Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
dinsdag 18 maart 2014 om 11:33
quote:dolfje schreef op 18 maart 2014 @ 11:02:
Ik vond die Anton helemaal niet leuk , ook iemand die op aandacht kickt denk ik...en ik vraag me af of dit bezoek nu als Andrea's enige bezoek telt dit jaar...Ik vond het ook een aandachtsgeil mannetje brrrrr.
Ik vond die Anton helemaal niet leuk , ook iemand die op aandacht kickt denk ik...en ik vraag me af of dit bezoek nu als Andrea's enige bezoek telt dit jaar...Ik vond het ook een aandachtsgeil mannetje brrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 18 maart 2014 om 12:57
Nu paul even bij zijn vrouw mag bijkomen van alles (al zie ik hem niet meer terug komen) en patty geprobeerd heeft als een moeder de kinders weer in actie te krijgen. (ik volg de verslagen van de live streams op andere site gratis en voor nix)
Gaan we weer over tot de orde van de dag. B&D N**ken als konijnen
Ik zie alleen Nicoline, Vanesse en Jimmy iets zinnigs doen.
Kan iemand mij vertellen wat die Aike eigenlijk doet??? De boekhouding van die toko kan met wat ze doen echt niet meer dan een uur per dag zijn (tijd voor een wel goed werkend programma wellicht...)
Gaan we weer over tot de orde van de dag. B&D N**ken als konijnen
Ik zie alleen Nicoline, Vanesse en Jimmy iets zinnigs doen.
Kan iemand mij vertellen wat die Aike eigenlijk doet??? De boekhouding van die toko kan met wat ze doen echt niet meer dan een uur per dag zijn (tijd voor een wel goed werkend programma wellicht...)

dinsdag 18 maart 2014 om 13:27
dinsdag 18 maart 2014 om 13:48

dinsdag 18 maart 2014 om 14:02
Stemmen:
Elite: Andrea(1), Charlotte(1), Billy(1)
Giorgio: Rienk(1), Nicoline(1), Andrea(1)
Ruud: Andrea(1), Jimmy(1), Nicoline(1)
Emil: Andrea(3)
Jimmy: Andrea(3)
Rienk: Andrea(2), Charlotte(1)
Joey: Nicoline(1), Jimmy(2)
Billy: Isabella(3)
Charlotte: Isabella(3)
Nicoline: Andrea(2), Vanessa(1)
Isabella: Andrea(2), Charlotte(1)
Vanessa: Andrea(3)
Laura: Jimmy(1), Andrea(2)
Aike: Andrea(3)
Andrea: Isabella(3)
Totalen:
Andrea 23
Isabella 9
Jimmy 4
Charlotte 3
Nicoline 3
Billy 1
Rienk 1
Vanessa 1
Genomineerden:
Andrea 23
Isabella 9
Jimmy 4
Elite: Andrea(1), Charlotte(1), Billy(1)
Giorgio: Rienk(1), Nicoline(1), Andrea(1)
Ruud: Andrea(1), Jimmy(1), Nicoline(1)
Emil: Andrea(3)
Jimmy: Andrea(3)
Rienk: Andrea(2), Charlotte(1)
Joey: Nicoline(1), Jimmy(2)
Billy: Isabella(3)
Charlotte: Isabella(3)
Nicoline: Andrea(2), Vanessa(1)
Isabella: Andrea(2), Charlotte(1)
Vanessa: Andrea(3)
Laura: Jimmy(1), Andrea(2)
Aike: Andrea(3)
Andrea: Isabella(3)
Totalen:
Andrea 23
Isabella 9
Jimmy 4
Charlotte 3
Nicoline 3
Billy 1
Rienk 1
Vanessa 1
Genomineerden:
Andrea 23
Isabella 9
Jimmy 4
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 18 maart 2014 om 14:04

dinsdag 18 maart 2014 om 14:12
quote:Rooss4 schreef op 18 maart 2014 @ 14:04:
Waarom weer Jimmy! Ik snap dat niet, die vent is toch best oké? Andrea, tja, geen discussie mogelijk (al denk ik niet dat ze eruit gaat) en dat men Isa een beetje beu is snap ik ook. Ik vind haar al meer oké dan een poosje geleden maar van het hele stel vind ik haar idd één van de minst boeiende.Ah Isabel is tenminste wel pittig. Zit niet heel de dag te knuffelen en schatjes te roepen. Snap werkelijk waar niet waarom Billy geen stemmen krijgt van bewoners. Huichelachtig jankwijf.
Waarom weer Jimmy! Ik snap dat niet, die vent is toch best oké? Andrea, tja, geen discussie mogelijk (al denk ik niet dat ze eruit gaat) en dat men Isa een beetje beu is snap ik ook. Ik vind haar al meer oké dan een poosje geleden maar van het hele stel vind ik haar idd één van de minst boeiende.Ah Isabel is tenminste wel pittig. Zit niet heel de dag te knuffelen en schatjes te roepen. Snap werkelijk waar niet waarom Billy geen stemmen krijgt van bewoners. Huichelachtig jankwijf.

dinsdag 18 maart 2014 om 14:23
Ik zou juist helemaal gek van zo'n iemand worden: continue die bevestiging zoeken en knuffelen. Ik hou daar helemaal niet van. Maar ik snap je punt, Rooss: dat het voor bewoners wel lief kan voelen. In ieder geval iemand die graag de vrede bewaart, dat doet het altijd wat beter in de groep denk ik.
Charlotte vond ik altijd wel een leuk pittig ding. Maar ze heeft inderdaad wat aparte trekjes. M.n. richting mannen...
Charlotte vond ik altijd wel een leuk pittig ding. Maar ze heeft inderdaad wat aparte trekjes. M.n. richting mannen...
Only dead fish go with the flow

dinsdag 18 maart 2014 om 14:26
Hoop dat Andrea eruit gaat, hoewel ik denk dat er ook bewoners zijn die haar wellicht stemmen hebben gegeven omdat ze haar 'zielig' vonden en ze graag bij Anton wilde zijn ( wat ze zelf zei). Isabella mag er ook wel uit, maar dat Jimmy ook stemmen heeft verbaasd me eigenlijk wel.
Wat mij betreft mag Billy ook een enkeltje weg. Bah. Vies wijf. Hoewel het voor de trashgehalte wel leuk zou zijn als Robin of Nina erin komt, om te concurreren met Billy voor Ruud
Wat mij betreft mag Billy ook een enkeltje weg. Bah. Vies wijf. Hoewel het voor de trashgehalte wel leuk zou zijn als Robin of Nina erin komt, om te concurreren met Billy voor Ruud
dinsdag 18 maart 2014 om 14:30

dinsdag 18 maart 2014 om 14:31
quote:salandermillenium schreef op 18 maart 2014 @ 10:08:
Ik heb net de uitzending van gisteravond bekeken en ik vroeg me af wat Charlotte allemaal op haar armen had. Ze had pleisters, een soort grote moedervlekken of wratten, heeft ze een soort huidziekte of zo? Is het iemand ook opgevallen?Viel mij ook op! Ik dacht eerst dat het tattoo's waren. Ben nu ook wel benieuwd wat het dan wel was
Ik heb net de uitzending van gisteravond bekeken en ik vroeg me af wat Charlotte allemaal op haar armen had. Ze had pleisters, een soort grote moedervlekken of wratten, heeft ze een soort huidziekte of zo? Is het iemand ook opgevallen?Viel mij ook op! Ik dacht eerst dat het tattoo's waren. Ben nu ook wel benieuwd wat het dan wel was

dinsdag 18 maart 2014 om 14:57
quote:Rooss4 schreef op 18 maart 2014 @ 14:17:
Ja maar Billy brengt wel leven in de brouwerij, is gek, druk, redelijk positief en knuffelig. Dat kan je als kijker enorm irritant vinden, als medebewoner kijk je er anders naar denk ik.
Nee dan die Charlotte.
Mwah, Billy wil het vooral 'gezellig' houden in Utopia. Levert weinig spannende dingen op. Ik word zo moe van dat schatje, lieverd, ik hou van je, ik ben er voor je..
Maar blijkbaar vinden de bewoners haar wel fijn inderdaad. Soort smeerolie van Utopia.
Ja maar Billy brengt wel leven in de brouwerij, is gek, druk, redelijk positief en knuffelig. Dat kan je als kijker enorm irritant vinden, als medebewoner kijk je er anders naar denk ik.
Nee dan die Charlotte.
Mwah, Billy wil het vooral 'gezellig' houden in Utopia. Levert weinig spannende dingen op. Ik word zo moe van dat schatje, lieverd, ik hou van je, ik ben er voor je..
Maar blijkbaar vinden de bewoners haar wel fijn inderdaad. Soort smeerolie van Utopia.
dinsdag 18 maart 2014 om 15:11
Anton ......... . Wat een kerel, 3 appels en peren uit der moestuin
Opzouten met dat wijf.
Wat ik mij eerlijk gezegd ook afvraag is, wat doet die jongste aanwinst daar eigenlijk allemaal niet?
Die staat ook nergens voor,mag van mij ook een enkele reis bewoonde wereld.
Opzouten met dat wijf.
Wat ik mij eerlijk gezegd ook afvraag is, wat doet die jongste aanwinst daar eigenlijk allemaal niet?
Die staat ook nergens voor,mag van mij ook een enkele reis bewoonde wereld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé