog alleen die sokken aan. Heren, doe eerst uw sokken uit

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 2 september 2006 om 22:02
quote:
Als een man een korte broek aanheeft, waarom heeft ie er dan van die hoge opgetrokken sokken bij?
Da's om de vrouwtjesmuggen hogerop te jagen
Of nog erger, sokken in sandalen?
Geen idee, ik heb geen sokken nodig om schandaal te veroorzaken.Zeg Toon, het is oke om een topic te openen maar doe dan daarna zelf ook nog wat he!
Als een man een korte broek aanheeft, waarom heeft ie er dan van die hoge opgetrokken sokken bij?
Da's om de vrouwtjesmuggen hogerop te jagen
Of nog erger, sokken in sandalen?
Geen idee, ik heb geen sokken nodig om schandaal te veroorzaken.Zeg Toon, het is oke om een topic te openen maar doe dan daarna zelf ook nog wat he!

zaterdag 2 september 2006 om 22:23

zaterdag 2 september 2006 om 22:36
quote:Zucht... NEEEEEEE: je moet minder stomme romantische boeken lezen. Romantische boeken zijn nep, geschreven door vrouwen of door mietjes. Als je toch niets te doen hebt, lees dan strips: die komen nog het dichtst bij de realiteit.Maar ik léés geen stomme romantische boeken. Ik lees überhaupt geen stomme boeken. Alleen maar mooie!