Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me wel ja. Tja, hoe zal ik het eens zeggen... Als ik het geld had gehad, dan had ik er ook serieus over nagedacht, maar ik ben gelukkig nog niet grijs. Hoe vaak zullen wij Nederlanders nog de kans krijgen om oog in oog te staan met die rockende bejaarden??
Adem in, adem uit
Zwaai zwaai

allemaal
Hé Wakkeren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hooi
Ik heb vandaag mijn konijn in laten slapen
He getver Con, wat naar
quote:consuelabananahammok schreef op 16 maart 2014 @ 23:39:

Ik heb vandaag mijn konijn in laten slapen

Ah wat zielig zeg

Was die oud en/of ziek?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Con,wat naar...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Voor een konijn niet oud, maar een paar jaar geleden een nare ziekte opgelopen E. cuniculli . En dat is een parasiet die latent aanwezig blijft en iedere keer weer een nieuwe aanval op kan leveren.

Blijft iedere keer schade achter.

Ze was inmiddels al blind, half doof haar achterpoot verlamd. En ze leeft maar in een kooitje binnen want ze kwam er niet meer uit( stond altijd open, maar ze wil niet meer)

Nu kreeg ze de laatste weken ook nierproblemen,ook aangetast waardoor ze haar hele kooi onder plaste en veel dronk.

En vandaag was het weer goed mis, hoofdje scheef en schudden, oogjes rolde iedere keer weg, Ze viel allemaal om in haar kooi.

Het was echt zielig, en weer behandelen kan, maar de schade blijft.

Het was geen dierwaardig leven meer.

Maar toch, ben er wel heel verdrietig van .

Aaahhh. Die had je toch al heel lang Con?
Het is een moeilijke beslissing maar op een gegeven moment is het beter om er mee te stoppen. Je wilt zo'n beestje toch verder lijden besparen.
Tuurlijk is het heel verdrietig C, maar als ik het zo lees is het voor het beestje beter zo. Alleen zo moeilijk om zo`n beslissing te maken. Denk wel dat je het beste hebt gedaan.
Niet lang genoeg voor een konijn,. Maar 5 jaar.

Veel meegemakt het het beestje, door die ziekte. Ze heeft al 4 keer aan een zijden draadje gehangen. Iedere keer alle zeilen weer bijgezet En echt een ziek konijn verzorgen is een dagtaak met medicatie geven, dwangvoeren e.d) Maar 4 keer het gered , alleen ze heeft iedere keer een klap opgelopen en er bleef steeds meer schade achter.

Vorige keer ook besloten als er weer een aanval komt, trek ik de stekker eruit.

En dat was dus vandaag

Ging ineens heel snel, sneller dat dat ik kon beseffen dat het voorbij was.
Rationeel weet ik ook dat het een verstandig besluit is, maar emotioneel? Pff.. dat roep nog, nee.. wat heb ik gedaan!

Ze was natuurlijk ook altijd om mij heen, na haar eerste bijna doodervaring is ze een huiskonijn geworden( kon niet mee buiten) , en huppelde door het huis heen.

Maar goed, de laatste twee jaar geen gehuppel meer en dat is toch niet de bedoeling als je een konijn bent.

Nee , lijden gun ik haar ook niet.

Als we nu weer aan de slag moeten zou ik weer weken bezig zijn geweest met een hoop medicatie geven, etc. Dat is echt gestress voor een konijn . En voor wat nog? Zodat ze weer in haar kooitje kan liggen in een hoekje?

Blind, half doof en half verlamd? met nierschade?

Ik weet dat ik er goed aan heb gedaan, de dierenarts stond ook 100% achter dit besluit, vond al dat ik erg ver ben gegaan voor haar.

Het is een keertje klaar.

Morgen moet ik het nog aan jongste zoon vertellen.

Was dit weekend bij zijn vader.

Pff.. dat gaat echt drama worden morgen, zie er als een berg tegenop.
Ja, voor kinderen is het zeker naar.

Weet nog dat mijn dochters lievelingskat was doodgereden terwijl zij een volleybalwedstrijd had. Ik zag toen ook als een berg tegen het moment op dat zij thuis zou komen en ik het haar moest vertellen
Dat is het ook, wat als je het beestje nog had opgelapt? Blind, half doof en deels verlamt in een hoekje, zo hoort een konijnenleven ook niet te zijn. Ook niet een fijn leven. Zo ook aan de jongste uitleggen dat het konijn geen fijn leven zo had en niet meer beter kon worden. Kan mij voorstellen dat je er tegenop ziet.
Dat zal niet meevallen,con om het tegen je zoon te zeggen..

Hier is het ook niet leuk.. Dochter heeft ontzettend veel verdriet. Haar verkering is uit vanwege zijn geloof. Maakt het uit via sms. Dochter heeft al drie keer gebeld voor een uitleg face to face,maar hij neemt niet op.. zo zielig om haar zo te zien.
Ja, ik kan het ook wel goed uitleggen. Maar het blijft rot.

Hij is ook een gevoelig manneke, dus dit gaat hem echt heel verdrietig maken.

En ik weet niet of ik er allemaal zo goed aan heb gedaan.

Hij was dit weekend bij zijn vader en oke, het was ook niet iets wat ik aan zag komen dat dit vandaag zou gaan gebeuren en het ging snel.

Maar ik heb er niet voor gekozen om hem eerst op de hoogte te stellen dat ik naar de dierenarts ging, en ik heb er ook voor gekozen konijn daar achter te laten.

Dus nu komt hij morgen thuis en ineens geen konijn meer
quote:lichtbron schreef op 17 maart 2014 @ 00:19:

Dat zal niet meevallen,con om het tegen je zoon te zeggen..

Hier is het ook niet leuk.. Dochter heeft ontzettend veel verdriet. Haar verkering is uit vanwege zijn geloof. Maakt het uit via sms. Dochter heeft al drie keer gebeld voor een uitleg face to face,maar hij neemt niet op.. zo zielig om haar zo te zien.

Tssss...... En ze waren zo verliefd. Dat zou ik als ouder echt niet accepteren dat je het per sms uitmaakt. Wat zielig voor haar. Hoop dat ze niet een terugval krijgt.

En hoezo uit vanwege zijn geloof? Omdat je dochter een ander geloof heeft of niet gelovig is?
Oh liefdesverdriet, ook zo ellendig idd Bron.

Ik kan er ook slecht tegen als mijn kids zoveel verdriet hebben. en als je er ook nog eens niets aan kan doen, bah

Ja het gaat morgen echt een bak ellende worden met hem.
MV,vanwege zijn geloof.. Het blijkt dat als de relatie serieus gaat worden dat ze zich dan moet bekeren. Ook wilde mijn dochter meer,maar hij mag geen sex voor het huwelijk. en dat is nog niet het ergste,zijn vader beticht haar er nu van dat mijn dochter hem heeft aangezet tot liegen.. how low can you go!
quote:consuelabananahammok schreef op 17 maart 2014 @ 00:21:

......

Dus nu komt hij morgen thuis en ineens geen konijn meer

Ja dat is wel heel sneu. Je moet maar zeggen dat hij heel erg ziek was en het zielig was geweest hem te laten leven. Zoiets.

Bron, wat achterlijk zeg per sms en wat voor geloof is dat?
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2014 @ 00:22:

[...]

Tssss...... En ze waren zo verliefd. Dat zou ik als ouder echt niet accepteren dat je het per sms uitmaakt. Wat zielig voor haar. Hoop dat ze niet een terugval krijgt.

En hoezo uit vanwege zijn geloof? Omdat je dochter een ander geloof heeft of niet gelovig is?

Je kunt het wel niet willen accepteren als ouder maar je zal wel moeten.

Maar sjiek is het zeker niet.
Hoe oud is je jongste Con?
quote:Jonari schreef op 17 maart 2014 @ 00:37:

[...]

Je kunt het wel niet willen accepteren als ouder maar je zal wel moeten.

Maar sjiek is het zeker niet.

Als ik dat zou horen zou ik hem persoonlijk de dag erna afleveren bij huize Bron om het persoonlijk uit te leggen, is die helemaal gek.

Maar lees nu van Bron dat die vader ook niet spoort dus ja, daar kan je niets van verwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven