Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 23 maart 2014 @ 00:12:

Ja, glaasjes hebben de treinreis overleefd en man vond ze leuk Ah leuk! Moet ik de rest ook nog ophalen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 maart 2014 @ 00:16:

[...]

Ah leuk! Moet ik de rest ook nog ophalen?

Haha ik heb voor deze al eigenlijk geen plek meer.

Maar lief aangeboden hoor
Hij kookt wel vaker voor zichzelf, maar dan makkelijk. Gebakken aardappeltjes, stukje vlees, erwtjes. Dat soort dingen.

Nu had hij vanmiddag de lasagne gemaakt, zonder pakjes enz..

Was de eerste keer dat hij met een bakje hierheen kwam. Hij was zo trots. (En ik ook). Heb nog een stukje staan voor morgen.
Nog wakker want een film (Coco avant Chanel) zitten kijken tot 2.45 uur. Was wel interessant.

Jo en MV, de minimeet klinkt weer als heel lekker en vooral heel gezellig. Leuk!

Prada, leuk zo'n onverwacht bakje van zoon. Eet smakelijk alvast voor morgen (= vandaag dus).

Was fijn er weer even uit te zijn. O.a. scholfilet gekocht, al zijn het 2 minietjes o.a. door de staking op Urk minder aanvoer, maar is genoeg om een gerecht uit te proberen. Daar wilde ik ook de harissa voor kopen. Bij de Turkse winkel had ik 3 soorten kip (wil binnenkort kippensoep maken volgens een recept van Yasmijn), courgette, harissa en een grote bos munt voor totaal 6 euro (!).

Het was erg rustig in het winkelcentrum, reden was blijkbaar dat in een nieuw winkelcentrum vandaag een Action is geopend. Daar dus binnenkort naar toe, kan ik lekker combineren met een broodje van SubWay.

Klinkt reuzegezellig jo en myv. En het weer was ook best lekker.

De surpriseparty was erg gezellig. De jarige had het wel door helaas.

Ik krijg van man nieuwe pc. Van mij hoefde dat eigenlijk niet zo, maar ,,schijnt nodig,, nu moet ik al mijn bestanden etc. Opruimen. Een hels karwei. Ben nu al 40 minuten alleen bezig met de foto,s. Had me de zondag toch heel anders voorgesteld. ..

Thee, ik had vrijdag ook scholfilets gehaald. Vandaar dat ze ook zo duur waren. Biefstuk is goedkoper. Meestal haal ik kabeljauwfilet. Is dezelfde prijs als de schol, 1,95 per ons.
He Moos,

Wat jammer dat de jarige het al door had. Als het verder maar gezellig was!

Wat leuk een nieuwe pc, waarom neem je geen laptop? Lekker relaxed forummen op de bank .

Over de schol had ik ook gezien op tv. Er is opgeroepen om niet te vissen omdat ze zo weinig voor de vis krijgen. Weet niet meer waar ik het gezien heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk Moos, een nieuwe pc. Maar inderdaad, wat een werk dat opruimen.

Tip, zet de foto's op een usb stick en leg hem in een geldkistje of klein kluisje. Bij brand heb je in ieder geval je foto's nog.

Ik hoor/lees regelmatig dat dat het grootste verlies is bij een brand.
quote:prada schreef op 23 maart 2014 @ 15:43:

Leuk Moos, een nieuwe pc. Maar inderdaad, wat een werk dat opruimen.

Tip, zet de foto's op een usb stick en leg hem in een geldkistje of klein kluisje. Bij brand heb je in ieder geval je foto's nog.

Ik hoor/lees regelmatig dat dat het grootste verlies is bij een brand.

Precies. Ik heb ook al mijn foto`s op een extern geheugen. 2x een crash gehad met een laptop en toen was ik alles kwijt. Zo zonde.

Ik heb alleen geen kluis dus bij brand ben ik ze toch kwijt maar hoop dat nooit mee te maken, dat is mijn grootste angst dat er brand komt. Eerst de katten redden en dan als het nog kan mijn ext.geheugen.
MV, zet je de foto's op een usb stick en dan leg je die bij je moeder.

Hai Anne.
quote:prada schreef op 23 maart 2014 @ 16:00:

MV, zet je de foto's op een usb stick en dan leg je die bij je moeder.

Hai Anne.

Ik vraag mij af of al mijn foto`s op een usb stick passen. Een paar jaar geleden adviseerde ze bij de winkel een dure extern geheugen, die was zo duur, daar kan ik geen 2e van kopen.

We blijven gewoon duimen dat ik geen brand zal krijgen.

He Anne.

Bij jullie ook lekker weer?
Ik heb ook een Ipad en er staat nog ergens een kleine laptop. Man is ervan. Die waarop ik zit voldeed prima maar schijnt ''achterhaald''.

Ik sla mijn foto's ook nog op bij ''mijn album''. Heb daar een betaald abonnement.

Het weer is inderdaad heerlijk. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen hier de komende dagen. Tot nu toe nog weinig last. Wel de laatste week veel vliegverkeer boven de stad.
Het is hier best lekker weer!

Kan ik echt blij van worden.

Leuk Mocy een nieuwe pc! Succes met uitzoeken.

Prada Lief van Jongste dat hij lasagne voor je mee nam.

Jo en Mv klinkt als een leuke dag samen.

Ik wilde nog wat typen, maar wat..?
Ja hopelijk valt het mee voor jullie Moos met de overlast.

Ik heb een gratis `mijn album` en Photobucket maar zit daar al op mijn limiet. Mijn album vind ik niet fijn omdat als je een foto plaatst ze `mijn album` in je foto zetten. Verder is het voor mij niet te doen om 16000 tot 20000 fotos erop te zetten.

Ik moet kattengrit halen en ik heb ZO geen zin.
Ha Mocy!
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 maart 2014 @ 16:04:

[...]

Ik vraag mij af of al mijn foto`s op een usb stick passen. Een paar jaar geleden adviseerde ze bij de winkel een dure extern geheugen, die was zo duur, daar kan ik geen 2e van kopen.

We blijven gewoon duimen dat ik geen brand zal krijgen.

He Anne.

Bij jullie ook lekker weer?Doe eens gek, meerdere usb sticks
quote:AnneRoos74 schreef op 23 maart 2014 @ 16:15:

Ik wilde nog wat typen, maar wat..?Hoe het met jou is?
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 maart 2014 @ 16:18:

[...]

Hoe het met jou is?

Hier gaat het normale gangetje. Weinig over te melden.

Straks naar mijn ouders. daar blijf ik eten. En dan is het weekend alweer voor bij. De tijd vliegt erg snel voorbij..
Anne, kan je ma (of pa) lekker koken? (Ik zet de frituurpan aan vanavond. Lekker en lekker makkelijk.)

Leuk is dat Prada en Jo als de zoons lekker kunnen koken. Die van mij doen het tegenwoordig ook, maar hebben helaas nog nooit iets gebracht.
Het ligt er een beetje aan wat er klaargemaakt word. Maar over het algemeen best lekker.

oeps zie plots de tijd, moet gaan.

Fijne avond!
Fijne avond Anne. Veel plezier en eet smakelijk met je ouders.
quote:AnneRoos74 schreef op 23 maart 2014 @ 16:25:

[...]

Hier gaat het normale gangetje. Weinig over te melden.

Straks naar mijn ouders. daar blijf ik eten. En dan is het weekend alweer voor bij. De tijd vliegt erg snel voorbij..Oh nou ben ik te laat. Maar eetsmakelijk en een fijne avond.
Is hier iemand die Skype heeft en even naar mijn vraag op Digi zou willen kijken? Alvast thanks..
MV wil jij mij toevoegen?
Goede avond,ladies..

Net terug van zoon wegbrengen. en nu een beetje verdrietig. Hij moet altijd zo huilen als we weer bij de instelling aan komen..

Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven