Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Net een drag-queen!
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op dinsdag 18 maart 2014 23:44 Net een drag-queen!Idd, alhoewel ik haar niet onaardig vind, ziet ze er altijd vreselijk uit; uitgemergeld verlopen gezicht, slordig met heel veel randjes. Dat haar zit werkelijk nergens naar. Je zoon zal er maar mee thuiskomen!
Nou inderdaad Bergje. Heb ik nog liever dat mijn dochter met Rienk thuis zou komen als mijn zoon met Billy. Wat een drama is zij zeg.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:MilaDila schreef op 18 maart 2014 @ 23:03:

Snapte sowieso al niet waarom een ongelovige wetenschapper op zo'n vage reli-gast viel. Rienk lijkt me een erg naar en rechtlijnig mannetje. Nicoline houdt alles open en is zo tolerant als wat.

Soms overstijgt liefde godsdienst en wetenschap. Is niet lastig te snappen toch?

Arme Nicolien, ze heeft zich langzaam geopend naar Rienk en ik zou het echt bijzonder sneu vinden als Rienk dit met een kutopmerking teniet doet.

Ik vind Nicolien echt een ontzettend puur en eerlijk mens. Niet leuk om haar verdrietig te zien.
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2014 @ 11:07:

[...]

Soms overstijgt liefde godsdienst en wetenschap. Is niet lastig te snappen toch?

Arme Nicolien, ze heeft zich langzaam geopend naar Rienk en ik zou het echt bijzonder sneu vinden als Rienk dit met een kutopmerking teniet doet.

Ik vind Nicolien echt een ontzettend puur en eerlijk mens. Niet leuk om haar verdrietig te zien.

Eensch, ik keek gister met mijn vriendin, en we zeiden tegen elkaar ''wat een ontzettend leuke meid N.is, en dat Rienk zijn handen dicht mag knijpen".

Dus niet, jammer.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Rienk en Nicoline janken zich allebei de ogen uit hun hoofd.

Rienk vindt dat als Nico God ontkent, zij Rienk ontkent.

Hij kan dat niet, maar is ondertussen doodongelukkig met zijn keuze. Wat een flapdrol is het ook...
quote:Dreamglasses schreef op 19 maart 2014 @ 15:00:

Rienk en Nicoline janken zich allebei de ogen uit hun hoofd.

Rienk vindt dat als Nico God ontkent, zij Rienk ontkent.

Hij kan dat niet, maar is ondertussen doodongelukkig met zijn keuze. Wat een flapdrol is het ook...

Helaas zijn er heel veel van die flapdrollen op de aarde.

Mensen die vinden dat de partner hetzelfde geloof aan moet gaan hangen willen ze samen verder kunnen in het leven.

Of families die bepalen dat er toch echt alleen binnen hetzelfde geloof relaties opgebouwd mogen worden.
Dat is eigenlijk je eigen persoonlijke keuze opleggen aan iemand anders toch, pepersteak?
Die nieuwe Robin heeft een dochter van 9 maar gaat blijkbaar zonder te twijfelen mogelijk voor lange tijd weg nu. Bizar vind ik dat.
Vind ik wel maar ja ik heb dan ook helemaal niets met het geloof.
Gatverdamme, net de live streams gelezen, over het bezoek van P.Brard.

Ze moeten allemaal gaan sporten, verse sapjes drinken, stoppen met roken, minder sex hebben, en aan yoga doen, volgens de ''diva".

Wat een bemoeienis zeg.

Die dikkerd is daar zelf op haar 50e mee begonnen, zonder veel succes overigens, en dàt wil ze nu opleggen aan al die jonge mensen daar ????.

Wat een k*t wijf is het toch. BAH.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tja, zoals mijn oma zaliger al zei: 2 geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.

Jammer dat Rienk niet meer openminded is dan dit. Dan is Nicolien beter af met een andere man.

Eindeloos, liet ze ook klisma slangetjes achter of dat nog net niet?
Ze had wel een aantal vibrators meegebracht (en condooms, zwangerschapstest, gojibessen etc.)
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2014 @ 18:51:

Tja, zoals mijn oma zaliger al zei: 2 geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.

Jammer dat Rienk niet meer openminded is dan dit. Dan is Nicolien beter af met een andere man.

Eindeloos, liet ze ook klisma slangetjes achter of dat nog net niet?

, Dat nog net niet Rooss.

Wel, blender, e-sigaretten, vibrator, etc. en een boel gepreek.
Ik kijk nu even maar wat doet Patty Brard daar?
Snapte sowieso al niet wat die Nicolien in die Rienk zag, en dan doet die ook nog zo wat een flapdrol.

En die Patyy moet zich overal niet zo mee bemoeien .
quote:steph schreef op 19 maart 2014 @ 19:44:

Ik kijk nu even maar wat doet Patty Brard daar?Zgn, de mening van het Nederlandse publiek overbrengen, en peptalken, maar in feite , voor de zoveelste keer haar neus in zaken steken, die haar geen klap aangaan.
quote:Eindeloos schreef op 19 maart 2014 @ 20:12:

[...]

Zgn, de mening van het Nederlandse publiek overbrengen, en peptalken, maar in feite , voor de zoveelste keer haar neus in zaken steken, die haar geen klap aangaan.Dat dacht ik ook al. Vibo aan slet geven die in een glitterjurk loopt. Bah.
Patty past er qua hysterisch gezeik wel goed bij..
quote:Eindeloos schreef op 19 maart 2014 @ 19:10:

[...]

, Dat nog net niet Rooss.

Wel, blender, e-sigaretten, vibrator, etc. en een boel gepreek.Die e-sigaretten heb ik niet voorbij zien komen. Dat zou wel 'n goed idee zijn voor dat stelletje junks daar.
Billy, Charlotte of Andrea?

Wie o wie mag opzouten?

Ik zeg Andrea.

Billy is hoogst vermakelijk.

Charlotte valt lekker niet op.
Andrea mag weg.

Billy is inderdaad vermakelijk.

En Charlotte wil ik nog eens op Jimmy's zien rijden.
Van mij mag Charlotte een enkeltje poortje-uit. Ik vind Andrea enorm vermakelijk, het wordt steeds leuker.
Goeiemorgen, ik kom ook eens even lekker mee trashen hier. Ik volg Utopia vanaf dag 1 en vind het heerlijk. Kijk regelmatig de livestreams en heb zo ook het hele bezoek van Patty Brard gezien. Wat me een beetje begint te storen aan het hele Utopia gebeuren is dat de televisieuitzendingen dusdanig geknipt worden dat er situaties ontstaan die helemaal niet gebeurd zijn! 2 voorbeelden uit de uitzending waarin Patty te zien was:

1. Groepsgesprek op de bank loopt af en Patty gaat met iedere bewoner apart een gesprekje voeren. De voice-over zegt dat Andrea natuurlijk als eerste mag en (een deel van) het gesprek met Andrea wordt uitgezonden. Dat is gewoon niet waar. Jimmy heeft als eerste een gesprekje gehad met Patty, zodat hij verder kon werken. Daarna ging Vanessa, met dezelfde reden als Jimmy en daarna Andrea pas.

2. Die auto, waar ze stiekum mee zouden gaan rijden en Laura die vraagt of ze de sleutels in het contact had laten zitten. Klopt geen reet van. Toen Patty net in het huis was heeft Giorgio heel netjes gevraagd of hij een rondje in haar auto mocht, waarop Patty zei: "Iedereen die wil mag met mn auto". Ook vroeg ze nog of ze de tas en de mand met kadootjes uit de kofferbak wilden halen.

Ik vind het flauw van de programmamakers om situaties te creëren die niet bestaan, een beeld neer te zetten dat ze die auto zomaar meenemen. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat de media nou eenmaal zo werkt. Ik blijf met veel plezier die uitzendingen kijken, maar neem niets voor waarheid (meer) aan.

Zo, lekker binnenkomer hier. Ben benieuwd naar jullie mening.
Ben het met je eens Origami, het is bijzonder sneu dat er situaties gecreëerd worden door knippen en plakken, ik vond het idd best aso dat haar auto gekidnapt werd. Aan de andere kant, wat niet weet wat niet deert. This is tievie men en dan mag alles.

Poet die oil in die lemp hè!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven