De mannenvraagbaak deel 2.

01-09-2006 22:47 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de moeizame start van de 1e mannenvraagbaak open ik deel 2, omdat deel een vol is met 700 berichten.

Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.
Toon, blij dat je weer terug bent. Kom op mannen, stel jullie vragen.
quote:Toon, blij dat je weer terug bent. Kom op mannen, stel jullie vragen. Malu, ik weet het niet maar is het hier op dit topic niet de bedoeling dat de vrouwen een vraag stellen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben géén man maar heb toch een vrag wat mij toch ECHT onduidelijk blijft.

Wat is er zo vreeselijk aan mannnen met witte sportsokken? :?
quote:

quote:

Dat zijn sukkels!
quote:Wat is er zo vreeselijk aan mannnen met witte sportsokken? :?In principe is er helemaal niets vreselijks aan, maar mannen zijn veel milieubewuster dan vrouwen waardoor we de wasmachine niet misbruiken voor spullen die nog niet minstens 5 keer gedragen zijn.

Het paar kan rustig nog een keer gedragen worden tenzij we na de dagelijkse reuktest zelf akelig van worden. Tegen die tijd is de zeurgrens van een vrouw al lang overschreden omdat ze niets meer te wassen heeft en daarom is het dragen van witte sokken door mannen in een kwaad daglicht komen te staan.
Wat bij zakenlui jammer is, als ze een mooi pak (veelal donker van kleur) aan hebben, dat die witte sportsokken er zo uit springen. Misschien zegt de naam het al, het zijn sportsokken.

(In prive situatie:)

Maar stommer vind ik het staan als mannen al hun kleding uit hebben en dan nog alleen die sokken aan. Heren, doe eerst uw sokken uit :D
quote:

(In prive situatie:)

Maar stommer vind ik het staan als mannen al hun kleding uit hebben en dan nog alleen die sokken aan. Heren, doe eerst uw sokken uit :D Nee. Die sokken knellen niet!
Maar het staat zo lachwekkend, dan verdwijnt je opgewondenheid toch meteen als je naar die sokken kijkt.
Als een man een korte broek aanheeft, waarom heeft ie er dan van die hoge opgetrokken sokken bij?

Of nog erger, sokken in sandalen?
Ik geloof nu dat ik het niveau een beetje boel naar beneden heb getrokken met mijn opmerking. :D
quote:Maar het staat zo lachwekkend, dan verdwijnt je opgewondenheid toch meteen als je naar die sokken kijkt.Dan kijk je toch niet naar die sokken... 

Pfffff...
quote:

Als een man een korte broek aanheeft, waarom heeft ie er dan van die hoge opgetrokken sokken bij?

Da's om de vrouwtjesmuggen hogerop te jagen

Of nog erger, sokken in sandalen?

Geen idee, ik heb geen sokken nodig om schandaal te veroorzaken.Zeg Toon, het is oke om een topic te openen maar doe dan daarna zelf ook nog wat he!
Ja dan moeten de mannen wel iets indrukwekkens hebben wilt mijn aandacht niet naar witte sportsokken gaan dan. :$
Wedden dat Toon gewoon al die bloedzuigende vrouwtjesmuggen doodmept?
Nooit klachten gehad!
Dus dit is niet aan jou besteed Geve? :P
Nog een vraag; Waarom vinden veel mannen Mister bean en André van Duin leuk?
Heyiiii, dat zijn mijn p'ntoffels! :o
quote:Nog een vraag; Waarom vinden veel mannen Mister bean en André van Duin leuk?Omdat het mannen zijn. Mannen hebben humor, fijne humor: het type humor met een kwinkslag naar het echte leven. Daarom snappen juillie die humor niet want jullie lezen teveel stomme romantische boeken!
Oooh oke, ik denk dat ik het begin te begrijpen Geve.

Dus ik moet de humor van Mister Bean niet proberen te snappen. Ik begrijp het toch niet omdat ik een vrouw ben? :P
Zucht... NEEEEEEE: je moet minder stomme romantische boeken lezen. Romantische boeken zijn nep, geschreven door vrouwen of door mietjes. Als je toch niets te doen hebt, lees dan strips: die komen nog het dichtst bij de realiteit.
Volgende vraag:

Waarom houden mannen vaak van zwarte leren banken, tchnische apparatuur, een kaal interieur i.p.v. gezellige gordijnen, kaarsjes en veel tierlantijntjes?
quote:Zucht... NEEEEEEE: je moet minder stomme romantische boeken lezen. Romantische boeken zijn nep, geschreven door vrouwen of door mietjes. Als je toch niets te doen hebt, lees dan strips: die komen nog het dichtst bij de realiteit.Maar ik léés geen stomme romantische boeken. Ik lees überhaupt geen stomme boeken. Alleen maar mooie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven