Mode & Beauty alle pijlers

Ben jij al normcore?

11-03-2014 22:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was ik, ondanks het prachtige weer, niet zo lekker. Hangerig. Idioot moe. Gedaan met alles.

Dus hing ik rond in een ouwe spijkerbroek model ik-heb-te-lang-de-was-niet-gedaan-en-alleen-deze-is-nog-schoon en een t-shirt dat nog echt een T nadeed en later een vormeloze trui daar over. Sokken, slippers, ik geef het allemaal toe.

Toen ging ik 's avonds binnen op de bank een rondje internetten en zag ik ineens dat ik mijn outfit van vandaag direct had moeten instagrammen in plaats van verbergen in mijn eigen achtertuin. Superhip; normcore!

Dus. Ben jij nog steeds ouderwets fashionable of ben je ook al normcore?
Zeg maar Spijker.
Ik heb laatst een stapel Libelles gehad van mn moeder, en sinds kort mag Diane Beekman iedere week een lezeres een metamorfose geven

Ik ben serieus nog geen enkele metamorfose tegen gekomen waarbij het slachtoffer er na de behandeling beter uit ziet.
http://www.dyanne.nl/medi ... elding-begin-libelle2.jpg

Dan ben je toch net spongebob squarepants? Groot vierkant op dunne pootjes
Diane Beekman is toch die trieste, te bruine zonnebank hoofd met zwart geverfte haar, sneue styliste.

Ze beweerde dat vrouwen boven de 30 geen spijkerrokjes meer mochten dragen, uhu maar zeker wel zo'n hobbezak.
Die ja.

Volgens mij kijkt een goede stylist naar jouw lichaam en wat daar bij past.

Diane heeft volgens mij maar een paar outfits die ze iedereen aan trekt.

Zoals de blazer (met opgerolde mouwen) en de strakke broek / legging.

Ik vind bij andere stylisten de kleding soms niet mooi, maar het zit vaak wel goed.

Bij Diane heb ik nog nooit een (in mijn ogen) geslaagde make over gezien.
Uw normcore-stylist zegt: spijkerrokjes mogen wel, maar alleen als je ze voor minder dan een tientje gekocht hebt bij action. En als je het dan afstylet met van die leuke sandalen-met-witte-sportsokken eronder zit je helemaal goed!
Zeg maar Spijker.
a leuk, ik zat er laatsat al aan te denken om weer een keertje een levi 501 te proberen, net als vroeger
Chips, heb ik die ouwe tuinbroeken al weggepleurd... Had alles moeten bewaren, zie ik nu.
Ik dacht dat je een spijkerrokje dan met een witte legging eronder?

En dan met een bloes met schoudervulling, en om het geheel af te maken met zo'n bloemen haarklem.

En Zweedse klompen..
Is toch grappig? Denk Amerikaanse toerist en je zit er dichtbij.

Soms ben ik surfgirl, soms business of glamour en normcore vind ik ook wel weer leuk.

Spijkertuinbroek doe ik niet; zie je mijn middel niet en dat is wel een grens over. Een mannen tshirt kan ik nog wel hebben.
quote:momodoe schreef op 12 maart 2014 @ 07:57:

Diane Beekman is toch die trieste, te bruine zonnebank hoofd met zwart geverfte haar, sneue styliste.

Ze beweerde dat vrouwen boven de 30 geen spijkerrokjes meer mochten dragen, uhu maar zeker wel zo'n hobbezak.Ik denk dat ze wel gelijk heeft, want ze doet styling bij de C&A; die spijkerrokjes moet je inderdaad echt niet dragen boven de 30... Zie ik op de Veluwe ook wel eens; van die strenge gelovige vrouwen die toch wat edgy voor de dag willen komen en dan een spijkerrok tot op de knie of net er onder dragen... vreselijk. Dat is UberNormcore.
Normcore heb ik laatst een heel artikel over gelezen.

Je kleedt je ongeveer zoals de doorsnee Amerikaan in de jaren 80, en je bent helemaal hip. Witte sportsokken in sandalen mogen ook weer of hele lelijke witte bejaardensneakers maken je outfit af.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven