Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Hoi mods en juuns, wat fijn dat de berichtenfunctie tegenwoordig werkt! Maar ik snap nog niet alle ins & outs. Weten jullie hoe ik berichten of conversaties uit mijn inbox kan verwijderen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Volgens mij wordt er reclame gemaakt voor een dieetje. Voor je verwijderd, lach eerst even om de namen van de spulletjes
quote:tekenis schreef op 28 februari 2014 @ 22:46:

Volgens mij wordt er reclame gemaakt voor een dieetje. Voor je verwijderd, lach eerst even om de namen van de spulletjes

Door de reacties is het topic eerder een anti-reclame geworden, dus ik hoop dat de mods het laten staan. Misschien alleen de links naar de website van het dieet verwijderen.

Maar misschien kunnen de reacties andere meiden die googlen op dat zogenaamde wonderdieet nog laten inzien dat het een crash-dieet is (duur, ongezond en op termijn juist overgewicht bevorderend).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2014 @ 19:25:

[...]

Update: maandag wordt je klacht in behandeling genomen bij de technische afdeling.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Dankjewel
Het topic: "Gewoon Mooi" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Dana schreef op 28 februari 2014 @ 23:38:

[...]

Door de reacties is het topic eerder een anti-reclame geworden, dus ik hoop dat de mods het laten staan. Misschien alleen de links naar de website van het dieet verwijderen.

Maar misschien kunnen de reacties andere meiden die googlen op dat zogenaamde wonderdieet nog laten inzien dat het een crash-dieet is (duur, ongezond en op termijn juist overgewicht bevorderend).

Bedankt voor jullie meldingen! Link verwijderd, mochten jullie er nog een tegenkomen, dan horen we dat graag. Het topic laten we voor nu staan.

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:Dana schreef op 28 februari 2014 @ 22:43:

Hoi mods en juuns, wat fijn dat de berichtenfunctie tegenwoordig werkt! Maar ik snap nog niet alle ins & outs. Weten jullie hoe ik berichten of conversaties uit mijn inbox kan verwijderen?

Beste Dana,

Het is helaas (nog) niet mogelijk om prive berichten te verwijderen. Je vraag zal eveneens maandag in behandeling worden genomen. Wij zullen hier nog op terugkomen!

Moderator Viva forum

Bedankt mod (voor beide reacties)!
Beste mods,

Kan er niet iets gedaan worden aan die wildgroei van "zwanger worden" en "uitgerekend in...." topics? Wat ik me kan herinneren waren er vroegah een paar "zwanger worden" topics en per maand 1, soms 2 "uitgerekend in...." topics, ondertussen heb je er minimaal 3 per maand waarin men stopt met de pil en dan ook nog 3 voor de maand waarin men uitgerekend is. Ik snap dat het voor die forummers leuk is om in kleinere groepjes te schrijven maar de zwanger pijler zit ondertussen zo vol met die topics dat je amper een topic terug kunt vinden omdat het weg zakt naar pagina X.
quote:matroesjka_ schreef op 01 maart 2014 @ 21:37:

Beste mods,

Kan er niet iets gedaan worden aan die wildgroei van "zwanger worden" en "uitgerekend in...." topics? Wat ik me kan herinneren waren er vroegah een paar "zwanger worden" topics en per maand 1, soms 2 "uitgerekend in...." topics, ondertussen heb je er minimaal 3 per maand waarin men stopt met de pil en dan ook nog 3 voor de maand waarin men uitgerekend is. Ik snap dat het voor die forummers leuk is om in kleinere groepjes te schrijven maar de zwanger pijler zit ondertussen zo vol met die topics dat je amper een topic terug kunt vinden omdat het weg zakt naar pagina X.

Beste Matroesjka,

Ik snap je punt en neem het mee naar het overleg. Misschien dat we iets kunnen verzinnen waar beide partijen gelukkig mee zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Zou de TT van mijn topic kunnen aangepast worden naar "Vriendin(nen) gezocht tussen de 20 - 25 (liefst BE)"?

(Vriendin gezocht (liefst BE))

Alvast bedankt!
Daten met een buitenlander? (relaties) is een onderzoek.

(je zult wel denken, wat meldt Noa veel, maar ik heb zo'n hekel aan dat soort topics, vandaar).
Cum non tum age
quote:geen_inspiratie schreef op 02 maart 2014 @ 09:33:

Zou de TT van mijn topic kunnen aangepast worden naar "Vriendin(nen) gezocht tussen de 20 - 25 (liefst BE)"?

Alvast bedankt!

Het is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:noa schreef op 02 maart 2014 @ 10:30:

Daten met een buitenlander? (relaties) is een onderzoek.

(je zult wel denken, wat meldt Noa veel, maar ik heb zo'n hekel aan dat soort topics, vandaar).

Beste Noa,

Dank je wel voor de melding, het topic is inmiddels verwijderd.

Wij zijn juist blij met de meldingen, zo houden we het forum samen schoon. Keep up the good work

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:geen_inspiratie schreef op 02 maart 2014 @ 09:33:

Alvast bedankt!

Beste geen_inspiratie,

De titel van je topic is naar je wensen aangepast.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Vies katertje! is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Topic Gezocht; creatieve vriendinnen (mode e.d.) is verplaatst naar het Prikbord Contact.

Topic Acne model gezocht is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

Topic Hardlopen omg Amsterdam (wedstrijdjes) is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Topic Mannelijke danspartner gezocht Den Haag is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Topic Met een groepje leuke dingen doen. Omg 010 is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Kan er wellicht een (inhoudelijke) reactie komen op het bannerklachten topic?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 03 maart 2014 @ 09:21:

Kan er wellicht een (inhoudelijke) reactie komen op het bannerklachten topic?

Wij zullen dit doorgeven aan de technische dienst, dank voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het eerder verwijderde topic Gewoon mooi is op verzoek weer teruggeplaatst op de pijler Overig.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Nuroo baby (zwanger) is spam.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 03 maart 2014 @ 12:31:

Nuroo baby (zwanger) is spam.

Inderdaad, dank je wel voor het melden.

Het topic is inmiddels verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Fame schreef op donderdag 27 februari 2014 18:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"" class="messagelink">ModeratorViva schreef op donderdag 27 februari 2014 17:37</a></b> Het topic Help Vislucht is verwijderd ivm een minderjarige forummer.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum </div></blockquote>Ik begrijp er niets meer van. Zijn de regels gewijzigd? Is minderjarig onder de 18 of onder de 21? Dit even voor mijn duidelijkheid. Want voorheen mocht je niet op het forum onder de 16 maar werd je gedoogd als je je maar niet op de sekspijler begaf. Dus, omdat ik via de app forum kan ik de huisregels niet nakijken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven