Wakker
zaterdag 15 maart 2014 om 01:35
Ik heb alleen Ed en Paolo een keer gezien, de rest dus allemaal nog niet.
Paolo was eigenlijk heel kort na de breuk met mijn ex, dus ik was toen in labiele stemming. Wat balen was, kadootje van mijn dochter wat daardoor het een beetje niet werd wat de bedoeling was.
Maar, ik hou van zijn stem! En ook geen straf om naar te kijken!
Paolo was eigenlijk heel kort na de breuk met mijn ex, dus ik was toen in labiele stemming. Wat balen was, kadootje van mijn dochter wat daardoor het een beetje niet werd wat de bedoeling was.
Maar, ik hou van zijn stem! En ook geen straf om naar te kijken!
zaterdag 15 maart 2014 om 01:38
zaterdag 15 maart 2014 om 01:43
Pfff, al die namen die jullie noemen, er zit weinig bij waar ik ooit van gehoord heb. Ben ook zeker geen festivalmens.
Con, dat vergat ik nog, weet niet meer wie het zei maar van (te) weinig eten kun je ook aankomen/niet afvallen.
Verder ben ik de minst aangewezen persoon voor de juiste tips omdat ik er nog steeds heel veel kg's bij wil/moet eten. Denk dat m'n bmi ook te laag is. Weet de forumule niet meer en kan rekenmachine niet op laptop terugvinden.
Moos, plaatje van de borden/het servies?
Con, dat vergat ik nog, weet niet meer wie het zei maar van (te) weinig eten kun je ook aankomen/niet afvallen.
Verder ben ik de minst aangewezen persoon voor de juiste tips omdat ik er nog steeds heel veel kg's bij wil/moet eten. Denk dat m'n bmi ook te laag is. Weet de forumule niet meer en kan rekenmachine niet op laptop terugvinden.
Moos, plaatje van de borden/het servies?
zaterdag 15 maart 2014 om 01:47
dank je thee, als ik er volgende keer eet, maak ik er een foto van. Met de speurneuzen hier op het forum moeten ze te vinden zijn.
Con ik zou er veel geld aan kunnen uitgeven als ik het had. Borden die ik ook wel leuk vond vanavond zijn 12 euro per stuk en dat is goedkoop vergeleken bij de rest. Nou ik vind dat al duur. Laat ook nog wel eens wat flikkeren in mijn stunteligheid.
Con ik zou er veel geld aan kunnen uitgeven als ik het had. Borden die ik ook wel leuk vond vanavond zijn 12 euro per stuk en dat is goedkoop vergeleken bij de rest. Nou ik vind dat al duur. Laat ook nog wel eens wat flikkeren in mijn stunteligheid.
zaterdag 15 maart 2014 om 01:48
Ja van te weinig eten kan je lijf zeker ook op tilt slaan en niets doen.
Maar ik denk at mijn lijf gewoon heel grillig is op het moment.
Zo kwam ik twee weken geleden 3 kilo aan in een weekend ( echt elke dag een kilo) en was ik diezelfde kilo's ook in 4 dagen weer kwijt.
Gek toch?
Nu ineens weer twee kilo kwijt in 3 dagen, maar kan dit weekend misschien er weer aan zitten.
Ik weet het gewoon niet, en het is best moeilijk voor mij dat grillige zonder dat ik het snap.
En daarvoor kreeg ik er nog geen gram af.
Maar ik denk at mijn lijf gewoon heel grillig is op het moment.
Zo kwam ik twee weken geleden 3 kilo aan in een weekend ( echt elke dag een kilo) en was ik diezelfde kilo's ook in 4 dagen weer kwijt.
Gek toch?
Nu ineens weer twee kilo kwijt in 3 dagen, maar kan dit weekend misschien er weer aan zitten.
Ik weet het gewoon niet, en het is best moeilijk voor mij dat grillige zonder dat ik het snap.
En daarvoor kreeg ik er nog geen gram af.
zaterdag 15 maart 2014 om 01:56
zaterdag 15 maart 2014 om 02:02
quote:yasmijn schreef op 15 maart 2014 @ 02:00:
Goedemorgen!
Laatste week is ingegaan. We gaan morgen nog 3 dagen naar een ander eiland in een zalig luxe resortje, woensdag vliegen we terug naar Bangkok, daar nog 2 nachten en dan naar huis
Con, is je ziekte terug?
Oh wat heerlijk! Veel plezier.
Hoe is het snorkelen daar?
Goedemorgen!
Laatste week is ingegaan. We gaan morgen nog 3 dagen naar een ander eiland in een zalig luxe resortje, woensdag vliegen we terug naar Bangkok, daar nog 2 nachten en dan naar huis
Con, is je ziekte terug?
Oh wat heerlijk! Veel plezier.
Hoe is het snorkelen daar?