Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Hopelijk een beetje bijgetankt Rat.

Ik haat vogels.
Het wordt een heeeeeerlijk lente-weekend!

Sammi loopt al te racen door het huis, van buiten naar binnen. Hij heeft echt het voorjaar in zijn bol. Blije donder.

En ik mag 2 dagen binnen zitten toeteren. Lekker gepland.

Dus genieten jullie maar een beetje extra van het zonnetje en denk een beetje aan mij.

Plou

De poekels komen nog niet buiten, zo te zien?
Ik heb goed geslapen. Bijna het klokje rond. Nu uitgerust en ik ga zo mezelf weer moe maken met de badkamer schoonmaken en tuinieren. Het is prachtig weer! Volop zon. Heerlijk.
Zo, hèhè. Weer thuis. Wat zonde van deze heerlijke dag, dat binnen zitten. Ik heb er een houten kont van. Maar van half 10 tot 3 gerepeteerd. Dat is pittig. En morgen weer.

Zojuist lekker ons eerste wijntje op het balkon gedronken. Sammi heeft het wel naar zijn zin daar. Snuffeldesnuffel.
Zooooo drukdrukdruk.

Iedereen volop aan het genieten van het mooie weer?!!

Vanmorgen mijn verjaarskado uitgezocht en gekocht met MO (nieuwe motorbroek) en vanmiddag boodschappen en poetsen.

MO zou mijn bardienst draaien zodat ik vast de hapjes kon maken maar daar kwam een kapotte motor tussen.

Volgende week wordt de eerste rit weer gereden en moest de motor dus uit de schuur na een hele winter.

Nieuwe accu erin en gaan met die banaan...oh nee, niet dus.

Pff motor naar de motordokter nu en ik ben bardienst gaan doen tot MO me kwam aflossen.

Daarna moeder gebeld want met paps gaat het niet goed en mijn moeder was nogal getraumatiseerd, die moest haar verhaal kwijt.

Hij heeft ineens rare flauwtes en het volgend moment schreeuwt hij van de pijn/kramp, helemaal hysterisch.

Hij kneep mijn moeders hand bijna kapot en was zo agressief dat hij haar wilde bijten

Wéér wat draadjes bovenin met kortsluiting.

Mijn moeder is er erg verdrietig van.

Nu alsnog de hapjes gemaakt dus met enige vertraging. Het gebak staat aan het einde van de straat bij vriend in de koelkast en laat de party maar beginnen morgen

Vanaaf nog klein drankje doen in de kroeg.
Ach Bieb, wat moeilijk toch. Dat stukje bij stukje afscheid nemen wat jullie moeten doen. Vreselijk om je lieve paps zo te zien veranderen, meid het lijkt mij zo vreselijk pijnlijk om mee te moeten maken.

Het gaat redelijk met mij, helaas wel weer pijn en ben weer ouderwets kapot. Gisteren pilletje ingenomen tegen de moeheid maar helaas werd ik er strontberoerd van, misselijk en duizelig. Niet leuk. Dus dat wordt hem niet.

Maaarrrr nog maar 2 nachtjes...
Optimist tot in de kist!
Jeetje Bieb, wat erg van je vader. Wat moet dit moeilijk zijn om mee te maken. Bijten... en dan die flauwtes en pijn. Bah, kloteziekte is het toch.

En kapotte motor is ook niet tof. Wel blij dat je nu alles klaar hebt voor je verjaardag.

Ik heb heerlijk in de tuin gewerkt vandaag. Nog even lekker met de blote (zeeeeer witte) beentjes in de zon gezeten. Het beddengoed gewassen en buiten gedroogd. Dat ligt nu weer op bed. Zo lekker om dan straks naar bed te gaan.

Splinter, jammer hoor dat je zo veel van de zon hebt moeten missen. Gelukkig toch nog wel wat er van meegekregen.

Morgana heeft ook lekker op het dakterras gelegen.

Fant, klote hoor dat je nu weer pijn hebt. Het ging een tijdje zo goed.

Gelukkig kan je over 2 dagen al lekker in de zon liggen. Hopen dat dat je zere lijf wat verlichting geeft.
Jeetje Bieb, wat akelig van je paps! Vreselijk om dat zo te zien, voor je moeder uiteraard, maar ook voor jou om te horen en te weten dat het zo gaat. Weer een stapje achteruit....... is dat dan blijvend of kunnen die episodes ook weer beter worden? En gaan ze uitzoeken waar die flauwtes vandaan komen?

Rot hoor, geen leuke dag zo voor jou. Morgen hopelijk leuker, als je je gedachten kunt omzetten.

Fantje, balen dat het nu toch weer minder goed gaat. Zou zo leuk zijn als je in je hieperdepiep-stemming naar Mexico zou kunnen.

Ik heb toch nog eventjes op het balkon kunnen zitten. Maar morgen ben ik pas later thuis en wordt het nog mooier weer en het orkest is veel minder goed, dus dat wordt dan toch een beetje afzien.
Wat erg van je vader Bieb. Wat lijkt het me vreselijk moeilijk om dat mee te moeten maken, je vader en echtgenoot zo te moeten zien. Dan ben je zo machteloos.
Haha, ik ben mijn bed uitgekomen toen man onder de douche stond. Dat had ie dus niet gemerkt. Zit ik lekker met sjors in de woonkamer, komt hij binnenlopen om iets te pakken, loopt vlak langs me heen en ziet gewoon NIET dat ik er zit.

Toen hij na een tijdje voor de tweede keer binnenkwam, schrok hij gewoon van me.

En nu is hij uit zijn ritme. Gaat koffie maken en ziet niet dat ik alles al klaar had gezet. Zoekt naarstig naar onze 'zondagse kopjes' die dus gewoon voor zijn snufferd staan.

Arme ziel.

Weer mooi weer vandaag! Nu hoeven we pas om 12 uur te toeteren, dus kan ik toch nog even van genieten.

Weer genoten van de vogeltjes vanochtend, Plou?

Bieb, alles klaar voor de visite? Straks kunnen jullie nog buiten zitten!

Fantje, hoe gaat het vandaag?

Fijne dag iedereen!
Zo de eerste was hangt weer te wapperen in de zon.

K gaat zo eerst de douche weer repareren. Die lekt alweer....

Sucadelapjes staan te sudderen. Vanavond lekker eten! Met Zeeuwse kleiaardappelen. Gisteren gehaald op de markt, 3,50 voor 5 kilo. Nog 2 kilo uien er bij gekocht voor een euro. Kan ik weer ff vooruit.

Ghehehe Splinter, je man....
Ik wil ook buiten wapperen. Het is hier saaaaaaaai.
*hangt Splinter aan de waslijn*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jeetje Bieb, wat ontzettend akelig van je paps. Arme man...en ook arme mams, het moet toch ontzettend moeilijk blijven om dit te zien. en voor jullie!
En natuurlijk heel veel plezier vandaag Bieb, de perfecte dag voor een feestje!!
Wat een lekker weer.

De sproeten komen lekker door hier. Komt ook door de zonnebank natuurlijk.

Ik heb gister oordoppen gehaald Splint, dus ik werd niet wakker van de vogeltjes maar gewoon omdat het 7u was Erg prettig dus.

Door de weeks vind ik het niet heel erg om vroeg wakker te zijn, maar als je om 1u naar bed gaat en het gekrijs begint al om 5u, dan kan ik er na een paar dagen echt de humor er niet meer van in zien. Maar oordoppen dus

Ik hoop dat het meevalt vanmiddag Splint, dat het iig gezellig wordt.

Bieb, wat erg van je vader. Dat hij weer achteruit gaat. Kan me voorstellen dat je moeder helemaal van slag was. Voor jou ook moeilijk. Dikke

En natuurlijk heel veel plezier vandaag. Dat moet wel lukken met dat prachtige weer.
Inderdaad, de motoren zijn weer van stal gehaald, maar als ze dichtbij je huis langskomen, moeten remmen en weer optrekken is dat niet altijd leuk

Je hebt superweer voor een fuif, Bieb! Veel plezier!

En Fantje, ben je er helemaal klaar voor?
Is manlief alweer en beetje van de schrik bekomen, Splinter

Jippie LENTE!!!!!

Ja hoor, man is er weer bij. Hij snapte er echt even niks van en was vervolgens helemaal zijn routine kwijt.

Wij zijn weer thuis, maar de zon is al vedwenen van het balkon. Ik hoor wel een merel die z'n best doet, klinkt ook fijn. Sorry Plou.

En het ruikt inmiddels ook alweer naar BBQ....

Onderweg inderdaad weer een hoop motorrijders gezien! Heb je bij jou een bocht of een drempel, Slof, dat ze moeten remmen? Als ze gewoon door kunnen rijden hoor je ze idd niet zo.
quote:Olijfje_ schreef op 09 maart 2014 @ 13:27:

*hangt Splinter aan de waslijn*Thanks, was lekker!
Een kleine kruising met rechts voorrang, Splint.
Hallo lentevogels! Hier ook lekker met zo'n +15 en heerlijk zonnetje! Genieten dus!

Sproetjes zijn leuk Plous!! Oh en Ik ben gek o vogeltheswekkers of piepende eekhoorntjes heel gezellig maar P heeft er een enorme hekel aan speciaal voor hem het vogelhuisje verhuisd

Man weer in zijn routine Splint? En lekker getoeterd?

Hoi hoi nog maar 1 nachtje!!! Oh ik heb er zo'n zin in!!!! Lekker alles inpakken en nog lekker samen pannenkoeken eten en naar bed morgen om 7 uur op het vliegveld, vliegen om 10 uur en komen aan om 2 uur!

Wel balen van weer een blaasontsteking, een kuurtje mee naar Mexico!
Optimist tot in de kist!
Heeeel veeeel plezier Fant. Geniet er van. Kuurtje mee en dan ben je hopelijk ook zo van je blaasontsteking af.

Ik vind vogeltjes 's ochtends wel oké. Vooral in het weekend. Doordeweeks is het een mooie wekker. Beter dan het piepding wat op het nachtkastje staat.

Het was een lekker dagje. 2 wasjes schoon en droog. Lekker gegeten (hachee) en visite gehad. Zelfs kvv heeft de lente in zijn bol want hij is zijn kamer aan het uitmesten. Helaas gaat dat gepaard met de nodige geluidsoverlast.

Morgen weer aan het werk. Zie ik wel een beetje tegen op. Ik laat het maar over me heen komen.
Klinkt fijn Ratje, was ook even nodig het zonnetje juist na zo'n intense periode, eventjes lekker bezig met simpele lente dingetjes. Sterkte meid morgen op het werk!!

Ik geniet zo van het vooruitzicht, lekker er eventjes tussenuit met z'n beidjes. Het leukste is ook dat we allebei het gevoel hebben dat er een soort van kwartje valt in de zin van "oh leuk lekker dingen doen met z'n tweetjes". Nou ja het werd ook wel tijd voor een kwartje.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven