Mode & Beauty alle pijlers

Mri en BH

15-03-2014 23:40 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een MRI en aangezien ik altijd daarna snel wegwil, heb ij nooit de behoefte om me om te kleden.

Ik wil dus vooral al mijn kleding ijzervrij hebben en dit lukt me meestal, maar alleen met mijn bh niet.

Ik had, voorheen, een stoffen topje van de HEMA met plastic sluitingen, maar die zijn gebroken helaas.

weet iemand waar ik deze nog kan kopen. Ik heb maar een kleine cub, dus beugels enzo is niet nodig!
Als je even zoekt kan je ook gewoon Bh's vinden zonder beugel. Misschien ook wel gewoon bij de Hema.
Sport BH van Sloggi, via internet of bij Livera
Sugarmiss: daar zijn de sluitingen vaak van ijzer,

Sloggi kan ik ook even zoeken, bedankt!
Even geen beha maar een strak hemdje? Of die tellsell dingen die helemaal van stof zijn? Of zit daar ook een slotje op?
Zo'n ah bra van action. Hadden ze bij tell sell ook, maar bij de action kosten ze geen drol
Gewoon een topje kan toch? Zonder sluiting, helemaal elastisch. Heb je bij de Hema of de Action al voor een paar euro.
Ik kan geen gewone, metaalloze, topjes vinden een strak hemdje zit niet zo prettig!

maar er kan een slotje op dit topic: ik ga voor de Sloggi!
quote:neave schreef op 15 maart 2014 @ 23:43:

Sugarmiss: daar zijn de sluitingen vaak van ijzer,

Je hebt gelijk ik dacht alleen aan de beugels maar die sluitinkjes zijn ook van ijzer inderdaad.
Sportbeha?

Sporttopje met ingenaaide bh?
Ik had zoiets van Zeeman.
Miss Etam heeft (corrigerende) topjes met elastische ondersteuning voor je borsten, en geven geen storing in het mri-apparaat! Ik mag ze altijd aanhouden
Adem in, adem uit
zeeman
Ik heb een sportbh van Nike, zo eentje zonder sluitingen, soort topje. Die had ik een paar jaar geleden aan toen ik een mri had.

Binnenkort krijg ik een ct scan, vraag me af of je dan ook geen ijzer aan mag. Ach dan doe ik wel gewoon mn broek uit en neem mn sportbh mee voor de zekerheid.

Maar jij kan toch ook gewoon effe je bh uit doen in het kleedhokje, doe je toch gewoon effe alleen shirt. Of heb je zoveel haast dan dat je daar geen tijd voor heb?
Waarom zou je je bh aanhouden? Het is het makkelijkste als je gewoon een pyama aandoet. Er is een kleedkamer waar je van te voren je kunt omkleden .Pyamabroek of joggingbroek en t-shirt met korte mouwen zonder bh er onder. Korte mouwen is slim omdat je soms ook een infuus krijgt.

Hoe lang duurt dat omkleden nou eenmaal? Dat heb je in twee minuten gedaan. Je schoenen weer aandoen duurt langer.
Al ben ik in een minuut klaar, ik heb er gewoon geen zin in! Ongeacht welke reden ik ga ook niet ff mijn bh uitdoen. Het enige wat ik al 'moet' zijn mijn schoenen en jas en zellfs dat vind ik lastig.

Dus ik ga voor een sloggi, maak ik het mezelf makkelijker. Ik heb ook altijd dikke sokken aan, omdat het daar dus ook erg koud kan zijn.
Ik heb bij Hunkemöller ooit een sport bh gekocht die ook een simpel topje is zonder sluitingen. Ook geschikt voor kleine cup-maat (heb ik ook). Dus daar zou je ook even kunnen kijken. En bij de V&D ook een helemaal stoffen sportBH gevonden. Succes!
Als je een kleine cup hebt, waarom dan niet gewoon ene dagje bhloos?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik had alleen een hemdje aan met een shirt erover, bh gewoon thuisgelaten.

Of doe een wit shirt aan, dan kun je je bh uitdoen vanonder je shirt, door je mouwen.
quote:neave schreef op 16 maart 2014 @ 07:41:

Al ben ik in een minuut klaar, ik heb er gewoon geen zin in! Ongeacht welke reden ik ga ook niet ff mijn bh uitdoen. Het enige wat ik al 'moet' zijn mijn schoenen en jas en zellfs dat vind ik lastig.

Dus ik ga voor een sloggi, maak ik het mezelf makkelijker. Ik heb ook altijd dikke sokken aan, omdat het daar dus ook erg koud kan zijn.

Jeetje, wat star

Even een hempje/topje aan doen had je ook zelf kunnen bedenken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zo' strak topje van de action is inderdaad prima.

En Calvijn, wie ben jij om te beoordelen of dat star is? Mag ze lekker even zelf weten hoe ze er mee omgaat? Je krijgt regelmatige mri's meestal niet vanwege zweetvoeten, en na een lange(re) ziektegeschiedenis zal TO niet de eerste en zeker niet de laatste zijn met een fikse aversie tegen ziekenhuizen en daar dus geen minuut langer dan nodig willen verblijven.
quote:kabinet schreef op 16 maart 2014 @ 10:44:

Zo' strak topje van de action is inderdaad prima.

En Calvijn, wie ben jij om te beoordelen of dat star is? Mag ze lekker even zelf weten hoe ze er mee omgaat? Je krijgt regelmatige mri's meestal niet vanwege zweetvoeten, en na een lange(re) ziektegeschiedenis zal TO niet de eerste en zeker niet de laatste zijn met een fikse aversie tegen ziekenhuizen en daar dus geen minuut langer dan nodig willen verblijven.Dank je! Ik doe die MRI niet voor mijn lol en ik wil het liefst zo snel mogelijk weg uit het ziekenhuis naar huis ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven