Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee naar alle belevenissen van jullie. Ik ben gescheiden en heb via wf een hele leuke Belg ontmoet..en ja die is getrouwd. En ik weet het ook wel hoe dom en ook nergens toe leid..en ook het schuldgevoel naar z,n gezin toe maar die is blijkbaar toch niet zo heel groot.

Ik heb hem vorige week in het echt ontmoet en het was heerlijk! We hebben gewandeld en gezoend en verder niets gedaan...dat wilde we ook niet. Voor mijn verjaardag ook een mooi gouden armbandje gekregen..

Oja we chatten en skypen al bijna een jaar maar toch ben ik bang dat mijn gevoel zo op de loop gaat...we hebben ook een paar keer een stop ingelast en dat helpt wel al duren die stops niet zo heel lang...

Genieten zolang het duurt of er een eind aan maken? Daar moet ik nog even zien uit te komen...
What doesn't kill you,makes you stronger
wat zijn die belgen ineens aktief op wf.....
Ja waar zou het aan liggen..ws het accent
@merel en silver: Jajaaa! Tuurlijk heerlijke geile spanning, met name vlak voor een date!

Gisteravond al append de zin flink opgevoerd; het leuke is dat hij niet zo'n sexchatter is dus als het dan wel gebeurt.. Jammie.

Het gevoel dat het goed zit, goed is zo. Ongecompliceerd van elkaar genieten in het hier en nu. Minnaar zei vorige week dat het hem echt opviel hoe ontspannen ik er "in" sta. Dat was idd een tijdje niet zo.

Beetje opvallend is wel dat hij mij, daardoor? nog meer lijkt op te zoeken..Sowieso belt hij nu vrijwel elke doordeweekse dag. Verbaast zich hardop over onze bijzondere chemie (en die is er). Vertelt me hoe toepasselijk hij "die nieuwe song van Coldplay" vindt

En mijn nummer 1? Die waardeer ik gek genoeg weer veel meer. Ik hou van hem, vertrouw hem, respecteer hem enorm.

Maar gdvrdegdvr het is toch jammer dat nr 2 mij én veel meer aan het lachen kan maken én veel fantastischer orgasmes weet te bezorgen..
quote:ohyeah schreef op 19 maart 2014 @ 16:28:

[...]

Pfffff Bar.... van nu tot april duurt nog zo lang. Die vrouw kan nu wel zeggen dat ze een date wil. Maar tegen die tijd kan ze het weer afzeggen. (been there, done that). Ik hoop het niet voor je hoor.

Hier ongeveer hetzelfde verhaal trouwens. Ik nog gevraagd of we nu wel of niet een open relatie hebben. Hij zegt van wel. Maar dat hij het op gaat geven. Want hij krijgt het toch niet voor elkaar.

Sterkte!

Ach, mijn laatste date was begin januari, ik vind alles nu wel best. De dame in kwestie weet het zeker, door omstandigheden kan het niet eerder. Ik wacht het gewoon af.

Intussen wel een erg goed gesprek met mijn wederhelft gehad. Er zijn veel dingen uitgepraat, opgehelderd, uitgesproken. Damn, dat ging diep. En dat was nodig. En het voelt goed, veel zekerder van elkaar nu. Was doodeng om sommige dingen te zeggen, maar we hebben het credo: liever gruwelijk eerlijk tegen elkaar zijn, dan dingen achterhouden.

Ohyeah, ik wens je heel veel sterkte. En openheid van beide kanten.
quote:ano*k schreef op 19 maart 2014 @ 21:32:

En mijn nummer 1? Die waardeer ik gek genoeg weer veel meer. Ik hou van hem, vertrouw hem, respecteer hem enorm.

Maar gdvrdegdvr het is toch jammer dat nr 2 mij én veel meer aan het lachen kan maken én veel fantastischer orgasmes weet te bezorgen..

Fijn om dit te lezen Anouk, want zo voel ik het ook...

Misschien zit het hem erin dat je met je minnaar echt in het hier en nu leeft. Denk je aan hem, dan denk je alleen aan leuke dingen terwijl de relatie met je man ook allerlei zakelijke en huishoudelijke rompslomp met zich meebrengt. Je moet afspraken met elkaar maken, dingen regelen etc. Met je minnaar hoef je maar één ding

Het is maar een theorietje hoor... Ik weet het ook niet, maar het houdt mij wel bezig!
@merel, heel begrijpenlijk ja. Ook hier vraag ik me af hoe lang ik kan handelen zonder schuldgevoellens naar nr1. Tot nu toe gaat het

Prima, maar ik merk wel dat ik moeite heb hier balans in te vinden.

speelt hier natuurlijk ook nog mee dat nr1 en nr2 elkaar kennen.

ik denk zelf met veel dingen op de goede weg te zijn. Maar merk inderdaad dat er ook genoeg val kuilen zijn.
Het is al vaker gezegd. Schuldgevoelens krijg je pas als het uitkomt. Als je ziet hoeveel verdriet je iemand hebt aangedaan. Nu kom je overal mee weg, en is het hiep hoi, lang leve de leut.

Logisch dat je het moeilijk vindt om de balans te houden, je minnaar staat té dicht bij je gewone leven.
quote:merel132 schreef op 19 maart 2014 @ 22:02:

[...]

Fijn om dit te lezen Anouk, want zo voel ik het ook...

Misschien zit het hem erin dat je met je minnaar echt in het hier en nu leeft. Denk je aan hem, dan denk je alleen aan leuke dingen terwijl de relatie met je man ook allerlei zakelijke en huishoudelijke rompslomp met zich meebrengt. Je moet afspraken met elkaar maken, dingen regelen etc. Met je minnaar hoef je maar één ding

Het is maar een theorietje hoor... Ik weet het ook niet, maar het houdt mij wel bezig!Zeker waar.
Barb, mooi zeg, zo'n gesprek. Soms moet het echt even diep, om de echte kern boven tafel te krijgen.

Hier de laatste weken ook goede gesprekken. Man zit werktechnisch niet lekker in zijn vel en dat heeft op alle fronten zijn weerslag. Dat maakt hem onrustig en dan worden allerlei randzaken ineens ook heel kritisch en negatief benaderd. En dat zorgt voor wrijving en daarna voor goede gesprekken.
Fijn, Oranje! Praten is en blijft zo belangrijk. Bij ruzies hebben we elkaar al eens keiharde dingen toegeroepen, maar nu was het echt rustig, maar wel diep en emotioneel. Alsof je je ziel binnenstebuiten keert. We lopen nu allebei weer met een glimlach rond, zo fijn.
Nu nog even samen het bed in duiken, barbarella?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Eh, met mijn man graag, ja! ;)
Dat bedoel ik. Meestal heerlijk na zo open geweest te zijn. Dan ben je in bed ook zo veel opener naar elkaar. Seks is dan heerlijk.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
quote:mel71 schreef op 19 maart 2014 @ 21:14:

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee naar alle belevenissen van jullie. Ik ben gescheiden en heb via wf een hele leuke Belg ontmoet..en ja die is getrouwd. En ik weet het ook wel hoe dom en ook nergens toe leid..en ook het schuldgevoel naar z,n gezin toe maar die is blijkbaar toch niet zo heel groot.

Ik heb hem vorige week in het echt ontmoet en het was heerlijk! We hebben gewandeld en gezoend en verder niets gedaan...dat wilde we ook niet. Voor mijn verjaardag ook een mooi gouden armbandje gekregen..

Oja we chatten en skypen al bijna een jaar maar toch ben ik bang dat mijn gevoel zo op de loop gaat...we hebben ook een paar keer een stop ingelast en dat helpt wel al duren die stops niet zo heel lang...

Genieten zolang het duurt of er een eind aan maken? Daar moet ik nog even zien uit te komen...

Hihi die Belgen... Het is toch wat. Leuk om wat herkenning bij jou te lezen.

Geniet maar van je Belg. Doe ik ook.

Wat vind jij zo anders aan hem in vergelijking met NL mannen?
Hi Bella,

Ja ik wil ook heel graag van hem genieten, ongecompliceerd maar ben ook bang voor mijn gevoelens. Dat ik die straks niet in de hand hou. Hoe doe jij dat, want jij bent toch ook nog getrouwd?

Ik heb eerlijk niet zo heel veel ervaring met de Nederlandse man en al helemaal niet met Belgische mannen.

Ik ben 24 jaar met mijn ex geweest vanaf mijn 17e en na de scheiding heb ik iets gehad met een getrouwde man die in een open relatie zat. We hebben nu alleen nog contact op vriendschappelijke basis.

En eerlijk gezegd was dat mijn insteek ook met deze man maar gaandeweg het contact werd het steeds serieuzer .

We hebben nu 3x per dag contact met elkaar elke dag...en dat al ruim 300 dagen...

Hij is me veel waard niet alles maar wel heel veel ....

Hou me op de hoogte en ben heel benieuwd naar je verhaal en hoe het verder gaat.
Hey Mel,

Ja klopt dat ik getrouwd ben en hij inderdaad ook. We hebben ook heel erg veel contact. Het gaat de hele dag door en hij is zo lief en attent, net of hij me totaal helemaal wil versieren ofzo. Heel gevaarlijk want ik ben nog nooit zo door een man behandeld. Je snapt dus wel dat het hartstikke fijn is.

We hebben ondertussen aardig wat foto's uitgewisseld en binnenkort gaan we een datum prikken om af te spreken. Ik weet alleen niet zo goed wat ik daarbij wil. Of eerst gewoon afspreken voor wat te drinken en dan in een latere date verder gaan.

Sex is nog niet aan de orde geweest, omdat hij zich dus als een echte gentleman gedraagt. Maar eigenlijk moeten we dat wel bespreken voordat we een datum zetten. Want het moet duidelijk zijn wat onze verwachtingen zijn.

Qua gevoelens is het inderdaad lastig. Ik word redelijk snel verliefd. Aan de ene kant is dat fijn want ik kan me niet voorstellen om sex met iemand te hebben als ik geen gevoelens heb. Ik heb een keer een one night stand gehad na het uitgaan en nu achteraf is dat nou niet iets waar ik met veel plezier aan terug denk, vanwege het ontbreken van gevoelens. Het gevaar is dus dat we inderdaad verliefd worden. Hij zegt dat hij gevoelens voor mij heeft en eerlijk gezegd geloof ik dat ook. Maar tja we zijn allebei getrouwd en dat lijkt me niet te veranderen eerlijk gezegd. De verhalen hier bewijzen wel dat het zelden gebeurd. Eigenlijk wil ik dat niet te veel benoemen want het haalt de heerlijke spanning weg uit wat we samen delen.

XXX Bella
Bella, je kan prima in een hotel afspreken. Eerst een bak koffie aan de bar en dan beslissen over verder. Of in een kroegje vlakbij een hotel.

Ik zou in jouw plaats niet te ver willen reizen, als het ontzettend tegenvalt kan een beetje in de buurt van huis wel fijn zijn. Daar komt bij dat hij mag bewijzen hoeveel hij voor je over heeft.

Ik snap dat je verliefdheid te gek voelt, je wordt weer gezien en je voelt je mooi en geweldig en kan de hele wereld aan. Je vergeet graag dat het een gejat goed gevoel is. Ik hoop dat je na date 1 geen cursusje betonstorten nodig hebt. (de vaste schrijvers weten wat ik bedoel )

Je kan er ook voor kiezen het hierbij te laten. De jacht is het leukst, na de eerste date wordt het contact waarschijnlijk hard minder en moet je regelmatig in je geheugen graven hoe het ook weer was hiervoor.

Je zit nu in het leukste stadium eigenlijk.

Maar dat ga je niet doen natuurlijk, dit is tegen dovemansoren.

Afijn, gevoelens zijn lekker maar vergeet niet de kop erbij te houden.
Maar hee, wat doe ik hier?

Ik heb niet eens meer een minnaar!!
Ik ook niet. Wat dondert dat?
gekke Barbs!

Nah, jij krijgt weer een minnaar als het goed is. Ik niet hoor!
Haha roos jij schrijft leuk.

Je maakt me nieuwsgierig. Wat is beton storten in deze context? Dat het radiostilte is na de sex? Of dat het verschrikkelijk tegenvalt? Hij als persoon, of gewoon waardeloze sex.

We hebben overigens nog even. Ik heb de komende weken een zeer druk programma, dus het zal even moeten wachten.

De locatie komt vast goed. Ik woon niet zo ver van de grens af en hij ook niet. Lol

Praktische vraag: hoe zit dat met anonimiteit in een hotel? Accepteren ze je wel als je je adres niet wilt achterlaten?
Ah ja joh, ongekend talent

Jep, gewoon anoniem. En anders woon je in Roosstraat 69 in Bloemendaal. Dat wordt echt niet gecheckt.

Betonstorten is hartbewaking.

Radiostilte na seks kan heel goed, dan moet de kop van geilheid weer naar thuis. Lastig fenomeen, komt vooral voor bij mannen.

En als hij tegenvalt.. dan is het een gevalletje geschoten en toch mis.

En vooral: NEXT!

Ben ik ook minnaarloos op dit moment? Eigenlijk wel hè?

Nou is er natuurlijk wel ergens een 1,5 en er is ook ergens nog wel een bankje en er is zelfs nog een blik ergens, op afroep. Maar ik moet echt bekennen dat er eigenlijk gewoon niks concreets meer is. Niet leuk.

Bloemendaal Rosebud, ik rol hier van de bank .
Ah Madame Orange! Wat fijn dat toi hier ook even komt piepen. JIj hebt tenminste nog bankjes en blikjes en een schaduw 1,5. Ik heb gewoon niks meer, noppes en nada.

Maar hee, zelf gekozen. Dus niet zeiken. Ons is sterk. En blijft sterk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven