Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
oh, blond moment. Ik zie je bericht en heb je geantwoord
The ironman!
Inderdaad, volgens mij overtreed je wel de regels nu Meneer.
Nee ik blijf binnen het kader. Ik pas wel op;)

Wanneer was die date van je, waar je zo zenuwachtig voor bent?
The ironman!
/knip
Veel plezier Philein!

Ik wacht toch maar even met Tinder. Heb binnenkort 2e date met iemand. Ik wil ook maar met 1 tegelijk bezig zijn.
Procrastinate now and panic later.
Groot gelijk heb je Olijf. Ik Tinder ook niet zolang ik in kennismaking/datefase met huidige Tinderman zit.
En toch, steeds als ik geen contact heb met hem, dan krijg ik dat onderbuikgevoel. Niet wetende of dit nu aan mijn opgelopen deuk ligt, of dat ik het serieus moet nemen. Zucht.
Kijk het gewoon aan Phil, if it ain't what it supposed to be...Dan ben je in iedergeval een ervaring rijker.
The ironman!
Klopt. Maar weet je, het zou me dus ook niet verbazen als hij de afspraak afzegt. Out of the blue. Dat ie het toch niet ziet zitten.
oh ik wil juist meerdere tegelijk, dan hou ik mijn hoofd tenminste koel
Lorem Ipsum
Oh ok turq, sounds like de topic van "whatsapp gezien" from mister huybrechts
The ironman!
Ik ben ook steeds aan het twijfelen hoor, ik denk dat dat er een beetje bij hoort. Bij mij is komt het ook door opgelopen deuken. Maar die mannen zullen dat ook wel op een bepaalde manier hebben.
quote:turquasi schreef op 17 maart 2014 @ 12:23:

oh ik wil juist meerdere tegelijk, dan hou ik mijn hoofd tenminste koelDat begrijp ik ook wel. Dat heb ik eerder wel gedaan, maar deze is anders, haha. Maar er is er altijd wel eentje leuker dan de ander en dan blijf je toch meer bij eentje hangen. Tenminste, dat doe ik. Ik ben met deze man al maanden onderweg en de eerste date was leuk. Dus maar even kijken hoe het loopt.
Haha nee hoor, zodra ik verliefd ben gooi ik alles overboord. Ik ben super trouw. Dus als mijn fucked-up date me aan zijn ouders wil gaan voorstellen dan valt er in mijn telefoon en gedrag niets meer aan te merken.

(juist omdat ik de kriebels voor hem heb probeer ik even mijn focus van hem af te halen, anders maak ik mezelf gek. Nu ben ik te druk met de andere eitjes in mijn mandje(s) om hem te kunnen stalken.... snapez-vous?)
Lorem Ipsum
Yes, ik snap het
Almost Easter Turq;) (eggs and baskets)
The ironman!
tralala
Lorem Ipsum
troelala
Lorem Ipsum
The ironman!
@ Meneer,

Captain Kirk for president!
true grump, i go back in my basket
The ironman!
Hey I am only trying to give some usefull feedback here. Been one long enough to know how a chicks brain works. Sorta.
Dat is ook de reden dat ik je gelijk geef en mijn bericht aangepast hebt. Als jij de jouwe nu nog aanpast. What happend @viva stays at, oh no het moet er juist af
The ironman!
Voila. De discussie klopt nog steeds overigens
Haha nice one. Alsof je een Duitsefilm nasynchroniseert, klopt niet, maar toch wel.
The ironman!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven