Gezondheid alle pijlers

Morgen sollicitatie en nu verkouden.

10-03-2014 21:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben sinds gister verkouden, maar nu ben ik pas echt aan het snotteren en ik heb morgen middag een sollicatiegesprek. Het is de tweede ronde en ik heb er een maand op moeten wachten (de baas had geen tijd), dus ik ga het echt niet afzeggen. Maar wat kan ik nu (of morgenochtend) doen om nog een beetje florisant voor de dag te komen?
Op tijd naar bed met een paracetamolletje. Neem morgen een zakdoek mee. Succes!
Stomen. Heet water met citroensap en honing drinken en vroeg naar bed. Eventueel een aspirine.
Neusspray, paracetamol? En anders gewoon even melden dat je verkouden bent. Zou voor mij geen reden zijn om niet te gaan werken ofzo. Dus ook sollicitatiegesprek zou ik, net zoals jij, ook gaan. Het laat misschien alleen maar zien dat jij je werk serieus neemt en dat je jezelf niet zomaar ziek meldt.
Morgen leuk make upje erop en gaan met die banaan.
Hete douche nemen, vanavond vicks op je borst en met je een shirt aan slapen.
Voor het gesprek nog je neus flink leegsnuiten. Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zonnebank, stomen met kruiden (Japanse munt meen ik uit mijn hoofd), vitaminepillen, en snel met een grog naar bed gaan.

Succes bij je gesprek morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je gaat zien ze gelijk dat je doorzettingsvermogen hebt! vroeg slapen, paracetamol, douche en dan komt het vast wel goed. Natuurlijk als je morgen echt te ziek bent houdt het wel op maar probeer het gewoon.
Neusspray halen...heb je een open neus en klink je niet zo brak.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ok, ik ga douchen en vicks zoeken. Make-up heb ik niet en zonnebank is geen optie. Bedankt voor de tips en de succes wensen!
Ik zweer bij Kaloba met paracetamol als ik echt ergens heen moet terwijl in snif en snotverkouden ben.

Verder stomen met eucalyptus, vicks op je voeten met sokken erover schijnt ook te helpen trouwens.. Nog nooit geprobeerd maar proberen kan geen kwaad toch

Succes morgen en beterschap!!
Voor je naar bed gaat 'n goeie rumgrog en zet 'n gehalveerde ui naast je bed. En gooi er ook nog wat ibu en paracetamol tegenaan.
Uur voor het gesprek rondje neusspray en twe paracetamol met cof. Komt het helemaal goed!
Succes, zet hem op!
Otrivin duo werkt als een trein.
Nu paracetamol en vitamine C en morgen neusspray, make up en gaan met die banaan! Succes!
Niet aanstellen.

Van verkoudheid ga je niet dood, en je zal er ook heus niet om afgewezen worden.
quote:elninjoo schreef op 10 maart 2014 @ 21:34:

Voor je naar bed gaat 'n goeie rumgrog en zet 'n gehalveerde ui naast je bed. En gooi er ook nog wat ibu en paracetamol tegenaan.

Nou nee, het laatste wat je wilt is morgen naar drank en uien ruiken.

Gewoon van te voren neusspray gebruiken. En eventueel een paracetamol nemen tegen keelpijn. En verder is het een verkoudheid, geen griep met 40 graden koorts. Je kunt met een verkoudheid toch ook gewoon werken?
op tijd naar bed, stomen, vandaag nog beginnen met pcm en dat goed doorzetten, neusspray en dat regelmatig gebruiken

het is maar verkoudheid hè, je kan toch gewoon bij binnenkomst zeggen: sorry dat ik er zo uitzie, ik ben behoorlijk verkouden?

keelsnoepjes, dropjes, zakdoek in je tas en niks aan de hand lijkt mij
Een verkoudheid zal echt geen invloed hebben op het wel of niet aangenomen worden.

Bovendien laat je alleen maar zien dat je niet bij de eerste de beste verkoudheid afhaakt!
Hand voor je mond en niet vol in het gezicht niezen
quote:single-lady schreef op 10 maart 2014 @ 22:11:

[...]

Nou nee, het laatste wat je wilt is morgen naar drank en uien ruiken.

Gewoon van te voren neusspray gebruiken. En eventueel een paracetamol nemen tegen keelpijn. En verder is het een verkoudheid, geen griep met 40 graden koorts. Je kunt met een verkoudheid toch ook gewoon werken?Als je je kleren niet op je kamer laat liggen ruik je de volgende dag heus niet naar ui. En van 1 grog heb je heus geen drankkegel.
Precies, je doucht en tandenpoetst toch morgenochtend weer
Een beetje creme op je neus doen want je neus word vaak zo schraal van dat snuiten. Nouja onder je neus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven