Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Roadster, nou dat hoop ik niet, maar dat kan wel gebeuren heb ik begrepen. Dus bereid me op t ergste voor

Als je geluk hebt trekt de huisarts aan de touwtjes en is ie er zo uit...
W
...
@Lisa Dat is mooi!!

Spannend vanaf nu dan!

Hier duurt het me allemaal al veels te lang. Hoop ook snel ongesteld te worden, zodat ik de laatste maand in kan gaan... Maar verwacht het pas over 3-4 dagen..

Vandaag weer fijn leren.

Fijne zondag allemaal en Justline, werk ze vandaag.
Goedemorgen!!! (sorry, beetje lang geslapen...)

Te gek Lisa!!! 25 juli, das al heel snel zeg!

@Romi & Lisa, wel erg grappig idd dat we nota bene bij een topic over zwanger willen worden bijna in juichstemming raken als we ongesteld worden en dat we het allemaal (Lisa nu niet meer) liever vandaag dan morgen hebben...

@Romi, studeer ze! Hoop dat je buiten kunt zitten, want het is wel heel lekker weer!

@JL, werk ze! Misschien lekker in het zonnetje op een terras?

Ga eens een ander plekje voor de laptop zoeken, kat zit al naast me te wachten tot m'n schoot vrij komt

Hier trouwens nog altijd alleen een rommelend buikje...
...
@Lisa, haha, of laptop op schoot op toilet....

Uhm, ja, volgens mij was ik 2 of 3 dagen na jou gestopt ja. Buikrommel wordt ook langzaam erger. Nu maar hopen dat het niet weer wegzakt!

Wist niet dat je druk was met een project. Vandaag hoef je toch niks te doen he? Je moet wel 1 relaxdag hebben!

Komende week wordt voor mij ook een errug drukke week. 2 projecten, waardoor ik in het weekend moet werken, zaterdag nog een babyfeestje en zondag komen de meisjes slapen. pffff...

Dames, hebben jullie trouwens al kaarten voor Guus 2009 gekocht?

Ga maar eens de krant lezen!
@ Allemaal, vannacht weg, dus viva la frace!!! Niet teveel schrijven want dan moet ik noodgedwongen extra vrije dagen opnemen na mijn vakantie!!!!

@ Lisa, je NOD staat erin hoor!

Toedeloe lieve forumvriendinnetjes!
...
...
@Roadster, veel plezier hoor! Wanneer mogen we je ook alweer terug verwachten?

@Lisa, lekker hoor, in de tuin zitten! Ik heb ook nog geen kaartjes, ben niet iemand die zoiets zover vooruit koopt, ook al wil ik er graag heen. Misschien maar eens met moman overleggen. Maar ja, dadelijk ik weet niet hoe het volgend jaar rond die tijd ervoor staat.... Weet in ieder geval wel dat ie 24-8 optreedt op de T-parade hier in de stad. Misschien een tip voor een gratis concertje?

Haha, Lisa, ik blijf gewoon 2 dagen achter jou aanzitten....ook ongesteld... Wel heel bizar dat het bij ons allebei precies even lang duurt!

Lieve Roadster, wil je mijn NOD dan op 27-7 zetten?
@Lisa, logeetjes zijn mijn nichtjes inderdaad.
@ iedereen, 15 juli komen we terug... We gaan naar de Vendee, west frankrijk dus.

@ Lisa, zo goed is mijn Frans niet hoor... Je ne comprends pas.

Groetjes
...
@Roadster, als je maar een 'café', 'baguette' en 'vin' kunt bestellen! La Rochelle is inderdaad mooi!

@Lisa, ben vroeger bij de 2de keer ongesteld aan de pil gegaan. Weet het dus niet echt, maar volgens mij had ik er niet echt last van. Nu wel wat buikpijn, maar niet echt erg. Heb je geen kruikje thuis?
...
Aloha, is hier nog een plekje vrij voor iemand die ook in de planning heeft om over enkele maanden 'voor het eggie te gaan' ??

***Ook als ik nu al aangeef kippevel te krijgen van uitdrukkingen zoals beeb, brusje, hubbie, knutselen, etc.??
Lang leve chocola!
quote:revival schreef op 29 juni 2008 @ 16:19:

Aloha, is hier nog een plekje vrij voor iemand die ook in de planning heeft om over enkele maanden 'voor het eggie te gaan' ??

***Ook als ik nu al aangeef kippevel te krijgen van uitdrukkingen zoals beeb, brusje, hubbie, knutselen, etc.??

Revival, volgens mij is er nog wel een plekje vrij, maar wij houden wel van duidelijke taal!!! Geen kinderlijke afkortingen, gewoon zeggen waar het op staat. NOD is puur ingebruik door de lengte van het woordje.......

Maar vertel eens wat meer over jezelf....

Welkom!
Enne, wtf is 'brusje'???
...
...
Brusje zag ik onlangs ergens voorbij komen als broertje of zusje (dus als je zwanger bent van de 2e, dan krijgt de 1e een brusje )

Maar leuk dat ik welkom ben! Dan ga ik ook even wat lezen (niet alles, heb nog meer te doen )

Ik ben Revival, woon in Groningen, 26 jaar. Vriend en ik zijn volgende maand 5 jaar samen. Hebben 2,5 jaar geleden een huis gekocht waar we met veel plezier wonen, en waar álle ruimte is voor een paar koters! Momenteel gebruik ik nog medicijnen waarbij ik absoluut niet zwanger mag zijn / worden. Ik verwacht deze medicijnen nog een paar maanden te moeten gebruiken.

Ik heb jaaarenlang de pil gebruik en nu sinds een jaartje gebruik ik de nuvaring, bevalt me stukken beter overigens. Ik heb nog twee of drie (weet niet precies) ringen thuis liggen, en de planning is dat ik daarna geen herhaalrecept meer vraag
Oke, heb een stuk teruggelezen, tis druk hier, das duidelijk (maar zo te lezen ook erg gezellig)

Begrijp ik goed dat Lisa en Mogalie de enige twee zijn die al écht bezig zijn, en al gestopt zijn met de pil? De rest dus nog niet, net als ik... wat is bij jullie de reden om er nog even mee te wachten? Bij mij dus mn medicatie... Aruba, bij jou las ik een paar verontrustende berichten. Hoop dat het meevalt en goed met je gaat? Als ik ff off-topic mag, waarom heet je Aruba? Woon je daar of heb je daar gewoond? Ik wel namelijk, een jaar lang!

Zal nog even een stukje verder terug lezen.
@Revival, hier in huize mogalie is er nog geen officieel go gegeven. Ik wilde al lang, moman niet, na veel gedoe afgesproken dat ik zou stoppen met de pil en hij voor ati-conceptie zorgt. Ik moet zeggen...dat doet hij redelijk...we spelen een soort van russische roulette. Wel geeft hij aan er zelf steeds meer mee bezig te zijn en dat merk ik ook aan hem.

@Lisa, niet naar Fiësta del Sol? Loop je de kans mis om moman te zien..:blob

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven