wakkerrr!

11-03-2014 23:18 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie kan ook niet slapen en heeft zin in een gesprek
Niet slapen? Ik lig er nog niet eens in

Maar ik ga nu wel slapen, heb hoofdpijn.
Ik lig ook nog niet, ga zelden voor 23.00 uur naar boven. Dan nog tanden poetsen, douchen etc. Wacht nu even tot Sandtman klaar is op de badkamer en dan ga ik wel slapen, dus helaas! Succes er komt vast wel iemand kletsen!
Helaas, ik kom net thuis uit mijn late dienst. Met m'n vriend een film (af) kijken, samen douchen en dan lekker in bed nakletsen hoe onze dag was. En ohja, ik krijg een massage beloofd hij me net

Slaaplekker!
Ja, ik zit wakker in bed. Zodra ik op mijn zij ga liggen om te slapen, krijg ik weer last van hoestaanvallen, wat nu onderhand al 3 nachten aanhoud. Heb al vanalles geprobeerd :(
Ik moet eigenlijk niet wakker zijn, want ik moet morgen weer werken. Ik moet dus nu mn laptop uitzetten, opstaan, mn tanden poetsen, pyjama aantrekken en húp, mn bed in.

Maar ik zit zo lekker.

Wie motiveert mij even?
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/216871

Heel veel wakkere mensen, 2 topics lager...
als je nu niet naar bed gaat voel jeje morgen zo moe dan heb je spijt.

helpt dit? ik zit in t zelfde schuitje ik ga slapen

heddoee
Ik probeer ook al uur in slaap te vallen...iets te veel koffie op ben ik bang. How come dat jij niet kan slapen en moet je morgen vroeg op? Ik kan gelukkig wel uitslapen
Ik meld me!!
Hier ook een wakker dier!
Yes, ben niet de enige
Waarom kan je niet slapen Nurse?
Nou, dit topic is ook een vroege stop gestorven. Ik ga het zo weer proberen, even dingen op een rij gezet voor mijn werk, had te veel aan mijn hoofd om te kunnen slapen. Beterschap Elfje!
Ik ben klaar wakker.
Hier ook klaarwakker.

Ik heb een nichtje van bijna 3 jaar te logeren die niet kan slapen omdat ze haar papa en mama mist. Echt heel zielig. Normaal gaat het logeren hier altijd prima!

Heb al van alles geprobeerd (mee naar de woonkamer, bij haar blijven tot ze in slaap valt) maar niets helpt. Iemand nog ideeën?
Warme melk?
Sterkte iig.
Ik heb geen melk in huis...
Thnx
Spelletje spelen? Wellicht dat dat afleid en ze zo in slaap valt....
Dat is een goed idee! Zou ze er niet wakkerder van worden? Ik kan het natuurlijk wel gewoon proberen. Ze is nu al wel een kwartiertje stil dus hopelijk is het niet nodig. Bedankt voor je tip Catacarax!
Graag gedaan! Sprookjes vertellen wil ook nog weleens helpen. Sprookjes die direct te maken hebben met het gevoel dat ze heeft, zelf verzinnen is ook leuk. Fijne nacht en je klinkt als een lieve tante. Ik moet, moet, moet zo ook slapen, ga ik over een paar minuten doen.
Dat kan ik inderdaad ook nog doen. Een sprookje over een hondje met heimwee, ze is gek op honden

Welterusten Catacarax!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven