Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:turquasi schreef op 13 maart 2014 @ 11:25:

Ik heb geen idee waarom.... na een glas of drie dacht ik al niet meer na. We waren zo intensief aan't kletsen en toen mocht ik op zijn telefoon allemaal filmpjes opzoeken en muziek draaien en ik was daar te druk mee ofzo. En verder natuurlijk omdat ik knetterdom ben ofzo hahaha.

Ik begrijp het ook wel hoor. Soms wil je gewoon even alles vergeten. Je helemaal laten gaan, even verdwijnen in het moment. Een soort combinatie van pure blijheid en fuck-everything. Happens to the best of us.

Maar mocht het echt vaak gebeuren, en dan vooral het nare gevoel daarna, dan kun je je evt. afvragen wat je in je 'gewone' dagelijkse leven mist, dat je dit soort avonden nodig hebt.
@ Turquasi: Hee was jij totaal op mij als persoon afgeknapt nadat ik tijdens onze eerste 'date' zo lam was? Bedoel ik heb toen zelfs (daar was je dan gelukkig niet meer bij) op het perron van Amsterdam Sloterdijk zitten piesen.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben vanochtend pas langs huis gegaan om te douchen en mezelf naar mijn werk te slepen....

Ik kan maar moeilijk hoogte van hem krijgen en weet niet of we wel een goede match zouden zijn, over sommige dingen denken we heel anders en ik vind het niet heel vloeiend gaan tussen ons qua kletsen.... totdat er dus wijn vloeide, toen ging het ineens prima.... tja.

(het was date nr 2) bedankt allemaal voor de opbeurende woorden
Lorem Ipsum
Oei, ook nog werken, sterkte!

En ach, shit happens. Precies wat Pippa zegt eigenlijk: zolang het niet iets structureels wordt, who cares.

Ik heb ineens allerlei matches die tegen me praten. Gisteravond ineens vijf mensen die zaten te appen en ook nog eens out of the blue een heule leuke oud collega die me appte na een lange tijd. Is de lente begonnen ofzo?

Haha, nee grumps ik was juiste helemaal weg van je. Eindelijk een gelijkgestemde gevonden

Overigens heb ik geen naar gevoel hoor verder, ik moet eigenlijk ook al de hele ochtend grinniken om mijn eigen wangedrag.

Toch is het lekker dat jullie zo lief reageren.

Ik drink graag hoor, maar over het algemeen heb ik het niet nodig, ik ben redelijk high on life eigenlijk.

én, ik kreeg net een appje van hem, hoe het met me ging, dat hij de alcohol nog voelt en het gezellig vond afgesloten met een x-je

(doet nu inwendig een aangekleed dansje)
Lorem Ipsum
Snel weer afspreken dus en je dan gedragen
Haha, inderdaad, doel voor volgende keer: kleren aanhouden en kijken of jullie nuchter toch ook leuke gesprekken kunnen hebben? Fijn dat hij een berichtje heeft gestuurd trouwens.
Turquise

Nu heb ik je wangedrag gemist
Ik durf als man al niet meer, dan lees ik dat ik hier besproken word
anoniem_196962 wijzigde dit bericht op 13-03-2014 12:27
Reden: missing words
% gewijzigd
The ironman!
Ach meneer, je kunt het ook omdraaien: nu weet je precies wat er wel/niet verwacht wordt, you go!

Hm. Ik heb een belafspraak met mijn tindermatch gemaakt, hij is te druk om te appen, maar straks bellen kan wel. Prima, zou je denken. Maar toch, ik begin al lichtelijk te zenuwen. Hij is complimenteus en geinteresseerd als ik hem spreek, maar toch vind ik hem op een of andere manier traag. Het zit me niet lekker. Sorry, ik val in herhaling, maar het zit me dwars. Ik merk dat ik hem heel erg graag beter wil leren kennen, dus tegelijkertijd moet ik oppassen dat ik niet te eager word.

Wat een rotdingen zijn dit toch eigenlijk als je iemand leuk vindt.
Wat goed turquasi, helemaal nog naar je werk. En fijn dat hij wel appte. Zou mij dan wel goed doen.

En wat philein zegt. Een keer nuchter afspreken? Misschien smorgens om koffie te drinken?
quote:turquasi schreef op 13 maart 2014 @ 12:10:

Haha, nee grumps ik was juiste helemaal weg van je. Eindelijk een gelijkgestemde gevonden

Daar heb je je antwoord. Als het goed zit, is het een lachen verhaal in plaats van een afknappert. Believe it or not zo werkt het met mannetjes ook!
Goedemiddag!

ben nieuw op het forum. Lees wel al heel lang mee.

Ik heb nu al een paar keer gehad bij Tinder dat ik per ongeluk geliked heb ipv nope. Ohh en dan hoop ik dat het geen match wordt, haha!

Wat ik nu al vaak ben tegengekomen in de tagline van mannen:

- on a mission to never grow up.
Procrastinate now and panic later.
OMG ik hoor net het perfecte liedje voor bij het swipen op Tinder hahaha, i'm sexy and i know it yeeeah i work out look at this body hahaha lol *binnenpretje probeerd lachen in te houden in bijzijn van collega's*
quote:olijfgroen schreef op 13 maart 2014 @ 13:39:

Goedemiddag!

ben nieuw op het forum. Lees wel al heel lang mee.

Ik heb nu al een paar keer gehad bij Tinder dat ik per ongeluk geliked heb ipv nope. Ohh en dan hoop ik dat het geen match wordt, haha!

Wat ik nu al vaak ben tegengekomen in de tagline van mannen:

- on a mission to never grow up.

Leuk dat je meeschrijft Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik kom heel vaak tegen:

Work hard play hard

Just ask

of.. nog velen malen erger een hele lap tekst met steekwoorden als in omschrijving van zijn persoonlijkheid whaha

Kwam overigens net iemand tegen die bij omschrijving zijn lengte had staan (ideaal!) hij was ergens in de 1.70.
Ik heb dinsdagavond nog flink zitten appen met mijn minnaar/man over dat stomme programma Adam en Eva. Maar sindsdien niet meer gesproken maar dat kan me eigenlijk ook helemaal niet meer schelen.

Heb nu zelf niet meer zo'n zin in hem. Misschien dat dat nog terugkomt en dan app ik hem volgende week wel een keertje.

Dus dat unbeschreiblich weibliche gevoel is weg.

Ook wel weer jammer, want de aandacht was heel leuk en het leek wel potentie te hebben. Toch zonde als die klik afneemt.

Leuke mannen zijn toch moeilijk te vinden..................
Aarrgg... maar ik wil helemaal niet mijn kleren aanhouden meesje hahaha.... Had ik al gezegd dat het een extreem lekker ding is? Maar ik zal wel goed nadenken over mijn plan van aanpak als ik het geluk heb hem nog eens te zien. Ik moet zeggen dat ik ondanks dat ik mijn bedenkingen over ons-matchpotential heb, ik toch een beetje kriebels voel omdat hij eigenlijk heel lief is geweest.... als ik erop terugkijk enzo. Pff.... Ik moet zien koel te blijven. Hoe krijg je het voor elkaar om 4 maanden te appen met iemand zonder af te spreken eigenlijk?

@nourish; He's sexy and doesn't know it. Which makes him even more attractive

Ik begrijp je dus helemaal Philein. Zelfs al gaan de dingen prima of beter dan verwacht, dan nog kun je onzeker zijn. Het hoort er gewoon bij als je iemand interessant vind.

Hallo Olijfgroen, erg he die oneliners. Maar gelukkig staan ze erbij, kunnen we ze mooi wegswipen toch? Was je 'work hard, play hard' al tegen gekomen? Ook al zo blehh.

Nou meneer_r.... we blijven toch redelijk discreet??
Lorem Ipsum
quote:

@nourish; He's sexy and doesn't know it. Which makes him even more attractive

Doe mij die maar ;) niet die van jou offcorse haha maar zo'n type man niet mega onzeker dat is ook een afknapper maar gewoon een normaal iemand.. is dat zo moeilijk..
Ja maar wat heb je nou gedaan turq? Ik hebt het gemist en wil t weten!
quote:Philein schreef op 13 maart 2014 @ 12:43:

Ach meneer, je kunt het ook omdraaien: nu weet je precies wat er wel/niet verwacht wordt, you go!

Is mijn so-called selfie nog wel geaccepteerd? Ik zal mijn lippen er niet op tuiten;)

Waarom vindt jij dat hij traag is met reageren?

Ben benieuwd of ik jou voorbij zie komen

@nour niet te discreet, dat maakt het voor ons mannen lastiger te peilen
The ironman!
@ Badmeester: Mosterd na de maaltijd! Het was priceless ... de spatters koffie zitten nog op mijn scherm whaha

I wish I was a fly on the wall that eve
Hoe erg zijn de kleren uit gegaan haha

Mij zie het helemaal voor mij haha
quote:Is mijn so-called selfie nog wel geaccepteerd? Ik zal mijn lippen er niet op tuiten;)Absoluut een no go, lippen tuiten !!!
@nour ik schrijf NIET tuiten! Ik heb dat nooit begrepen, mannen die dat doen.
The ironman!
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 14:41:

@nour ik schrijf NIET tuiten! Ik heb dat nooit begrepen, mannen die dat doen.Kweet Just saying

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven