Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Pilou en Bieb, ik ken nog een groepje vrouwen dat best een beetje geluid kan maken . En als Its en ik alle cd's meenemen van onze favoriete band (ze waren zo goed in Carré) en een ouderwetsche gettoblaster dan moet dat toch kunnen lukken. En voor hardnekkige buren kan ik ook mijn collectie Rammstein in de strijd gooien, vind Ratteke dan ook weer leuk

Hier met regelmaat tetteren lukt me op het moment niet, maar ik zou het wel erg leuk vinden om jullie in het echt te zien.
quote:Splinter_ schreef op 11 maart 2014 @ 15:09:

Dit keer het goede tabletje, Slof?

terror kat

De kat is meegenomen naar het bureau. Zou hij ondervraagd zijn?
quote:Talkinghead schreef op 12 maart 2014 @ 00:33:

Pilou en Bieb, ik ken nog een groepje vrouwen dat best een beetje geluid kan maken . En als Its en ik alle cd's meenemen van onze favoriete band (ze waren zo goed in Carré) en een ouderwetsche gettoblaster dan moet dat toch kunnen lukken. En voor hardnekkige buren kan ik ook mijn collectie Rammstein in de strijd gooien, vind Ratteke dan ook weer leuk

Hier met regelmaat tetteren lukt me op het moment niet, maar ik zou het wel erg leuk vinden om jullie in het echt te zien.Ja! Vind ik ook leuk. Weet iemand nog een leuke aanleiding? Naast dat we gewoon leuk zijn?
quote:Splinter_ schreef op 12 maart 2014 @ 12:31:

terror kat

De kat is meegenomen naar het bureau. Zou hij ondervraagd zijn?

OMG dit kan alleen in Amerika. Arme jaloerse poezzel. Zielig hoor.

Mijn mam was hier vandaag en we hadden grootse schoonmaakplannen, maar daar is weinig van terecht gekomen. We eindigden om 4 uur met koude witte wijn, gefrituurde mozzarella bolletjes en garnalen met knoflooksaus

Onze Fant vermaakt zich zo te zien uitstekend! Fijn!

Pilou ook al last van blaffende honden en blérende buurvrouwen. Balen hoor. Heb je wel al persoonlijk kennisgemaakt met de naaste buren?

Grappig hoe iedereen over de vroege vogeltjes denkt! Ik vind het zo leuk om te horen, maakt niet uit hoe laat. Ze beginnen nu zo'n uur of 5 en als ik wakker ben lig ik altijd blij te luisteren en sukkel weer weg.

Haha, en Jopie de Haan laat me om een uur of 4 altijd even weten dat hij de nacht weer overleeft heeft. Niks voor jou dus Plous
Die zou in de frituurpan belanden met een bakkie friet Slof

@Splint: moet er een aanleiding zijn dan?
Een haan zou ik ook niet echt trekken hoor. In Z woonde ik tegenover een kinderboerderijtje. Zo gezellig die schapen en geiten 's ochtends vroeg aan het het blaten.

Dan heb ik liever een voliere tegenover me. Vreemd genoeg kan ik me daar wel voor afsluiten. En ik heb het voordeel dat ik toch altijd vroeg wakker ben. Vogels of niet.
Ik zou dan weer niet tegenover een basisschool willen wonen. Vogeltjes vind ik dan wel prima.

Ja, een meet. De aanleiding? We kennen elkaar nu een x aantal topics/posts
Het Viva forum is papaja.
Waarom heb ik mijn oog laten vallen op kakkineuze schoenen??

Ik ben mijn eigen bananenschil
Geen idee Olijf. Maar eh, vertel eens waarom je deze oudemevrouwenschoenen aantrekkelijk vindt? Moet je ongesteld worden? Nieuwe medicijnen met vreemde bijwerkeningen?
Raap dat oog eens snel weer op Olijf, dan kun je beter kijken. quote:NymphadoraTonks schreef op 13 maart 2014 @ 11:39:

Ja, een meet. De aanleiding? We kennen elkaar nu een x aantal topics/posts

Vind ik een geweldige aanleiding-die-er-inderdaad-niet-hoeft-te-zijn.

Een basisschool zou ik ook niet willen. Vroeger woonde ik in de buurt van 4 basisscholen, die hadden allemaal na elkaar speelkwartier. Dus je hoorde de hele tijd gestuiter van ballen en gegil van kinderen. Dat was niks. Toen studeerde ik ook nog dus was ik veel thuis, dat helpt dan ook niet. Nu zit ik tegenover een middelbare school en dat ik wel leuk. Al die coole types die indruk op elkaar willen maken, lol.

Een haan had ik in de tuin bij mijn studentenkamer, ik had er niet echt last van. En bij mijn ouders in de buurt was er een dierenweide met een pauw. Toen vond ik het irritant, maar nu roept dat geluid nostalgische gevoelensch op.

Pffff, het is zaaaaalig weer! Geen wind en wel zon op het balkon. En ik moet werken. Ben te laat met een rapport en de opdrachtgever begint te zeuren. En haan ook. Dus toch maar even aan de slag en dan hopelijk straks nog even lekker buiten zitten.
Ik wil altijd nog eens van die college-shoes, erg hè Ik vind ze persoonlijk leuk onder een strakke spijkerbroek met blote voeten

En ik vind het kleurtje van die bovenste zo leuk... Maar goed, ik zal er nog eens even goed over nadenken
En bovendien zijn ze dus helemaal hipperdepip dit jaar *puh*
Dan maar niet hip. *puh*

Splinter, kan op het balkon werken niet? De bekende 2 vliegen in 1 klap?

Ik zit me weer stierlijk te vervelen. Het is Heel Erg Rustig. Omdat er een paar nieuwen zijn die alles nog moeten leren is er voor mij minder te doen. Gaat wel weer over maar voor nu is het niks aan. Morgen thuis aan de gang. Ik moet alles weer opnieuw installeren. Mijn laptop is overleden en ik heb een nieuwe gekocht. Mooi ding, moet alleen erg wennen aan Windows 8.1. Afsluiten heeft K gisteren maar voor me gegoogled.
Het zal wel een jeugdtrauma zijn..mijn basisschool stond op de rand van gewoon en erg kakkineus qua buurt en in mijn klas zaten heel wat meisjes die op van die echte donkerblauwe college-shoes liepen met zo'n kwastje/zilverkleurig beugeltje. En die wou ik oo-hook! Maar mijn moeder kreeg een rolberoerte van de prijzen.

Ik kan er dus gewoon niks aan doen
Oh ja Rat, bij 8.1 zit afsluiten idd ernstig verstopt *herinnert zich een schuimbekkende Olief*
Windows 8 lijkt mij ook helemaal niks!! Maar ik heb het volgende probleem. Windows XP wordt vanaf 9 april a.s. niet meer ondersteund door Microsoft!!!! Dus straks kun je bijv. geen bankzaken meer doen. K..zooi. Ik heb nog een goede laptop, dus wil helemaal geen nieuwe. Update naar 8 moet je eerst weer duur kopen grr en daar heb ik het geld niet voor.

Ik probeer nu dus iemand te vinden die misschien nog installatieschijfjes Windows7 of Vista heeft liggen of als laatste optie Windows8. Iemand enig idee of iemand dit heeft en aan mij uit wil lenen??? En zijn er nog meer Tetters met XP en hoe lossen jullie het op??

Rat: gefeliciteerd met je nieuwe laptop

Olijf: ik vind college-shoes leuk, hoor! Ik heb ze jaren gedragen!
En qua dierengeluiden:

Veel vogeltjes: check

Haan: gelukkig niet, wel ergens in de buurt kippetjes die heel gezellig tokkelen en af en toe op hol slaan als er een ei komt

Paard: aan het begin van de straat is een wei, dus ook vrij ver weg. Af en toe waait er dus een hinnik over. Soms staat er een ezel bij en daar krijg ik de slappe lach van

Koeien: als de wind uit het zuiden komt, hoor ik ze (ze staan in de uiterwaarden van de Rijn)

Oh en vannacht vloog er, denk ik, een uil over? Ik zat rechtop in bed (raam open) want het klonk als een soort fluitende wind/tocht-geluid. Het klonk heel hard en nam toen steeds verder af, vandaar dat ik denk dat het een vogel was. Spooky!
Oh ja, en ik heb een levendig dromende Olief. Ook goed voor heel wat irritante geluiden Vannacht ineens 'waaaa!'. Ik dus weer rechtop in bed en Olief was zich van geen kwaad bewust.
Nee Slof ik hoop echt dat er hier niemand meer is met xp. Dat is echt oud en niet veilig meer dus vanaf april. Ik vind het stom dat mensen die die oude bende nog gebruiken gedwongen worden om iets nieuws aan te schaffen, maar ik zou het wel doen.

Windows 8 is inderdaad bagger. Ik zit constant in een ander scherm omdat ik verkeerd schuif met mn mousepad (?) En ik heb zelfs een app die het start knopje weer teruggegeven heeft.
Downloaden Slof?
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 maart 2014 @ 14:03:

Downloaden Slof?Het is geloof ik vrij duur en de installatie schijnt nogal ingewikkeld te zijn, in ieder geval voor leken zoals ik. Ik geloof dat mijn laptop wel geschikt is voor Windows 8, maar ik zou graag 7 of Vista willen. En inderdaad stom dat je hiertoe gedwongen wordt. Er zijn nog heel veel mensen en zelfs bedrijven die "die oude bende" gebruiken
Ik heb hier ook nog een desktop staan met XP

en voor bepaalde programma's wordt op een bepaalde universiteit ook XP gebruikt, maar die pc's zijn niet verbonden met het internet.

Met downloaden bedoelde ik het niet op geheel legale wijze verkrijgen van....

Volgens mij heb ik een studentenversie gekocht.

http://windows.microsoft. ... downloads/upgrade-advisor Kan het wel op je computer?
Ik vind je schoenen trouwens leuk Olijf. De blauwe schoenen dan. Die andere met dat paardenbit niet zo.

Ik had zulke toen ik bij V&D werkte voor onder m'n blauwe apenpakkie toen was ik 17 ofzo en dus helemaal niet hip
Ik zal jouw link eens laten draaien, Tonks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven