Ben jij al normcore?
dinsdag 11 maart 2014 om 22:11
Vandaag was ik, ondanks het prachtige weer, niet zo lekker. Hangerig. Idioot moe. Gedaan met alles.
Dus hing ik rond in een ouwe spijkerbroek model ik-heb-te-lang-de-was-niet-gedaan-en-alleen-deze-is-nog-schoon en een t-shirt dat nog echt een T nadeed en later een vormeloze trui daar over. Sokken, slippers, ik geef het allemaal toe.
Toen ging ik 's avonds binnen op de bank een rondje internetten en zag ik ineens dat ik mijn outfit van vandaag direct had moeten instagrammen in plaats van verbergen in mijn eigen achtertuin. Superhip; normcore!
Dus. Ben jij nog steeds ouderwets fashionable of ben je ook al normcore?
Dus hing ik rond in een ouwe spijkerbroek model ik-heb-te-lang-de-was-niet-gedaan-en-alleen-deze-is-nog-schoon en een t-shirt dat nog echt een T nadeed en later een vormeloze trui daar over. Sokken, slippers, ik geef het allemaal toe.
Toen ging ik 's avonds binnen op de bank een rondje internetten en zag ik ineens dat ik mijn outfit van vandaag direct had moeten instagrammen in plaats van verbergen in mijn eigen achtertuin. Superhip; normcore!
Dus. Ben jij nog steeds ouderwets fashionable of ben je ook al normcore?
Zeg maar Spijker.
woensdag 12 maart 2014 om 07:10
http://www.dyanne.nl/medi ... elding-begin-libelle2.jpg
Dan ben je toch net spongebob squarepants? Groot vierkant op dunne pootjes
Dan ben je toch net spongebob squarepants? Groot vierkant op dunne pootjes
woensdag 12 maart 2014 om 08:09
Die ja.
Volgens mij kijkt een goede stylist naar jouw lichaam en wat daar bij past.
Diane heeft volgens mij maar een paar outfits die ze iedereen aan trekt.
Zoals de blazer (met opgerolde mouwen) en de strakke broek / legging.
Ik vind bij andere stylisten de kleding soms niet mooi, maar het zit vaak wel goed.
Bij Diane heb ik nog nooit een (in mijn ogen) geslaagde make over gezien.
Volgens mij kijkt een goede stylist naar jouw lichaam en wat daar bij past.
Diane heeft volgens mij maar een paar outfits die ze iedereen aan trekt.
Zoals de blazer (met opgerolde mouwen) en de strakke broek / legging.
Ik vind bij andere stylisten de kleding soms niet mooi, maar het zit vaak wel goed.
Bij Diane heb ik nog nooit een (in mijn ogen) geslaagde make over gezien.
woensdag 12 maart 2014 om 08:30
vrijdag 14 maart 2014 om 10:37
vrijdag 14 maart 2014 om 10:39
quote:momodoe schreef op 12 maart 2014 @ 07:57:
Diane Beekman is toch die trieste, te bruine zonnebank hoofd met zwart geverfte haar, sneue styliste.
Ze beweerde dat vrouwen boven de 30 geen spijkerrokjes meer mochten dragen, uhu maar zeker wel zo'n hobbezak.Ik denk dat ze wel gelijk heeft, want ze doet styling bij de C&A; die spijkerrokjes moet je inderdaad echt niet dragen boven de 30... Zie ik op de Veluwe ook wel eens; van die strenge gelovige vrouwen die toch wat edgy voor de dag willen komen en dan een spijkerrok tot op de knie of net er onder dragen... vreselijk. Dat is UberNormcore.
Diane Beekman is toch die trieste, te bruine zonnebank hoofd met zwart geverfte haar, sneue styliste.
Ze beweerde dat vrouwen boven de 30 geen spijkerrokjes meer mochten dragen, uhu maar zeker wel zo'n hobbezak.Ik denk dat ze wel gelijk heeft, want ze doet styling bij de C&A; die spijkerrokjes moet je inderdaad echt niet dragen boven de 30... Zie ik op de Veluwe ook wel eens; van die strenge gelovige vrouwen die toch wat edgy voor de dag willen komen en dan een spijkerrok tot op de knie of net er onder dragen... vreselijk. Dat is UberNormcore.
vrijdag 14 maart 2014 om 10:41