Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zij juist een hele goede afspiegeling van onze maatschappij zijn (helaas)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat denk ik ook Calvijn, maar daarmee kun je dus geen nieuwe samenleving creëren. Daarvoor heb je meer mensen als Nicolien nodig, zowel denkers als doeners maar wel van minimaal hetzelfde niveau als Nico. Dat heeft trouwens wat mij betreft meer met inzet en inzicht dan met intelligentie te maken. Ook iemand die niet gestudeerd heeft kan hele goede ideeën hebben over een vernieuwende samenleving.

Mensen die boven het niveau van luieren, roken, zuipen en konkelen uitstijgen en echt iets nieuws willen opzetten zonder alleen maar te denken aan winst, winnen, geld, roem en bekendheid.

Zelfvoorzienend, ruilhandel, er is zoveel mogelijk. Zo jammer dat deze unieke kans door meer dan 10 mensen daar niet benut wordt.
Het is ze alleen te doen om beroemd te worden. Al vraag ik me bij sommigen af of dat uberhaupt wat gaat opleveren, want wat moet men nu met Andrea? Kan me voorstellen dat zo'n grapjas als Ruud na afloop wel 'ns een programma aanbod zal krijgen, maar Andrea? No fucking way!
Die moeder tegen Laura; Je gaat zo heerlijk beroemd worden hierdoor

Whahahahaha
Hoor ik nou net op tv die moeder van Laura zeggen je kunt heel beroemd worden. Nou dat is voor hier maar voor weinigen weg gelegd. Want wat doen die Gouden kooi bewoners nu of van Big Brother hoor je niks meer over. Na een half jaar gaan ze nogeens kijken of Rienk nog zwerver is.
Hij mag blij zijn dat hij bij mij in bed mag liggen. Pffffff
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat was dat nu met dat slechte nieuws voor Jimmy? Was dat 'n goede vriend of een of ander clubkennisje ofzo? Dat kwam niet helemaal duidelijk over. Wel kut als je zulke dingen te horen krijgt onder deze omstandigheden.
Vind 't trouwens raar dat ze slecht nieuws gelijk in de groep gooien ipv Jimmy die brief te geven en even op afstand te blijven.
Was een goede vriend van hem.
Hij zegt wel heel snel dat ie er niet lang bij stil wil staan
Is Laura lesbisch?

ze had het over "achter de vrouwtjes aan"
Ja, dat zei ze al toen ze Utopia binnen kwam dat ze lesbisch is.
Had ik even,gemist
O ik ook..
Andrea is een sociopaat, spant iedereen voor haar karretje, laat hen ook het werk doen. Gebruikt een kinderlijk stemmetje, huilt wat en bingo! Wat een gekkenhuis... Mensen met tegen-stemmen gaan op de super sociale toer... Men denkt enorm beroemd te worden, berucht eerder... Het originele idee is hier een lachertje geworden! Je kan zo heerlijk beroemd worden, met nog wat instructies erbij...

Nicoline, Rienk en nu ook Vanessa... redt de boel, misschien Jimmy ook, zag zijn gezicht vertrekken tijdens het tuin-moment...
Als er 1 toch labiel is is het Vanessa wel. Die huilt al om kritiek op haar pannenkoeken, zelfs met klanten er bij. Vreselijk mens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik erger me steeds meer aan Andrea. Als zij er niet uit gaat volgende ronde dan haak ik echt af. Snap echt niet dat er in de groep zoveel sympathie voor haar is
Vraagje over de blaas van Paul: is ie niet een beetje in de war met z'n 1,5 liter???
Dat is mogelijk, 1,5 liter in de blaas. Waarschijnlijk waren ze er net op tijd bij, maar kan best iets ernstigs achterweg komen

Bijzonder dat hij na 2 weken terug mag komen
Ze staan al zoveel toe dat dat er ook nog wel bij kan. Zeker als ie geopereerd moet worden en 2 weken moet herstellen.

Ben benieuwd hoe hard er nog gewerkt wordt als Paultje weg is, dat is tenslotte de hoofdklusser.
Zou er niemand meer in utopia willen dat ze paul daarna weer terug laten komen?
Als Paul eruit gaat wordt het niks met dat hele Utopia.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij doet nog het meest qua bouwen etc
Maar dan krijgt Andrea muts geen Cabanaaaaatje bij haar krrrrruidentuintje.
Doen die andere jongens vast voor d'r. Snap niet dat ze zoveel man in d'r zak heeft die haar die cabana toestonden. Hoe kan 't dat iemand haar nog niet uitkotst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven