Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Revival, leuk dat je mee komt schrijven!

Reden dat ik nog niet begonnen ben is dat we hier de afspraak hebben gemaakt na de zomervakantie te beginnen. Ga eind juli/begin augustus spiraaltje eruit laten halen en dan even afwachten of vriendje nog een maand wil wachten of niet.

Wil gewoon (lekker praktisch) geen zwangerschapsverschijnselen op vakantie hebben.

En wat ben ik blij dat we t hier niet over klussen hebben. Toen ik dat voor het eerst ergens zag staan dacht ik echt dat sex een noodzakelijk kwaad geworden was. Dat wil ik dus zeker voorkomen, ook al snap ik ook wel dat je een paar dagen per maand echt wel meer mee bezig bent.

Maar wil graag een kind waarvan ik weet dat de sex tijdens het verwekken gewoon lekker was, ipv even klaarkomen voor de spermacellen.. (om het maar plastisch te zeggen, haha)
Oh en Roadster, een fijne vakantie natuurlijk!!!
Dank je Romi! Daarom vroeg ik meteen al ff hoe jullie dat hier noemen... of de kinderen (en geen beeebs dus) hier verwerkt worden door klussen of gewoon door lekker ouderwetsche seks! Hier dus wel, haha! In eerste instantie willen we ook niet op vaste dagen 'moeten' vrijen, ik stop gewoon met de anti conceptie, we gaan gewoon door met ons seksleven zoals we het altijd doen en we zien wel hoe, wat, waar en wanneer. Alhoewel ik me natuurlijk kan voorstellen dat dit anders wordt zodra blijkt dat het allemaal niet zo makkelijk blijkt te gaan als ik nu schets.

Lastig Mogalie als je er niet helemaal over op één lijn ligt... kan me voorstellen dat dat voor veel spanning zorgt / heeft gezorgd. Ik moet zeggen dat ik er ook wel meer mee bezig ben dan mijn vriend hoor, maar niet storend. Hij wil het wel graag, maar gaat bijv. niet al af en toe even op internet neuzen naar kinderkamers Ook heeft hij geen lijstje met mooie namen in de PC staan, in tegenstelling tot ikke
ik bestel bij deze een liefdesbaby waarvoor veel geoefend is
Tja, volgens mij zijn alle mannen er minder mee bezig, maar we hebben zo een goede tussenoplossing. En met een beetje goed verleiden.....

Ik denk trouwens ook wel dat je toch net voor je eisprong misschien net wat meer vrijt. Zo berekenend ben ik in ieder geval wel :P
...
Haha, en dan liggen de mooiste setjes en kortste jurkjes ineens bovenaan de stapel, hihi! same here, same here!
W
@JL, misschien houdt hij die NU-gedachte wel vast?!

Eet smakelijk, en dadelijk met de voetjes omhoog op de bank!!!

Hier wel voetbal kijken ja!
Hier ook, en ben blij dat Spanje voorstaat, gun het de duitsers op de één of andere manier niet zo... *zorriee*

Tnhx Justline! Spannend een nieuw huis! Moet er veel aan gebeuren? Logisch dat jullie dan nog even willen wachten... Vriend heeft trouwens deze week opgepast op zijn nichtje (2 jaar) en was weer helemaal vader-enthousiast na die dag, zo schattig vind ik dat! Voetbal begint weer, baaai!
W
Hallo allemaal!!

Ben weer terug uit het heerlijk warme Frankrijk!! Lekker bruin geworden!!!! Hier is afgelopen donderdag de laatste pil naar binnen gegaan. We gaan nog niet direct voor het eggie, we zien wel wat er van komt. Manlief kan dat idee nog niet helemaal aan geloof ik.... Dus we houden het op 'we zien wel' (en ik weet zelf wel beter)

Ik lees snel een keertje bij. Ff nog de prijsuitreiking van Spanje kijken!!

Groetjes
@T&G, welkom terug!

Ben blij dat Spanje gewonnen heeft, gunde het Duitsland ook niet op 1 of andere manier.

Maar heb niet kunnen kijken, was aan het leren samen met klasgenoot/collega.
Goedemorgen!

Ik baal dat Duitsland niet heeft gewonnen! En het was echt een rotwedstrijd om te kijken (volgens moman wel goed/mooi voetbal. Dat neem ik dan maar aan).

@T&G, welkom terug! Leuk dat je er weer bent! Helemaal uitgerust? En spannend hoor, semi voor de echt....

@JL, leuk hoor, zo´n oud huis! En al helemaal als het mooi opgeknapt is!

Pffff, lijkt wel alsof ik 4 keer zo heftig ongesteld ben als tijdens de pil.... Niet qua pijn, maar wel qua hoeveelheid (netjes geformuleerd, toch?).

Ga maar eens aan de slag. Tot straks (een uurtje of 18.00)!
Hallo allemaal,

Jeetje moest we weer even bijlezen zeg!

@ Lisa: Fijn dat de rode dagen begonnen zijn!

@ Revival: Welkom! De reden dat wij nog niet begonnen zijn is het feit dat wij eerst netjes willen trouwen en dat gaat gebeuren op 8-8 dus dat is al over een paar weken. En dan even de financien weer op orde krijgen en dan gaat het voor het echie!

@ Roadster: Fijne vakantie! Ik heb trouwens nog geen kaarten gekocht voor Guus, ik wacht nog even.

@ Romi: Ik hoop dat het leren goed is gegaan? En dat je snel ongesteld mag worden ( inderdaad grappig dat iedereen hier daar over blij loopt te doen, ik weet nog dat ik het vroeger een ramp vond)
Vandaag weer een hele dag om te leren. Gisteravond goed geoefend op de vragen, maar ik moet nog veel doen weet ik wel.

@Poca, trouwerij komt al dichtbij zeg!

Heb je alles al geregeld???
Wow, trouwen, super! Ik wil ook heel graag, maar denk niet dat het voorlopig zal gebeuren Vriend wil op zich wel, maar vind het allemaal zo duur. En tja, dat kan ik natuurlijk moeilijk tegenspreken!

Hoe doen jullie het Pocahontas, kleins of met alles erop en eraan? Spannend joh!

Romi, wat voor studie doe je ook alweer (volgens mij heb ik het wel ergens gelezen) en hoelang moet je nog?

Ik ben vanmiddag vrij, ga de stad in met vriend, shoppen, terrasje, naar de bios en uit eten...

Gaan jullie trouwens met z'n allen naar Guus? Ben vorig jaar eens naar een optreden van hem geweest, was wel gezellig. Maar ben niet echt fan van hem ofzo... Ik ga naar Coldplay, dáár ben ik dus wél ontzettend weg van!

Fijne dag allen!
Oooohh wacht, ik zie dat hier een aantal Brabanders zijn.... zijn jullie misschien degenen die naar Guus gaan?
@ Romi ja nog 5 weken en 4 dagen, maar ik tel niet af haha.

Alles is zover geregeld, de ringen zijn we zaterdag af gaan halen en de rest is eigenlijk al klaar.

@ Revival: In mijn profiel staat onze trouwsite dan kun je kijken hoe wij het gaan doen;-) We trouwen voor gemeente en kerk en daarna hebben we een diner en een feest. IOngeveer voor 75 personen dus valt wel mee hoor. Maar duur is het wel!

En ik hou wel van Guusje maar ben een Limburgse;-)
Hahahaha, ik heb gewonnen! Wat leuk zeg Dankjulliewel voor jullie support!

Vandaag naar de gyneacoloog geweest en ik moet nog wel elke week bloedprikken en 2 maandjes aan de pil maar als dat goed blijft en er niets uit de chromomoomonderzoeken komt (voor de miskramen) dan mogen we per september weer beginnen. Dus hoor ik hier toch goed he
@Revival, studeer accountancy. Hoe lang ik nog moet weet ik ook niet precies. Even studiegids erbij pakken..

Als ik nominaal doorstudeer, wat ik me afvraag als ik idd zwanger ben, dan kost het me nog:

1,5 jaar Master

1 jaar Post Master

Valt best mee als je weet dat ik al 5 jaar bezig ben (nominaal)

Heb gister aan vriend gevraagd of hij naar Guus zou willen, maar daar moest hij nog even over nadenken. Is ook nog ver weg..

@Poca, ga je in het wit trouwen? Of mogen we dat niet weten???
@Aruba, dat is goed nieuws! Of is het eigenlijk een beetje een domper, omdat je vandaag al groen licht had verwacht??
Nee valt mee. Nu verplicht even rust is ook wel goed. En ik wilde sowieso wel even kijken of ik inderdaad geen pijnen mee had als ik geen eisprong heb. Dus even verplicht aan de pil is wel goed. Alleen elke week bloedprikken tot augustus is weer minder. Ach ja, Komt goed!
W
@ Aruba: gefeliciteerd en wat een positieve uitslag! Hartstikke fijn

@ Romi: Wauw dat je daar de moed nog voor hebt opm zo lang te leren.

En ik verklap nog niet in welke kleur ik trouw want een aantal kennissen lezen ook op het forum mee en een paar daarvan weten mijn nickname...

@JL: Ja het is een apart verhaal maar inmiddels zijn wij eraan gewend haha.

T&G: Welkom terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven