Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Jemig Dassie, moet dat nou zo?
quote:moni1973 schreef op 19 maart 2014 @ 08:30:

Jemig Dassie, moet dat nou zo?

Je hebt gelijk, dat ze niet kan spellen is helemaal niet erg. Waar ik wel onpasselijk van word is dat ze de sociale handicap van haar man aanvoert als excuus om hem onder zijn neus in zijn eigen huis te besodemieteren. Die sukkel merkt het toch niet.

Daar ben ik echt heel bekrompen in, dus noem me rustig een moraalridder, als dit voor jou wel onder acceptabel gedrag valt.
Dan heb je niet teruggelezen, dan zou je weten hoe ik er over denk!

(PS. je hebt een schrijffout gemaakt)
quote:Dassie schreef op 19 maart 2014 @ 08:46:

[...]

Je hebt gelijk, dat ze niet kan spellen is helemaal niet erg. Waar ik wel onpasselijk van word is dat ze de sociale handicap van haar man aanvoert als excuus om hem onder zijn neus in zijn eigen huis te besodemieteren. Die sukkel merkt het toch niet.

Daar ben ik echt heel bekrompen in, dus noem me rustig een moraalridder, als dit voor jou wel onder acceptabel gedrag valt.En dit voer ik niet als excuus aan dassie en ik denk er al helemaal niet op die manier over!
En als je terug leest dan zul je ook zien dat ik inderdaad een fout heb gemaakt met dat eten. Ook dat heb ik toe gegeven en ook dat voel ik nog steeds zo ondanks dat het gisteren goed gegaan is.

maar zoal jij het nu beschrijft maakt het me boos, heel erg boos, juist omdat ik niet denk laten we nr1 lekker besodemieteren, hij merkt het toch niet.
@Moni

Volgens mij staat het mij vrij om te reageren zoals ik wil, dat hoef jij niet voor mij te bepalen en ik niet voor jou.

En ik ben heel benieuwd naar mijn schrijffout.

Zelf ben ook verre van perfect in die dingen, maar als ik vier keer in twee posts dezelfde fout zou maken (van het soort die pijn doet aan je ogen en waardoor je bij iedere sollicitatie direct op de stapel Ongeschikt belandt) dan hoop ik dat iemand me er even op wijst.
quote:cljane schreef op 19 maart 2014 @ 08:56:

En als je terug leest dan zul je ook zien dat ik inderdaad een fout heb gemaakt met dat eten. Ook dat heb ik toe gegeven en ook dat voel ik nog steeds zo ondanks dat het gisteren goed gegaan is.

maar zoal jij het nu beschrijft maakt het me boos, heel erg boos, juist omdat ik niet denk laten we nr1 lekker besodemieteren, hij merkt het toch niet.

Pech dat je boos bent, maar als dit straks uitkomt zul je merken dat er nog wel meer mensen zijn die je beoordelen op je daden, en niet op eventuele spijt achteraf.

Je kunt slap lullen wat je wilt, maar het gaat erom wat je doet.
Je hebt je foutje al perfect hersteld!
quote:moni1973 schreef op 19 maart 2014 @ 09:04:

Je hebt je foutje al perfect hersteld!

Quote or it didn't happen.

Maar ik garandeer je dat je verschrijvingen vindt als je in eerdere posts van me gaat zoeken, al zou ik je aanraden om je tijd zinniger te besteden. Zoals ik al zei, ik ben zelf verre van perfect in die dingen.
Hallo,

Ik ben Bella en lees hier al een tijde mee.

Een aantal weken terug heb ik een man ontmoet via wordfeud. Een hele lieve en charmante Belg. We speelden eigenlijk alleen en als we chatten was dat gewoon over het spelletje. Niks bijzonders dus. Maar ineens kwamen we aan de praat en het voelt zo goed. Hij is heel anders als NL mannen, een echte heer. Hij is net als ik getrouwd en het is zo vreemd maar het klikt dus zo ontzettend goed en dat verbaasd mij en hem ook. Ik heb er al eerder met een man langer geschat via wf maar daar was altijd gedoe. Als in elkaar niet begrijpen enzo. Afijn een heel verhaal en ik weet ook eigenlijk niet wat ik nou precies hiermee wil zeggen.

Heel verhaal dus maar wat ik eigenlijk wil weten is.... Hoe zijn Belgische mannen? En hoe nu verder? Hij is vrij gereserveerd, komt door de Belgische opvoeding, lijkt het. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik nou moet doen. Haha.
quote:bella99 schreef op 19 maart 2014 @ 09:37:

Hallo,

Ik ben Bella en lees hier al een tijde mee.

Een aantal weken terug heb ik een man ontmoet via wordfeud. Een hele lieve en charmante Belg. We speelden eigenlijk alleen en als we chatten was dat gewoon over het spelletje. Niks bijzonders dus. Maar ineens kwamen we aan de praat en het voelt zo goed. Hij is heel anders als NL mannen, een echte heer. Hij is net als ik getrouwd en het is zo vreemd maar het klikt dus zo ontzettend goed en dat verbaasd mij en hem ook. Ik heb er al eerder met een man langer geschat via wf maar daar was altijd gedoe. Als in elkaar niet begrijpen enzo. Afijn een heel verhaal en ik weet ook eigenlijk niet wat ik nou precies hiermee wil zeggen.

Heel verhaal dus maar wat ik eigenlijk wil weten is.... Hoe zijn Belgische mannen? En hoe nu verder? Hij is vrij gereserveerd, komt door de Belgische opvoeding, lijkt het. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik nou moet doen. Haha.Wat wil je zelf? Dat zou ik eerst maar eens helder krijgen.
Ik denk zomaar niet dat alle belgen hetzelfde zijn

Lekker van genieten zoals het nu is, daar is toch nog niks mee? Het is juist heel fijn als je iemand treft met wie het zomaar heel erg klikt!
Nou zo realistisch was ik gelukkig zelf ook wel. Alle nl mannen zijn tenslotte ook niet hetzelfde.

Wat ik wil is deze man. Hij heeft me het gevoel of ik een prinses ben. Haha.... En toch... Hij komt niet over als een player. Zo gek. Ik heb een neus voor dat soort mannen, meestal.

Ik ga er in ieder geval erg van genieten want hij geeft me het gevoel dat ik heel erg speciaal ben.

Ik ben alleen bang dat het tegenvalt als we elkaar ontmoeten. Dat ik tegenval ofzo?
zo zeg,paar drukke dagen en gewoon 7 pagina´s te lezen...

Denk dat er genoeg gezegd is over CLjane.

Sommige posts waren pittig maar soms zet je dat wel even weer goed met beide benen op de grond.

Vooral als je heel gemakkelijk denkt dat je het allemaal wel kunt handelen.

In de 2 jaar dat ik hier lees-schrijf is het diverse malen voorgekomen dat men er als een kip zonder kop in vloog en net zo hard weer weer terug knalde.

Heb hier zelf ook veel geleerd en leer nog steeds...

Persoonlijk vind ik het erg fijn dat nr 2 uit de buurt woont , de gouden 50 km regel.

Ik zou het toch lastig vinden om hem na een date gelijk weer te zien en dan te moeten doen alsof er niets aan de hand is.

Ik kan nu rustig naar huis, nagenieten en de knop weer omzetten.

Bella, wat zou je zelf willen ...
is je eigen relatie niet spannend meer of wil je gewoon een minnaar?

Ik zou eerst bedenken wat je wilt.

Zou je willen scheiden of wil je een verzetje.
wees eerlijk naar jezelf en de ander
Een verzetje natuurlijk!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Silver, las ik het goed dat jij inmiddels een vrij steady minnaarsrelatie hebt? Ben wel benieuwd want de mijne (6 maanden) is sinds kort ook in wat rustiger vaarwater. Als in: we zien elkaar frequent, we weten dat we dol op elkaar zijn, genieten daarvan en accepteren dat we elkaars nummer 2 zijn. Het zou mooi zijn als dat nog een tijd kan duren..
Hier staat inmiddels een definitieve date in de agenda van mijn man. Ik mag dus ook weer... maar wel pas eind april, rond dezelfde tijd. Ik sta nog niet te juichen, het is nog afwachten hoe het daarna verder gaat. Ik blijf het idee houden dat hij er alsnog het bijltje bij neergooit, dat het toch niet bij hem past. Ik heb gezegd dat ik duidelijkheid wil, desnoods een definitief nee. Maar van dat gejojo word ik zo onrustig.
Nou scheiden is niet mijn doel. En die van hem ook niet volgens mij.

Het is niet mijn doel om een minnaar te zoeken. Maar hij was daar ineens en nu wil ik hem. Tja... Klinkt erg i know. Maar ik hoop niet dat ik hier veroordeeld wordt.
je moet doen wat je wilt.

Maar ook zeker de gevolgen inzien.

De eerste keer weer vreemde handen aan je lijf is weer heerlijk en voelt super . Het verlangen van nog een keer heb je al als je hem gedag zegt.
wees eerlijk naar jezelf en de ander
Volgens de in België wonende nederlander die ik laatst sprak zijn Belgische mannen vooral hypocriet. Keurig taalgebruik maar ondertussen.....
@je bedoelt tijdens de chat?

@roos... Dat keurige taalgebruik is dus precies wat ik zo geweldig vind. Oooh zucht. Het voelt als hofmakerij. Stel dat hij inderdaad hypocriet is.... Wat kan er gebeuren? Het is niet dat we voor huisje boompje beestje gaan he. Hij heeft zijn gezin en ik de mijne. Dat wil hij vooral zo houden, in het geheim uiteraard.
Wat er kan gebeuren? Dat je levenloze lijf over 5 jaar ergens in een opgedroogde put wordt teruggevonden natuurlijk!

Jeetje joh, wat wil je zelf? En wat denk je zelf? En hoe denk je datgene wat je wilt tot waarheid te maken? Heb je hier überhaupt wel over nagedacht?
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2014 @ 10:59:

Wat er kan gebeuren? Dat je levenloze lijf over 5 jaar ergens in een opgedroogde put wordt teruggevonden natuurlijk!

Jeetje joh, wat wil je zelf? En wat denk je zelf? En hoe denk je datgene wat je wilt tot waarheid te maken? Heb je hier überhaupt wel over nagedacht?Dit.
Zohee jeetje. Iemand die hypocriet is is niet gelijk een moordenaar. Me niet zo aan het schrikken maken hoor ;)

Wat ik wil: een heerlijke avond en nacht in een hotel. 1x of vaker haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven