Let the sunshine in......

15-03-2014 07:19 109 berichten
Goedemorgen ladies en eventuele gents,

Met de balkondeur open zit ik te luisteren naar alle enthousiaste vogels. De koffie smaakt heerlijk en mijn dampertje dampt er vrolijk op los. Wat een mooi begin van de dag.

Gisteravond had ik al heel vroeg geen zin meer om wakker te zijn, vandaar deze early bird post.

Voor vandaag heb ik geen echte woeste plannen, het enige dat ik eigenlijk wil is de nieuwe Lidl XL opzoeken die 5 maart redelijk in de buurt is geopend. Als ik de verhalen mag geloven is het een waar walhalla, met allerlei luxe verse broodjes, een overmaat aan allerlei luxe beleg en meer van alles en nog wat, dat in een reguliere Lidl niet te vinden is, dus dat mag ik niet missen. Het heeft me altijd al gestoord dat er geen eentje in de buurt was, dus mijn gemopper heeft gehoor gekregen.

Voor de rest ga ik naar buiten en naar buiten, lekker aan de wandel en ergens iets drinken, misschien een tijdschrift. Het is weer tijd voor de nieuwe Ariadne at home en daar kan ik heerlijk gedachteloos van genieten.

Morgen ga ik naar een middagje flamenco en ik kijk er naar uit, naar de warme Spaanse sferen.

Wat gaan jullie allemaal ondernemen vandaag? Is er sprake van allerhande jubilea, dagjes uit of krijg je bezoek? Meldt het hier, gewoon, voor de gezelligheid.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 09:09:

[...]

Kijk dan even in de spiegel, jarige mop.

Ja ikzelf ben natuurlijk het zonnetje in huis dat soïso..

Dat zal volgend jaar allemaal anders zijn sinds mijn puberella beloofd heeft om dan allemaal ballonnen en slingers met 40 erop op te hangen zucht..
quote:sole-mare schreef op 15 maart 2014 @ 09:15:

[...]

Ja ikzelf ben natuurlijk het zonnetje in huis dat soïso..

Dat zal volgend jaar allemaal anders zijn sinds mijn puberella beloofd heeft om dan allemaal ballonnen en slingers met 40 erop op te hangen zucht..

Ach, wraak ligt op de loer. Ze zal het ooit heel goed begrijpen en dan hang jij de ballonnen voor haar op.

Mijn zoon noemt me regelmatig oudje. Hij is in januari 32 geworden en ik heb hem een kaart gestuurd met de tekst.

First you forget names

Then you forget faces

Teh you forget to pull your zipper up

And then you forget to pull your zipper down.

Hij heeft z'n lesje geleerd.
Alle reacties Link kopieren
sole-mare: van harte en een leuke en lekkere dag gewenst.

Ik wist niet dat Lidl ook in XL versie bestaat. Vind de gewone Lidl op 100 meter van mijn huis al reuzefijn. En de bake-off is heerlijk. Had er laatst notenbaguette en een ui-versie, allebei heerlijk.

Afgelopen nacht ging het hier buiten flink tekeer maar nu strakblauwe lucht en

Bankje, veel plezier bij Corpus!

Weet nog niet wat ik ga doen vandaag, waarschijnlijk niet met de rt naar het centrum maar wat ik wel weet dat nu mijn lekkere bakkers-saucijzenbroodje warm is EN dat ik vanavond pannenkoeken ga bakken.
Misschien kom ik je vanmiddag wel tegen Cateautje
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 09:20:

sole-mare: van harte en een leuke en lekkere dag gewenst.

Ik wist niet dat Lidl ook in XL versie bestaat. Vind de gewone Lidl op 100 meter van mijn huis al reuzefijn. En de bake-off is heerlijk. Had er laatst notenbaguette en een ui-versie, allebei heerlijk.

Afgelopen nacht ging het hier buiten flink tekeer maar nu strakblauwe lucht en

Bankje, veel plezier bij Corpus!

Weet nog niet wat ik ga doen vandaag, waarschijnlijk niet met de rt naar het centrum maar wat ik wel weet dat nu mijn lekkere bakkers-saucijzenbroodje warm is EN dat ik vanavond pannenkoeken ga bakken.

Eet smakelijk.

Kijk je uit voor het plafond als je pannekoeken bakt.

Fijne dag.
quote:FemmeRotterdam schreef op 15 maart 2014 @ 09:24:

Misschien kom ik je vanmiddag wel tegen Cateautje Kan altijd.
Gefeliciteerd Sole-Mare, en veel plezier vanmiddag! Ik heb dat vorige week gehad, gecombineerd met open-huis, dus we moesten niet alleen beneden alles poetsen, maar echt het hele huis (en de rest qua dozen opstapelen, dus ben nu alles kwijt ). Maar dat poetsen weegt niet op tegen het fijne bezoek etc en taart haha

En Bloempje027, wat leuk, samenwonen!! Wij zijn net verhuisd/nog aan het verhuizen en doen nu hetzelfde als jij doet: kijken in het oude huis wat nog mee mag en wat naar de kringloopwinkel/milieustraat mag. Het enige verschil is dat alles van ons samen is :rofll:

En voor de rest: prettig weekend ik ben met mijn mantra (bed uit, boodschappen, instorten) bezig... Als ik stap 1 gehad heb, dan komt de rest wel goed, vanmiddag komt de huishoudhulp, daar ben ik zoooooooo blij mee ik heb me jarenlang zo schuldig gevoeld dat ik dingen niet/nauwelijks deed omdat ik pijn had en nu ik over de drempel ben ben ik heeeeeeel blij!!

(Ps. Ik ben NU mijn bed uit nu nog aankleden)
Adem in, adem uit
quote:flexheks schreef op 15 maart 2014 @ 09:25:

Gefeliciteerd Sole-Mare, en veel plezier vanmiddag! Ik heb dat vorige week gehad, gecombineerd met open-huis, dus we moesten niet alleen beneden alles poetsen, maar echt het hele huis (en de rest qua dozen opstapelen, dus ben nu alles kwijt ). Maar dat poetsen weegt niet op tegen het fijne bezoek etc en taart haha

En Bloempje027, wat leuk, samenwonen!! Wij zijn net verhuisd/nog aan het verhuizen en doen nu hetzelfde als jij doet: kijken in het oude huis wat nog mee mag en wat naar de kringloopwinkel/milieustraat mag. Het enige verschil is dat alles van ons samen is :rofll:

En voor de rest: prettig weekend ik ben met mijn mantra (bed uit, boodschappen, instorten) bezig... Als ik stap 1 gehad heb, dan komt de rest wel goed, vanmiddag komt de huishoudhulp, daar ben ik zoooooooo blij mee ik heb me jarenlang zo schuldig gevoeld dat ik dingen niet/nauwelijks deed omdat ik pijn had en nu ik over de drempel ben ben ik heeeeeeel blij!!

(Ps. Ik ben NU mijn bed uit nu nog aankleden)Een goede reden om blij mee te zijn. Schuldig voelen is voor daders.
Hoera, een nieuwe zaterdag!

Dank je wel voor het gezellige topic Cateau!

Ik lig nog in bed, gisteren een woeste dag gehad. Vandaag wachten op een bloesje van Zalando, had vanalles uitgezocht voor mijn moeder en een bloesje heb ik ook voor mezelf besteld

En straks even ramen zemen en boodschappen doen. Niet teveel dus, vooral lekker genieten.
quote:Cateautje schreef op zaterdag 15 maart 2014 09:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="flexheks in "Let the sunshine in......"" class="messagelink">flexheks schreef op 15 maart 2014 @ 09:25</a>:</b>

(Ps. Ik ben NU mijn bed uit nu nog aankleden)</div></blockquote>Een goede reden om blij mee te zijn. Schuldig voelen is voor daders. "quote:Een goede reden om blij mee te zijn. Schuldig voelen is voor daders."

Zoiets zei mijn fysio en mijn pillenbegeleider ook maar het kwartje horen vallen en het in je voelen vallen is toch een groot verschil. Mijn oudtante vond het een schande dat een jonge meid (31) niet eens haar eigen huishouden kon doen, terwijl ze (ik dus) de halve week thuis zit... Dat ik thuis zit omdat ik chronisch pijn heb, herstellende ben van een schoudervervangende operatie, dat vergeet ze even erbij te vermelden.

Maar ik ga vandaag voor zen (tussen het hoesten en snotteren van vriendlief door), zon en rust
Adem in, adem uit
Als ik trouwens mijn laatste post zie, dan baal ik best een beetje van het mobielforummen! Zennnnnnnnnnn
Adem in, adem uit
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 maart 2014 @ 09:38:

Hoera, een nieuwe zaterdag!

Dank je wel voor het gezellige topic Cateau!

Ik lig nog in bed, gisteren een woeste dag gehad. Vandaag wachten op een bloesje van Zalando, had vanalles uitgezocht voor mijn moeder en een bloesje heb ik ook voor mezelf besteld

En straks even ramen zemen en boodschappen doen. Niet teveel dus, vooral lekker genieten.

Als we een schreeuw van geluk horen, dan ben jij het, kan niet anders.

Ennuh, luie hond, kom je bed uit!

( ik heb een desktop en ben dus jaloers)

Fijne dag.
Goed hoor flexheks!

Jij hebt mentale stappen gezet die een heleboel chronisch zieken pas na 20 jaar kunnen zetten. Petje af!
quote:flexheks schreef op 15 maart 2014 @ 09:42:

Als ik trouwens mijn laatste post zie, dan baal ik best een beetje van het mobielforummen! Zennnnnnnnnnn

Zen is goed.

Heftig wat je meemaakt. Laat iedereen maar lekker kletsen, je verdiend alle hulp die je kunt krijgen.
Deze luie hond blijft nog even liggen
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 maart 2014 @ 09:45:

Deze luie hond blijft nog even liggen
Dat was precies het gevoel dat ik van jou openingspost kreeg!
Mag ook wel na 16 jaar ziekenhuis in ziekenhuis uit maar als 31jarige wil je toch best nog een jonge meid zijn die 40 uur werkt, huishouden doet, twee koters rond heeft huppelen en vul maar in. Dat dat allemaal niet gaat lukken, daar ben ik nu wel achter, de eerste stappen zijn gezet. Vriendlief houdt me meestal koest en de volgende stappen komen allemaal wel.

En met een topic als dit, hoeft de zon niet eens heel erg te schijnen; de zon straalt binnen via mijn telefoon
Adem in, adem uit
Ik wens jullie allemaal nog veel meer zon en een fijne dag.
quote:redhothead schreef op 15 maart 2014 @ 09:55:

Ik wens jullie allemaal nog veel meer zon en een fijne dag. Fijne dag Red.
Dank Cateau. Ik heb zo afgesproken met mijn puber, hij ff naar de kapper, ik ga naar mijn tattoo-mevrouw om te kijken wat er gerenoveerd moet worden aan mijn tatoeage en dan nog ff drankje doen op een terrasje. Boodschappen en dan gezellig koken met puber, eten en vanaaf lekker samen op de bank.
quote:redhothead schreef op 15 maart 2014 @ 10:02:

Dank Cateau. Ik heb zo afgesproken met mijn puber, hij ff naar de kapper, ik ga naar mijn tattoo-mevrouw om te kijken wat er gerenoveerd moet worden aan mijn tatoeage en dan nog ff drankje doen op een terrasje. Boodschappen en dan gezellig koken met puber, eten en vanaaf lekker samen op de bank.

Door dit te lezen mis ik mijn puber weer. Al moet ik zeggen dat we van de week een hele gezellige avond samen hebben gehad. Helaas moest ik hem om tien uur de deur uitgooien, want hij moest de volgende dag vroeg op. Het zijn toch die avondjes waar ik erg blij van word.

'T blijft toch je kind hè.

Snap het Cateau, ze worden ook zo vreselijk snel groot! Ik moet regelmatig denken aan de tijd dat hij nog baby/peuter/kleuter was en dan is het nu al een 12-jarige puber...Time flies. Nu ga ik snel douchen en tutten.
Goedemorgen Cateautje en de rest,

Ben me nog aan het bedenken wat ik vandaag zal doen of ik ga wat klussen of ga luieren.

Heb er bijna 2 weekjes vakantie opzitten, nog 2 daagjes nu....wat heb ik geboft met het weer, zal het wel verdiend hebben

Vanaf maandag begonnen met lijnen dus ik ga vandaag lekkere gezonde dingen klaarmaken, lijnen moet wel lekker blijven

We hebben hier wel een gewone Lidl maar zou ook wel een Lidl-XL willen hebben hier, veel plezier met boodschappen doen Cateautje.

Sole-mare, gefeliciteerd met je verjaardag
quote:lavendelbleu schreef op 15 maart 2014 @ 10:14:

Goedemorgen Cateautje en de rest,

Ben me nog aan het bedenken wat ik vandaag zal doen of ik ga wat klussen of ga luieren.

Heb er bijna 2 weekjes vakantie opzitten, nog 2 daagjes nu....wat heb ik geboft met het weer, zal het wel verdiend hebben

Vanaf maandag begonnen met lijnen dus ik ga vandaag lekkere gezonde dingen klaarmaken, lijnen moet wel lekker blijven

We hebben hier wel een gewone Lidl maar zou ook wel een Lidl-XL willen hebben hier, veel plezier met boodschappen doen Cateautje.

Sole-mare, gefeliciteerd met je verjaardag

Je hebt dat mooie weer vast verdiend.

Als je toch al twee weken hebt geluierd, dan zou ik voor de klusjes gaan, het kan maar gebeurd zijn en heb je niets meer om tegenop te kijken. Maar luieren kan natuurlijk ook, dat is het mooie van kunnen kiezen.

Ik ben echt benieuwd naar die Lidl, maar heb mezelf al beloofd om niet met tassen vol het pand te verlaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven