Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet
woensdag 21 mei 2008 om 22:54
Hoi allen,
Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.
En ik ben zo vreselijk verdrietig!
Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.
Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...
Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?
En hoe lang gaat dit duren?!!
Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.
En ik ben zo vreselijk verdrietig!
Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.
Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...
Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?
En hoe lang gaat dit duren?!!
zaterdag 28 juni 2008 om 20:47
@ Lyc, heb je net een mailtje gestuurd.
@ Jemmie, ik ga vanavond voor de eerste keer salsadansen
Best spannend, heb vroeger jaren lang Latijns Amerikaans gedanst maar salsa nog nooit (t zal mij benieuwen)
@ Lobelia, waarom wil je zo graag met hem smssen dan?
Ik begrijp uit je laatste posting dat je eerder ook aan het smssen was geslagen?
Weet je meis, ik begrijp dat gevoel wel (had en heb ik soms nog steeds) ik begrijp alleen niet dat je het doet.
Ik weet dat het alleen maar meer onrust gaat brengen, hij smst niet of hij smst precies hetgene wat je niet wilt horen.
Ben ik dan echt de enige zie ook echt denkt UIT = UIT?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er kapot van geweest (vorig jaar en nu weer) heb ogen uit mijn kop gejankt maar heb wel een beetje mijn hoofd erbij weten te houden en de eerste weken als ik echt overtuigd was dat ik kruipend naar hem terug moest en hem dat ook zeker moest gaan vertellen ontzettend gebouwd op mijn vrienden...
Als ik wilde smssen belde ik eerst hun
Na een babbel wist ik dat smssen geen verstandige oplossing zou zijn.
Nu een maand later kan ik dat zelf bedenken en heb ik dat extra steuntje niet meer nodig.
Gelukkig maar.
nogmaals, ik begrijp de sms gedachte wel maar de daad niet zo
Je haalr jezelf alleen maar naar beneden.
Liefs,Sum
@ Jemmie, ik ga vanavond voor de eerste keer salsadansen
Best spannend, heb vroeger jaren lang Latijns Amerikaans gedanst maar salsa nog nooit (t zal mij benieuwen)
@ Lobelia, waarom wil je zo graag met hem smssen dan?
Ik begrijp uit je laatste posting dat je eerder ook aan het smssen was geslagen?
Weet je meis, ik begrijp dat gevoel wel (had en heb ik soms nog steeds) ik begrijp alleen niet dat je het doet.
Ik weet dat het alleen maar meer onrust gaat brengen, hij smst niet of hij smst precies hetgene wat je niet wilt horen.
Ben ik dan echt de enige zie ook echt denkt UIT = UIT?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er kapot van geweest (vorig jaar en nu weer) heb ogen uit mijn kop gejankt maar heb wel een beetje mijn hoofd erbij weten te houden en de eerste weken als ik echt overtuigd was dat ik kruipend naar hem terug moest en hem dat ook zeker moest gaan vertellen ontzettend gebouwd op mijn vrienden...
Als ik wilde smssen belde ik eerst hun
Na een babbel wist ik dat smssen geen verstandige oplossing zou zijn.
Nu een maand later kan ik dat zelf bedenken en heb ik dat extra steuntje niet meer nodig.
Gelukkig maar.
nogmaals, ik begrijp de sms gedachte wel maar de daad niet zo
Je haalr jezelf alleen maar naar beneden.
Liefs,Sum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 28 juni 2008 om 21:37
@summer
Mijn ex is eigenlijk heel erg lief maar houdt op de verkeerde manier van mij, ik heb nog erg veel stuen aan hem en hij vindt het (nog) niet erg dat ik hem sms of bel. In een opzicht is dit ook iets wat we samen doorgaan. Uiteindelijk moeten we er ook allebij uit komen. als we elkaar daar mee kunnen helpen ok. We hadden ook nooit ruzie ofzo, we deelden alles ook aan het eind nog.
Na een telefoontje of sms contact voel ik me gewoon rustiger, hij is ook een goede vriend die mij steunt. Het troost mij om te weten hoe hij voelt.
Mijn ex is eigenlijk heel erg lief maar houdt op de verkeerde manier van mij, ik heb nog erg veel stuen aan hem en hij vindt het (nog) niet erg dat ik hem sms of bel. In een opzicht is dit ook iets wat we samen doorgaan. Uiteindelijk moeten we er ook allebij uit komen. als we elkaar daar mee kunnen helpen ok. We hadden ook nooit ruzie ofzo, we deelden alles ook aan het eind nog.
Na een telefoontje of sms contact voel ik me gewoon rustiger, hij is ook een goede vriend die mij steunt. Het troost mij om te weten hoe hij voelt.
zaterdag 28 juni 2008 om 21:54
Ok Lobelia, ik vind dat moeilijk te rijmen maar das mijn mening
Als het jou helpt dan is het goed
Bij mij zouden de zenuwen alleen maar toenemen
Shit...hij smst me niet terug, hij zal toch niet...(en vul de rest zelf maar in)
Ik wens iedereen een fijne avond
Ik heb mijn dansschoentjes aangetrokken en ga me begeven in de wondere wereld van de Salsa...
Zoen,Sum
Als het jou helpt dan is het goed
Bij mij zouden de zenuwen alleen maar toenemen
Shit...hij smst me niet terug, hij zal toch niet...(en vul de rest zelf maar in)
Ik wens iedereen een fijne avond
Ik heb mijn dansschoentjes aangetrokken en ga me begeven in de wondere wereld van de Salsa...
Zoen,Sum
zondag 29 juni 2008 om 00:41
Hallo allemaal,
Mag ik hier ook even mijn hart luchten? Ik zweef nog in een immerdurend gevoel van is-het-nu-uit-of-niet. We draaien er allebei omheen, hij en ik. Omdat we nog zoveel om elkaar geven. Maar we zijn al maanden in een soort communicatie-impasse waar ik niet meer langer tegen kan beland. Heb er een topic over geschreven [Impasse...]. Ik mis hem, maar we lijken onze problemen niet op te kunnen lossen. Vreselijk schrijnend voelt dat en ik ben ook in de war ervan. Zo veel om iemand geven. Mijmeren over hoe het was. En bij elk gesprek denken: dream on, het is niet meer zoals het was.
Bah, baal er als een stekker van....
Lieve meiden, ik las hier al een tijdje mee en wil jullie in ieder geval een hart onder de riem steken, en zeggen dat het me opvalt hoeveel positieve vibes jullie hier met zijn allen ophouden!!
Hebben jullie tips tegen lange, alleene nachten? Ik draai al muziek, maar de muren komen op me af....wat zijn jullie recepten (ik heb heel weinig vriendinnen die ik kan bellen helaas voor een babbel en een avondje uit, en het gaat ook mee om de NACHT!)....alvast heel erg bedankt!
Summer, salsa-se, laat die mannen maar lekker zweten
, en ik kan de uitspraak even helemaal bevesitigen van degene die schreef: kerels, wat heb je er ook eigenlijk aan?....
....voor iedereen die het kan gebruiken
Mis.
Mag ik hier ook even mijn hart luchten? Ik zweef nog in een immerdurend gevoel van is-het-nu-uit-of-niet. We draaien er allebei omheen, hij en ik. Omdat we nog zoveel om elkaar geven. Maar we zijn al maanden in een soort communicatie-impasse waar ik niet meer langer tegen kan beland. Heb er een topic over geschreven [Impasse...]. Ik mis hem, maar we lijken onze problemen niet op te kunnen lossen. Vreselijk schrijnend voelt dat en ik ben ook in de war ervan. Zo veel om iemand geven. Mijmeren over hoe het was. En bij elk gesprek denken: dream on, het is niet meer zoals het was.
Bah, baal er als een stekker van....
Lieve meiden, ik las hier al een tijdje mee en wil jullie in ieder geval een hart onder de riem steken, en zeggen dat het me opvalt hoeveel positieve vibes jullie hier met zijn allen ophouden!!
Hebben jullie tips tegen lange, alleene nachten? Ik draai al muziek, maar de muren komen op me af....wat zijn jullie recepten (ik heb heel weinig vriendinnen die ik kan bellen helaas voor een babbel en een avondje uit, en het gaat ook mee om de NACHT!)....alvast heel erg bedankt!
Summer, salsa-se, laat die mannen maar lekker zweten

....voor iedereen die het kan gebruiken
Mis.
zondag 29 juni 2008 om 00:56
Aan alle ladies met verdriet, slapeloze nachten of wat voor bed vibes dan ook.....
GA SALSA DANSEN!!!
Net terug, kapotte voetjes van het dansen.
Hele grappige ervaring, ik heb een jarenlange dansachtergrond Latijns Amerikaans maar das toch wel ff wat anders dan salsa
Maar les gehad van de meester himself en wat zij hij na 3 uur zwoegen
Meisje, U heeft talent!
Zo die kon ik in mijn zakje steken, alle wolkjes boven mijn hoofd verdwenen gedurende het dansen als sneeuw voor de zon
Im hooked!
Enne.....plenty mooie mannen ook hihi.
@ Mis, ik denk dat je eerst eens moet gaan beseffen dat jij meer voor hem voelt dan hij voor jou lieverd, heb net je topic ff gelezen en je leif maar 1x per maand zien lijkt mij serieus weinig
Voor jou is dat het in elk geval
Misschien is accepteren dat jullie not meant to be zijn de eerste hobbel die je moet nemen,want zoals ik het zie (en misschien zit ik er wel helemaal naast hoor) als jij geen beslissing neemt doet hij het ook niet, voor hem is dit namelijk prima....
Moeilijk hoor, maar geloof me, we hebben allemaal op het punt gestaan, nemen we de kruimels, of gaan we voor het brood!
Weltrusten.
GA SALSA DANSEN!!!
Net terug, kapotte voetjes van het dansen.
Hele grappige ervaring, ik heb een jarenlange dansachtergrond Latijns Amerikaans maar das toch wel ff wat anders dan salsa
Maar les gehad van de meester himself en wat zij hij na 3 uur zwoegen
Meisje, U heeft talent!
Zo die kon ik in mijn zakje steken, alle wolkjes boven mijn hoofd verdwenen gedurende het dansen als sneeuw voor de zon
Im hooked!
Enne.....plenty mooie mannen ook hihi.
@ Mis, ik denk dat je eerst eens moet gaan beseffen dat jij meer voor hem voelt dan hij voor jou lieverd, heb net je topic ff gelezen en je leif maar 1x per maand zien lijkt mij serieus weinig
Voor jou is dat het in elk geval
Misschien is accepteren dat jullie not meant to be zijn de eerste hobbel die je moet nemen,want zoals ik het zie (en misschien zit ik er wel helemaal naast hoor) als jij geen beslissing neemt doet hij het ook niet, voor hem is dit namelijk prima....
Moeilijk hoor, maar geloof me, we hebben allemaal op het punt gestaan, nemen we de kruimels, of gaan we voor het brood!
Weltrusten.
zondag 29 juni 2008 om 02:11
Ha Summer!
Gaaf, hé...salsa en superzonnig compliment,
! Ik heb ook jarenlang salsa gedanst, maar t moet echt met een kunner en kenner, en niet met die gladjakkers die denken dat een beetje heupzwoegen salsa mag heten! Leuk dat het zo goed ging
! Ik vind salsamuziek tegenwoordig wat veel getrompetter, maar krijg wel weer de kriebels als ik je verhaal zo lees!
Hm, en :S. Ja, het is een hobbel, dat is zeker. Ben hondstrouw, erg liefhebbend. En ook te vaak voorbij een paar essentiële grenzen gegaan, en nu....? Inzichten doen soms pijn, erg veel pijn. Ga eens proberen te slapen, en morgen lekker een zondags begin van de dag houden. Genieten van het Brood, en Kruimelen in bed. Dat is mijn devies
!!
Slaap lekker! Misia
Gaaf, hé...salsa en superzonnig compliment,

Hm, en :S. Ja, het is een hobbel, dat is zeker. Ben hondstrouw, erg liefhebbend. En ook te vaak voorbij een paar essentiële grenzen gegaan, en nu....? Inzichten doen soms pijn, erg veel pijn. Ga eens proberen te slapen, en morgen lekker een zondags begin van de dag houden. Genieten van het Brood, en Kruimelen in bed. Dat is mijn devies

Slaap lekker! Misia
zondag 29 juni 2008 om 11:00
Hier op de dansschool weinig tot geen losers!
Tis echt een school die wedstrijden danst en heel hoog staat aangeschreven, ik was daar ook never nooit binnen gekomen als mijn vriendinnetje daar niet zelf les zou geven ben ik bang
Maar spoedcursus de komende weken en ik kan in september met de rest mee
Hier wel weer helemaal prima, merkte wel dat ik ff die postivie boost nodig had van gister.
Alles is weer wat zonniger nu.
Nu lekker sporten en vanmiddag/vanavond lekker met de meiden de stad in en de film!
Hoe is het eigenlijk metr Vlinder?
die heb ik al een tijdje niet gezien
Deb Deb Deb...hoe was he date?
Zijn we je hier kwijt op het forum en ga je verder op het Verliefd Topic???
Details wil ik....details!!!!
Tis echt een school die wedstrijden danst en heel hoog staat aangeschreven, ik was daar ook never nooit binnen gekomen als mijn vriendinnetje daar niet zelf les zou geven ben ik bang
Maar spoedcursus de komende weken en ik kan in september met de rest mee
Hier wel weer helemaal prima, merkte wel dat ik ff die postivie boost nodig had van gister.
Alles is weer wat zonniger nu.
Nu lekker sporten en vanmiddag/vanavond lekker met de meiden de stad in en de film!
Hoe is het eigenlijk metr Vlinder?
die heb ik al een tijdje niet gezien
Deb Deb Deb...hoe was he date?
Zijn we je hier kwijt op het forum en ga je verder op het Verliefd Topic???
Details wil ik....details!!!!
zondag 29 juni 2008 om 13:30
Hey meiden...
Weer een megadip hier...
Blijf malen... constant gevoel van paniek... ik kom er gewoon niet uit!
Mis hem zo verschrikkelijk! Kan niet kwaad worden terwijl mensen om me heen in staat zijn hem de nek om te draaien voor de dingen die hij gezegd heeft...
Ben bang dat ze gelijk hebben...
Waar is mijn eigenwaarde? Zelfrespect? Heb ik dat wel?
Weer een megadip hier...
Blijf malen... constant gevoel van paniek... ik kom er gewoon niet uit!
Mis hem zo verschrikkelijk! Kan niet kwaad worden terwijl mensen om me heen in staat zijn hem de nek om te draaien voor de dingen die hij gezegd heeft...
Ben bang dat ze gelijk hebben...
Waar is mijn eigenwaarde? Zelfrespect? Heb ik dat wel?
zondag 29 juni 2008 om 13:34
Hai Lyc,
Breek even in, zonder op iedereen te reageren. Ik kan maar een ding zeggen: geef het de tijd. Maak het je niet moeilijker door je de vragen te stellen die je doet: of het raar is dat je niet kwaad bent, hem de nek om wilt draaien etc. Of je geen zelfrespect hebt. Je houd en hield van hem. Dat is het, en dat is juist mooi. Laat dat er OOK zijn, naast de andere, rotte gevoelens en alle begrijpelijke en gezonde kwaadheid (van anderen, maar misschien op een dag ook van jezelf).
STERKTE!
Misia
Breek even in, zonder op iedereen te reageren. Ik kan maar een ding zeggen: geef het de tijd. Maak het je niet moeilijker door je de vragen te stellen die je doet: of het raar is dat je niet kwaad bent, hem de nek om wilt draaien etc. Of je geen zelfrespect hebt. Je houd en hield van hem. Dat is het, en dat is juist mooi. Laat dat er OOK zijn, naast de andere, rotte gevoelens en alle begrijpelijke en gezonde kwaadheid (van anderen, maar misschien op een dag ook van jezelf).
STERKTE!
Misia
zondag 29 juni 2008 om 13:36
@ Lyc, waar je eigenwaarde is?
Die ligt ff heel diep verstopt
Dat doet liefdesverdriet namelijk met je!
Gewoon even in blijven hangen, verdriet laten komen, dikke ogen van het huilen, hoort er allemaal bij is niets geks aan...
Als je je zo over een paar maanden NOG zo voelt, tsja dan moet je je zorgen gaan maken
Maar ik voorspel je......het wordt minder echt
ook dat paniekgevoel...
En die kwaadheid, trust me, ook die komt vanzelf wel
Die ligt ff heel diep verstopt
Dat doet liefdesverdriet namelijk met je!
Gewoon even in blijven hangen, verdriet laten komen, dikke ogen van het huilen, hoort er allemaal bij is niets geks aan...
Als je je zo over een paar maanden NOG zo voelt, tsja dan moet je je zorgen gaan maken
Maar ik voorspel je......het wordt minder echt
ook dat paniekgevoel...
En die kwaadheid, trust me, ook die komt vanzelf wel
zondag 29 juni 2008 om 15:10
@Summer,
Eerlijk gezegd maak ik me nu al zorgen over mijn gebrek aan zelfrespect en eigenwaarde.
Het gebrek daaraan is niet nieuw voor me....
En tijdens de relatie ging dat beter... ik weet dat ik daar veel kracht uitputte.
Het gevoel dat iemand die ik zo geweldig vond míí de moeite waard vond.. dat deed zo veel met me!
Iemand die zei dat hij me mooi vond en dat liet blijken.... het kon dus toch!
En nu hij gezegd heeft dat hij me eigenlijk nooit aantrekkelijk gevonden heeft.... dat hij beter kan krijgen...
Dat doet dat ik denk "zie je wel!"... dat gevoel dat ik over mezelf had klopte dus wel!
En tegelijkertijd...
Weet ik dat hij wel van me hield (en houdt)...
Hij vliegt van de ene naar de andere kant. Het ene moment was ik alles... het andere was er alleen maar kritiek.
Pff... ivm herkenbaarheid kan ik er niet al te veel over zeggen. Maar laten we het erop houden dat ik (en hij ook!) weet dat hij op momenten anders denkt dan anderen....
Eerlijk gezegd maak ik me nu al zorgen over mijn gebrek aan zelfrespect en eigenwaarde.
Het gebrek daaraan is niet nieuw voor me....
En tijdens de relatie ging dat beter... ik weet dat ik daar veel kracht uitputte.
Het gevoel dat iemand die ik zo geweldig vond míí de moeite waard vond.. dat deed zo veel met me!
Iemand die zei dat hij me mooi vond en dat liet blijken.... het kon dus toch!
En nu hij gezegd heeft dat hij me eigenlijk nooit aantrekkelijk gevonden heeft.... dat hij beter kan krijgen...
Dat doet dat ik denk "zie je wel!"... dat gevoel dat ik over mezelf had klopte dus wel!
En tegelijkertijd...
Weet ik dat hij wel van me hield (en houdt)...
Hij vliegt van de ene naar de andere kant. Het ene moment was ik alles... het andere was er alleen maar kritiek.
Pff... ivm herkenbaarheid kan ik er niet al te veel over zeggen. Maar laten we het erop houden dat ik (en hij ook!) weet dat hij op momenten anders denkt dan anderen....
zondag 29 juni 2008 om 15:27
@Lyc, je moet je eigenwaarde niet laten afhangen naar de relatie die je hebt hoor.
Euhmm, ja dat zeg ik misschien niet helemaal goed.
Ik bedoel, je moet je eigenwaarde halen uit jezelf.
Dat gaat bij mij op sommige dagen ook beter dan andere hoor.
En heb hulp van een psych.
Moet je zeggen dat als je vent tegen je zegt, ik heb je eigenlijk nooit aantrekkelijk gevonden dat DAT ook niet echt helpt.
Ben je zo vreselijk onzeker dan over jezelf?
Misschien moet je daar eerst mee aan de slag meis, misschien ook wel met hulp van buiten af, want het risico is (en ik spreek uit ervaring) dat je je door je eigen onzekerheid je binnen een relatie veel te veel laat wegcijferen
Dat je je grenzen niet aangeeft.
JIJ moet jezelf vooral weer de moeite waard gaan vinden.
Mij lukt dat door heel veel met mijn vriendinnen op te trekken en dingen te doen die ik echt leuk vind!
En ja als ik dan op de valreep OOK nog eens allemaal complimentjes krijg tuurlijk helpt dat, maar ik besef wel dat die complimentjes juist voortkomen aan het feit dat ik mezelf ook leuk vind (dat straal je uit)
Dus ja complimentjes helpen zeker, maar ik denk dat het basis gevoel vanuit jezelf moet komen
Zo das best een hoop psychologisch geleuter op de zondagmiddag
Euhmm, ja dat zeg ik misschien niet helemaal goed.
Ik bedoel, je moet je eigenwaarde halen uit jezelf.
Dat gaat bij mij op sommige dagen ook beter dan andere hoor.
En heb hulp van een psych.
Moet je zeggen dat als je vent tegen je zegt, ik heb je eigenlijk nooit aantrekkelijk gevonden dat DAT ook niet echt helpt.
Ben je zo vreselijk onzeker dan over jezelf?
Misschien moet je daar eerst mee aan de slag meis, misschien ook wel met hulp van buiten af, want het risico is (en ik spreek uit ervaring) dat je je door je eigen onzekerheid je binnen een relatie veel te veel laat wegcijferen
Dat je je grenzen niet aangeeft.
JIJ moet jezelf vooral weer de moeite waard gaan vinden.
Mij lukt dat door heel veel met mijn vriendinnen op te trekken en dingen te doen die ik echt leuk vind!
En ja als ik dan op de valreep OOK nog eens allemaal complimentjes krijg tuurlijk helpt dat, maar ik besef wel dat die complimentjes juist voortkomen aan het feit dat ik mezelf ook leuk vind (dat straal je uit)
Dus ja complimentjes helpen zeker, maar ik denk dat het basis gevoel vanuit jezelf moet komen
Zo das best een hoop psychologisch geleuter op de zondagmiddag
zondag 29 juni 2008 om 15:34
Meiden... kan jullie echt niet genoeg bedanken dat jullie uberhaupt de moeite nemen te reageren en me te helpen! Waardeer ik zó!!
@ Summer,
Ja.. ik ben onzeker. Ik heb je mijn naam gemaild. Google maar... dan zul je een verhaal tegenkomen waardoor je misschien begrijpt waarom...
Ik heb me misschien te veel weggecijferd in deze relatie.
Me geconcentreerd op hoe ik hém gelukkig kon maken en daar ver in gegaan.
Moet bekennen dat ik niet veel mensen om me heen heb om leuke dingen mee te gaan doen. Relaties, kids....
En ook doordat ik tegen het advies van anderen in hem teruggenomen heb heeft ervoor gezorgd dat een aantal mensen afgevallen zijn.
Nogmaals... dank jullie wel!!!
@ Summer,
Ja.. ik ben onzeker. Ik heb je mijn naam gemaild. Google maar... dan zul je een verhaal tegenkomen waardoor je misschien begrijpt waarom...
Ik heb me misschien te veel weggecijferd in deze relatie.
Me geconcentreerd op hoe ik hém gelukkig kon maken en daar ver in gegaan.
Moet bekennen dat ik niet veel mensen om me heen heb om leuke dingen mee te gaan doen. Relaties, kids....
En ook doordat ik tegen het advies van anderen in hem teruggenomen heb heeft ervoor gezorgd dat een aantal mensen afgevallen zijn.
Nogmaals... dank jullie wel!!!
zondag 29 juni 2008 om 16:01
Wow Lyc, das me nogal een verhaal zeg!
Wegcijferen in een relatie is echter nooit de oplossing meiske.
Heb je helemaal geen vrijgezelle vriendinnen dan?
(wat ben ik dan toch een gezegend mens eigenlijk)
Wat ik wel flauw vind is dat mensen je hebben laten vallen op het moment dat je hem terugnam.
Dat is toch jouw beslissing en niet de hunne
Ik weet 100% zeker dat als ik weer terug zou gaan naar ex, wat ik echt niet doe hoor) ik wel een aantal serieuze gesprekken met de meiden zal hebben, ze zullen boos zijn, ze zullen het dom vinden maar me laten zakken, nee dat geloof ik niet
Boven alles en zo hoort het te zijn in vriendschappen, zijn we er voor elkaar.
Misschien een idee om bij een vereniging te gaan?
Je doet er allemaal nieuwe contacten op die je voorgeschiedenis niet kennen en dat kan best heel lekker zijn.
Knuffel,Sum
Wegcijferen in een relatie is echter nooit de oplossing meiske.
Heb je helemaal geen vrijgezelle vriendinnen dan?
(wat ben ik dan toch een gezegend mens eigenlijk)
Wat ik wel flauw vind is dat mensen je hebben laten vallen op het moment dat je hem terugnam.
Dat is toch jouw beslissing en niet de hunne
Ik weet 100% zeker dat als ik weer terug zou gaan naar ex, wat ik echt niet doe hoor) ik wel een aantal serieuze gesprekken met de meiden zal hebben, ze zullen boos zijn, ze zullen het dom vinden maar me laten zakken, nee dat geloof ik niet
Boven alles en zo hoort het te zijn in vriendschappen, zijn we er voor elkaar.
Misschien een idee om bij een vereniging te gaan?
Je doet er allemaal nieuwe contacten op die je voorgeschiedenis niet kennen en dat kan best heel lekker zijn.
Knuffel,Sum
zondag 29 juni 2008 om 19:07
zondag 29 juni 2008 om 19:26
@Summer, het was geweldig Ik zal even een aantal details voor je uit de doeken doen! We hadden in Utrecht afgesproken en ik was echt zo nerveus! Ik dacht tot op het laatste moment nog na over hoe ik uit de trein kon ontsnappen. Toch maar niet gedaan..... Was te benieuwd naar engelsman. Toen we elkaar zagen op het station was het even onwennig, maar al snel gezellig. Het was zo raar, we zagen elkaar voor het eerst, maar door al het smssen, bellen en mailen heb je het gevoel dat je elkaar al kent. We hebben eerst even wat gedronken en zijn daarna naar de bios gegaan. Erg gezellig knus in het donker;-) Hij houdt heel erg van knuffelen enzo, dus daar moest ik even aan wennen, want ex hield daar helemaal NIET van. Ik was daardoor even vergeten dat er dus nog mannen bestaan die daarvan houden. Na de bios zijn we wat gaan eten bij een restaurantje onder aan de grachten. Die gezamenlijke vriendin die ons in eerste instantie wilde koppelen en haar vriend kwamen nog langs in het restaurant. Daarna was het al veel te laat om naar huis te gaan (hij woont in de hoofdstad, ik vlakbij leiden), dus zijn we bij hen blijven slapen in Utrecht. Eerst nog wat gedronken met zijn vieren, daarna samen geslapen op een lekkere brede, comfortabele bank. Lekker in zijn armen gelegen en geknuffeld en gezoend (kan zéér goed zoenen!). Het was ook zo fijn dat hij geen initiatieven tot meer nam. Dat had ik echt heel onaangenaam gevonden, want zo zit ik dus echt niet in elkaar. Aan het einde van de ochtend werden we gezellig samen wakker. Die vriend heeft een ontbijtje voor ons gemaakt en we zijn rond 3 uur weggegaan.
Ik ben erg blij dat ik gegaan ben! Maak me wel een beetje zorgen of het niet allemaal te snel gaat, maar ik denk dat ik er maar van ga genieten en ik zie wel wat er gebeurt. Ik ga alles altijd zo over analyseren, maar je weet van te voren toch nooit wat de juiste beslissing is.
Ik ga je uitnodiging maar even accepteren! Ik ben blij dat je mijn positieve kijk op het leven zo kan waarderen! Ik vind dat jij ook zeer goed bezig bent. UIT=UIT! Dat is ook gewoon echt zo. Ik heb het meerdere keren uitgemaakt met ex, maar de problemen komen toch uiteindelijk weer terug.
Meiden, er is hoop en er lopen nog leuke, vrijgezelle, lieve mannen rond!
Ik ben erg blij dat ik gegaan ben! Maak me wel een beetje zorgen of het niet allemaal te snel gaat, maar ik denk dat ik er maar van ga genieten en ik zie wel wat er gebeurt. Ik ga alles altijd zo over analyseren, maar je weet van te voren toch nooit wat de juiste beslissing is.
Ik ga je uitnodiging maar even accepteren! Ik ben blij dat je mijn positieve kijk op het leven zo kan waarderen! Ik vind dat jij ook zeer goed bezig bent. UIT=UIT! Dat is ook gewoon echt zo. Ik heb het meerdere keren uitgemaakt met ex, maar de problemen komen toch uiteindelijk weer terug.
Meiden, er is hoop en er lopen nog leuke, vrijgezelle, lieve mannen rond!
zondag 29 juni 2008 om 19:48
Goedenavond dames,
Mijn excuses ik heb niet alles gelezen. Voor de nieuwe dames: welkom bij het forum, voor de rest ik hoop dat alles zijn gangetje gaat. Ik heb een beetje vlug alles gelezen, maar kon me niet focussen want een beetje te weinig geslapen.
En ohhhhh wat heb ik een fantastisch weekend gehad. Ik voel me steeds beter in mijn vel te zitten en heb mijn ex geen moment gemist. Ik heb zelfs volgens mijn sjans gehad met een leuke fries. Voelde wel vreemd, had het gevoel vreemd te gaan ten opzichte van ex, maar ja moet verder. We zitten af en toe nu te smsen maar geen echte smsen relasen, maar wel leuk. Rijdt ook harley en komt waarschijnlijk in augustus een keertje mee rijden met mijn clubbie. Vrijgezel, geen kids, leuke gast. Deed me goed dat gesjans.
Ik was natuurlijk de enige alleenstaande vrouw die er naar toe was gegaan, maar daardoor ben ik met open armen ontvangen en heb ik een fantastisch weekend gehad. Ik ga nu mijn spullen uitpakken en wassen en vroeg naar bed.
Probeer morgen een beetje bij te lezen.
Maar ik heb mijn eerst elfstedenkruisje.... en volgend jaar ga ik weer.
Fijne avond
Mijn excuses ik heb niet alles gelezen. Voor de nieuwe dames: welkom bij het forum, voor de rest ik hoop dat alles zijn gangetje gaat. Ik heb een beetje vlug alles gelezen, maar kon me niet focussen want een beetje te weinig geslapen.
En ohhhhh wat heb ik een fantastisch weekend gehad. Ik voel me steeds beter in mijn vel te zitten en heb mijn ex geen moment gemist. Ik heb zelfs volgens mijn sjans gehad met een leuke fries. Voelde wel vreemd, had het gevoel vreemd te gaan ten opzichte van ex, maar ja moet verder. We zitten af en toe nu te smsen maar geen echte smsen relasen, maar wel leuk. Rijdt ook harley en komt waarschijnlijk in augustus een keertje mee rijden met mijn clubbie. Vrijgezel, geen kids, leuke gast. Deed me goed dat gesjans.
Ik was natuurlijk de enige alleenstaande vrouw die er naar toe was gegaan, maar daardoor ben ik met open armen ontvangen en heb ik een fantastisch weekend gehad. Ik ga nu mijn spullen uitpakken en wassen en vroeg naar bed.
Probeer morgen een beetje bij te lezen.
Maar ik heb mijn eerst elfstedenkruisje.... en volgend jaar ga ik weer.
Fijne avond
zondag 29 juni 2008 om 20:08
@lisette wat leuk dat het zo leuk was, hoelang ben jij al vrijgezel nu? Hoop dat het steeds beter gaat tot je ons totaal niet meer nodig hebt.
Ik ben vandaag naar parkpop geweest, was wel ok, was even niet verdrietig.
In tegenstelling tot sommige hier zijn mijn ex en ik goed uit elkaar gegaan en hebben we nog contact om elkaar er ook doorheen te helpen, hij voornamelijk mij dat wel. Ik vind het nu allemaal nog zo onwerkelijk. Wellicht dat dat beter gaat als ik het huis heb verandert en zijn spullen weg zijn hier.
Misschien kan ik dan wat meer afstand nemen.
Ik heb ook paniek aanvallen maar voel me tussendoor ook wel eens heel kalm met vertrouwen naar de toekomst, Dan voel ik dat ik ooit wel weer gelukkig wordt en dat er ooit wel weer een andere jongen/man in mijn leven komt waar ik wel mijn hele verdere leven mee kan delen.
Maar over het algemeen mis ik hem gewoon heel erg.
Ik ben vandaag naar parkpop geweest, was wel ok, was even niet verdrietig.
In tegenstelling tot sommige hier zijn mijn ex en ik goed uit elkaar gegaan en hebben we nog contact om elkaar er ook doorheen te helpen, hij voornamelijk mij dat wel. Ik vind het nu allemaal nog zo onwerkelijk. Wellicht dat dat beter gaat als ik het huis heb verandert en zijn spullen weg zijn hier.
Misschien kan ik dan wat meer afstand nemen.
Ik heb ook paniek aanvallen maar voel me tussendoor ook wel eens heel kalm met vertrouwen naar de toekomst, Dan voel ik dat ik ooit wel weer gelukkig wordt en dat er ooit wel weer een andere jongen/man in mijn leven komt waar ik wel mijn hele verdere leven mee kan delen.
Maar over het algemeen mis ik hem gewoon heel erg.
zondag 29 juni 2008 om 20:45
zondag 29 juni 2008 om 21:14
@Lobelia,
Hier nog eentje met een groot kutmoment.... nou ja... meer dan één moment....
Een knuffel van hem... als ik nu één ding mocht kiezen... ja... dan zou dat het zijn... als het tenminste een knuffel was zoals hij me die in het verleden gaf. Wil geen "troostknuffels" meer...
Nadat wij voor de eerste keer uit elkaar waren was hij er ook voor me onder het mom van "vriend die me wilde helpen hier doorheen te komen"..
En meisje.... mijn ervaring is dat dat alleen maar averechts werkt!
Geloofde ik toen ook niet als anderen dat tegen me zeiden dus ben wel de laatste die jou hierom zou veroordelen!
Maar je wordt geconfronteerd met wat je mist... letterlijk!
Als het om "helpen" of "troost" gaat kan je ex dat niet geven zonder dat het bij jou juist extra gevoelens oproept. Op het moment zelf voelt het goed... maar daarna word je extra hard met je neus op de feiten gedrukt....
Helemaal erg wordt het als hij verder is dan jij en weer open staat voor anderen. Dan wordt zijn "functie" als vriend helemaal een verwarrende situatie....
Jee... terwijl ik dit opschrijf denk ik "trut! jij bent wel de laatste die recht van spreken hebt want je hebt het tegen het advies van anderen in precies hetzelfde gedaan!".
Sorry daarvoor....
Maar het is zó moeilijk om steun/troost/liefde/vriendschap uit elkaar te houden in zo'n situatie!
Bij iedereen is het anders.. en misschien is het inderdaad voor jou juist wél goed...
Knuffel!
Hier nog eentje met een groot kutmoment.... nou ja... meer dan één moment....
Een knuffel van hem... als ik nu één ding mocht kiezen... ja... dan zou dat het zijn... als het tenminste een knuffel was zoals hij me die in het verleden gaf. Wil geen "troostknuffels" meer...
Nadat wij voor de eerste keer uit elkaar waren was hij er ook voor me onder het mom van "vriend die me wilde helpen hier doorheen te komen"..
En meisje.... mijn ervaring is dat dat alleen maar averechts werkt!
Geloofde ik toen ook niet als anderen dat tegen me zeiden dus ben wel de laatste die jou hierom zou veroordelen!
Maar je wordt geconfronteerd met wat je mist... letterlijk!
Als het om "helpen" of "troost" gaat kan je ex dat niet geven zonder dat het bij jou juist extra gevoelens oproept. Op het moment zelf voelt het goed... maar daarna word je extra hard met je neus op de feiten gedrukt....
Helemaal erg wordt het als hij verder is dan jij en weer open staat voor anderen. Dan wordt zijn "functie" als vriend helemaal een verwarrende situatie....
Jee... terwijl ik dit opschrijf denk ik "trut! jij bent wel de laatste die recht van spreken hebt want je hebt het tegen het advies van anderen in precies hetzelfde gedaan!".
Sorry daarvoor....
Maar het is zó moeilijk om steun/troost/liefde/vriendschap uit elkaar te houden in zo'n situatie!
Bij iedereen is het anders.. en misschien is het inderdaad voor jou juist wél goed...
Knuffel!
zondag 29 juni 2008 om 23:20
Lieve meiden! Lobelia en Lyc, jullie geloven het misschien niet, omdat je je nu zo rot voelt, maar jullie zijn sterke meiden, echt waar. Ik lees het zo tussen die regels door. De positieve dingen: jullie zijn liefhebbend, ondernemen actie als het niet gaat (professionele hulp) en zoeken afleiding, ook al helpt het niet half zo veel als een knuffel van hem (kan dat alleen maar beamen). Maar jullie zijn GOED bezig ook al voelt het -terecht- nu heel rot en pijnlijk allemaal - - - - voor wie het nodig heeft een hele dikke : en die mannen van ons hebben een stelletje prachtmeiden laten gaan
Misia
Misia