Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 18 maart 2014 @ 01:18:

Thee, ik weet niet wat, maar wel dat het belangrijk voor je is, dus heel veel succes/sterkte morgen.

Myv. lekker ziet dat eruit. Recept?Yep, komt eraan. Je hebt mail.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik hoor de vogels al fluiten, maar ik wil nog niet wakker zijn!
quote:meestmistig schreef op 18 maart 2014 @ 05:19:

Ik hoor de vogels al fluiten, maar ik wil nog niet wakker zijn!

Wel gezellig als je ergens woont waar veel vogels zijn. Als je dan toch wakker bent dan maar met leuk gefluit.

Moge allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Helemaal gelijk, dat relativeren komt altijd te laat dank je!
Goedemorgen! Bijna een dag/nacht geen reacties. Ik hoop dat het betekend dat iedereen goed heeft kunnen slapen.
quote:bankje schreef op 19 maart 2014 @ 07:41:

Goedemorgen! Bijna een dag/nacht geen reacties. Ik hoop dat het betekend dat iedereen goed heeft kunnen slapen.Ik viel vanochtend om half 6 in slaap.
Wat vervelend MV! Is dat dan van de pijn dat je niet kunt slapen?

(ik slaap ook slecht maar ik pieker teveel..)

Maroon,ik gooi je kaartjes morgen op de bus.Het was er nog niet van gekomen met alle toestanden hier.
quote:coeberghmetijs schreef op 19 maart 2014 @ 14:41:

Wat vervelend MV! Is dat dan van de pijn dat je niet kunt slapen?

(ik slaap ook slecht maar ik pieker teveel..)

Maroon,ik gooi je kaartjes morgen op de bus.Het was er nog niet van gekomen met alle toestanden hier.

Ja op dit moment wel. 25 maart heb ik een afspraak in het ziekenhuis dus hopelijk komt daar een oplossing.

Hoe gaat het bij jullie? Kan mij er alles bij voorstellen dat je piekert in de nacht. Komen jullie er een beetje uit? Of iig in `goed overleg`?
even snel. Weer een volle dag..

Maar het loopt eigenlijk best lekker zo.
meisjes,

Wat een uitslagen zeg bij de gemeenteraadsverkiezingen.
quote:MocyMoos schreef op 19 maart 2014 @ 23:37:

meisjes,

Wat een uitslagen zeg bij de gemeenteraadsverkiezingen.

He meiden,

Zit net even te lezen op internet, zeker verrassend sommige uitslagen zeg. In mijn gemeente iig. Zelf uiteraard vandaag ook gestemd. Was gelukkig op het moment dat ik kwam lekker rustig.
Ja, bij jou ook Myv.
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 00:51:

Ja, bij jou ook Myv.Ja volgens mij in geen jaren deze uitslag bij ons. Ik kan het mij iig niet heugen. Heel apart. Bij jou ook Moos
Er zijn nog steeds geen definitieve cijfers
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:01:

Er zijn nog steeds geen definitieve cijfers Oh, doen ze ook lang over zeg.
Maar ik ben al want de partij waar ik op gestemd heb, is weer flink gegroeid.
En mijn landelijke partij ook de SP.
Ik heb dit jaar voor het eerst op een lokale partij gestemd.
Met gemeenteraadsverziekingen stem ik altijd lokaal. Partij naar mijn hart. Heeft me tot nu toe zelden teleurgesteld.
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 maart 2014 @ 01:02:

[...]

Oh, doen ze ook lang over zeg.

Definitieve uitslag wordt in mijn gemeente pas morgen om 10h officieel bekend gemaakt. De uitslag die er nu is staat dan ook nog steeds als prognose.

Daarbij zijn er van sommige gemeenten nog helemaal geen uitslagen bekend. Zojuist heb ik gezocht op Tilburg en die was nog leeg.
Ik ben trouwens niet verrast over de uitslag. Wel blij, want hij is nog beter dan verwacht
matroesjka, mmm, vreemd toch. Maar Den Haag is nog niet binnen. Maastricht wel nu.
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:16:

Ik ben trouwens niet verrast over de uitslag. Wel blij, want hij is nog beter dan verwacht Voor mij ook. Dus samen ff
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:17:

matroesjka, mmm, vreemd toch. Maar Den Haag is nog niet binnen. Maastricht wel nu."Officieel bekendmaken" betekent natuurlijk niet dat de uitslag er nog niet is Maar als je ze daar eerder vanavond rondjes om die tafel zag lopen is het ook niet zo gek dat ze er zo lang over doen haha.
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:17:

[...]

Voor mij ook. Dus samen ff Danwel niet van dezelfde partij maar gedeelde vreugd is dubbele vreugd he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven