Gebeld door....

12-03-2014 17:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
een nummer dat ik niet ken, wel uit mijn eigen stad. Als ik terugbel wordt er niet opgenomen, geen voicemail Ik heb via google gezocht, maar kom op niets uit. Iemand hier een speurtip?
Ik zou me hier niet echt druk om maken. Als het belangrijk is bellen ze wel terug....
Afwachten, als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer.
Eenmalig of met regelmaat lastig gevallen?

Kan natuurlijk ook iemand zijn die verkeerd gedraaid heeft.
Ik ben opgegroeid in het tijdperk dat nummerherkenning nog niet bestond en ik kan je met alle eerlijkheid zeggen: je loopt geen gevaar. Gewoon loslaten en weer verder gaan met je leven.
Google het nummer.
quote:Derpina schreef op 12 maart 2014 @ 17:35:

Google het nummer.al gedaan.
Www.ikhebje.nl
Bellen vanzelf wel nog een keer als het belangrijk is.
Is er een reden dat je het zo graag wilt weten? Een goeie haan kraait twee keer hoor. Zou me er geen seconde druk om maken eerlijk gezegd....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Bellen vanzelf wel terug als t belangrijk is... Ik werd weken vanuit Engeland gebeld, durfde niet op te nemen, bang voor oplichters ofzo, nog steeds benieuwd wie dat nou was
Werd laatst gebeld door een anoniem nr en het joch aan de andere kant wilde even melden dat hij geil was en of ik dat ook was. Zei dat ik op ging hangen aangezien multitasken niet makkelijk is voor een man en dat hij dus maar even zichzelf moest helpen...

Oftewel, maak je niet druk.
quote:nimpie schreef op 12 maart 2014 @ 17:42:

Bellen vanzelf wel terug als t belangrijk is... Ik werd weken vanuit Engeland gebeld, durfde niet op te nemen, bang voor oplichters ofzo, nog steeds benieuwd wie dat nou was

En je bent gelijk een miljoen pond armer als je hallo zegt?

TO, waarom wil je het zo graag achterhalen? Ze bellen nog wel een keer als het nodig is.
Ik werd gisteren gebeld door aan anoniem nummer. Ik hopen dat het iets met werk te maken had, bellen ze terug...is het de postcodeloterij
Nou... Ik ben de afgelopen week al twee keer gebeld door een Engels sprekende man vanaf een 0049 (Duitsland) nummer. Dat vind ik toch een beetje eng, voor je het weet hangen ze je aan een of andere oplichterscentrale waardoor je een enorme telefoonrekening krijgt. Engelse nummers heb ik ook vaak gehad, maar die gingen dan maar 1 keer over en kon ik dan niet meer opnemen.
Meestal spreken ze in als het belangrijk is dat jij ze gaat spreken. Anders was het niet belangrijk. Heb je iets weggebracht of besteld?
Het is eigenlijk nooit spannend, is mijn ervaring...de opticien die belde, of inderdaad postcodeloterij of Nuon.
quote:guirne schreef op 12 maart 2014 @ 17:35:

Ik ben opgegroeid in het tijdperk dat nummerherkenning nog niet bestond en ik kan je met alle eerlijkheid zeggen: je loopt geen gevaar. Gewoon loslaten en weer verder gaan met je leven.Hier ook. Ik zou me er niet druk om maken. Als het belangrijk is, bellen ze nog wel eens opnieuw, en zo niet, dan had het niets om het lijf en mis je er niks aan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:natasha_poet schreef op 12 maart 2014 @ 17:36:

[...]

al gedaan.Mosterd, slecht gelezen
Werd tijdje terug ook steeds gebeld door anoniem nummer, niet opgenomen en leef nog steeds
Als je tegelijkertijd een enge film kijkt: niet opnemen
Opnemen en de hoorn naast de haak leggen zodat de kosten op lopen. Een paar keer doen en dan ineens opnemen en een heel hard geluid in de hoorn maken, zoals een fluit, toeter, of op een lan slaan, heel hard geschreeuwen. De ander schrikt zich de pleuris en belt nooit meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:fleur1988 schreef op 12 maart 2014 @ 18:50:

Werd tijdje terug ook steeds gebeld door anoniem nummer, niet opgenomen en leef nog steeds

Het is natuurlijk ieders keuze om wel of niet op te nemen, maar ik ben ook nog van de tijd van vóór de nummerherkenning en pak dus gewoon op, deden we vroeger toch ook? Nooit dood aan gegaan. Bovendien, mensen die je kent, kunnen ook een keer vanaf een ander nummer bellen (hun werk of bij familie vandaan, o.i.d.)

Als er mensen zijn die een verkeerd nummer kiezen, is het enige wat je bereikt door NIET op te nemen, dat die mensen het een paar keer proberen, want die denken dan dat de mensen die ze willen bereiken niet thuis zijn en dan proberen ze het later opnieuw, niet doorhebbend dat ze het verkeerde nummer hebben.

Ik doe er dus niet zo moeilijk over. Ik pak gewoon de telefoon op, en is het iemand die ik niet wil spreken (reclame o.i.d.) dan zeg ik dat en hang op, en zijn het mensen die een verkeerd nummer hebben gekozen, dan zeg ik dat ook, wens ze vriendelijk goedendag en dan is de kous daarmee ook af.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou ik vind het wel ontzettend spannend! En ik ben ondertussen ook net zo nieuwsgierig geworden wie jou nou gebeld heeft als dat jij dat zelf bent.
Ik heb geen voicemail, en degenen die je nummer hebben, die ken je en staan in je telefoon. Als het dus een lokaal nummer is dan wil ik het weten, en terecht blijkt, het gaat om een makelaar die heeft gebeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven