Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

We waren wel heel ver gezakt.

Hier geen problemen met internet etc.
Hai Moos. Hoe is het ermee? Hier ook problemen met internet. Net als Bankje valt mijn computer ineens uit en start weer op daarna. Nog niet zo erg dat het hinderlijk is. Binnenkort maar weer eens de laptop erbij pakken en deze na laten kijken.

Ook hetzelfde probleem als MV. De gegevens komen niet altijd overeen met wat er komt op televisie. Ik ben daar al aan gewend, ik kijk via de schotel omdat ik in het buitenland woon dus ik schuif het daar maar op. Ik kijk gewoon op tvgids.nl wat er komt.
Ha die Prada. Wat een gedoe allemaal.

Hier gaat het goed. Beetje druk weekend gehad. Gister flink huisgehouden bij oudste en vandaag met man mee op klus geweest. Weinig genoten van het mooie weer jammer genoeg. Morgenmiddag een herkansing hoop ik.
Mooi weer? Waar?

Hier wel aangename temperatuur maar za/zo/vandaag zeker geen zon (gehad). Jammer.

MV, ik heb, en da's niet gek natuurlijk, hetzelfde als jij, altijd de verkeerde programma-info. Ook teletekst werkt belabberd bij onze provider.

Internet valt hier op dagen, dat ik vaak online ben, zo'n 10/15 x per dag uit.

Paar dagen nauwelijks online geweest. Veel pijn waar zelfs 6 tot 8 paramolletjes weinig tegen doen. Nou, dat zal ook wel weer verbeteren. Deze week 4 afspraken en dat is vermoeiend en dan bedoel ik geen afspraak met vriendinnen of zo.
Nou... het loopt wel storm hier de laatste tijd...
Hoi thee, wat k.t van je pijn. Gaat het al wat beter?
Ha die Moos.

Nu even pijnvrij sinds uurtje of 4, godzijdank werken andere pijnstillers nu even wel.

Verder gaat het redelijk ok/niet slecht.

Moest je vandaag werken of beetje kunnen relaxen na drukke weekend?
Ik heb een heerlijk balkon aan de achterkant, helaas schijn daar nooit de zon. Voor op het balkon kan ik niet zitten want dat is te smal. Nu zijn de buren verhuist en staat hun carport leeg. Heb gevraagd of ik daar twee stoeltjes neer mag zetten en dat mag? morgen komt jongste mijn stoeltjes daar neer zetten. Ben zo blij, ik hou van de zon, dus ik ga daar lekker zitten met een goed boek
quote:thee schreef op 01 april 2014 @ 00:25:

Ha die Moos.

Nu even pijnvrij sinds uurtje of 4, godzijdank werken andere pijnstillers nu even wel.

Verder gaat het redelijk ok/niet slecht.

Moest je vandaag werken of beetje kunnen relaxen na drukke weekend?Werken, ff lekker banken vanmiddag en vanavond ook weer hoop gedaan. Soms blijf ik gewoon tegen wil en dank in de ''niet stilzit-modus''. Heel irritant maar toch wel doeltreffend.
Hahaha, Moos ik ken dat. Je zit lekker relaxed op de bank en er moet nog iets gebeuren. Ik kan dan niet stil blijven zitten, het moet eerst gebeuren
quote:MocyMoos schreef op 01 april 2014 @ 00:33:

[...]

Werken, ff lekker banken vanmiddag en vanavond ook weer hoop gedaan. Soms blijf ik gewoon tegen wil en dank in de ''niet stilzit-modus''. Heel irritant maar toch wel doeltreffend.

Ik ken dat gevoel wel en dat gevoel komt, gelukkig, steeds meer terug. Vrijdag samen met TZ hier best veel gedaan en daarna zelf in kleine etappes lekker doorgegaan. Wel vooral met uitzoekdingen die ik zittend kon doen maar wel als in 'weg is weg'.

Morgen weer kaartavond?

Dacht nog aan je dit weekend, was dingen aan het uitzoeken en kwam, denk ik lekkere, recepten nog tegen van hartige en zoete taarten.

Kan zelf nog niet zoveel met mijn bakmodus want wat moet ik met een hele taart...

Alle klokken waren zelf al een uur vooruit gister dus dacht dat er niets aan de hand was.

Vandaag kwam ik 5 min. voor een afspraak erachter dat mijn mobiel niet vooruit is gegaan, laat dat nou mijn wekker zijn.

Dus wel gered vandaag alles maar ben wel moe.

Morgenochtend belt Roos mij vroeg wakker want ik moet om acht uur naar het ziekenhuis voor mijzelf.

Dus sorry dat ik vanavond nog niet alle emails heb terug gemaild maar mijn hoofd bonkt zo dat er niet veel zinnigs uit komt. Heb een mega zware dag vandaag gehad met veel te weinig slaap.

Nooit goed .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Baby zit in zijn regeldagen en wil ieder uur voeding dus hup aan de borst dus heb tot nu 30 min geslapen.

Manlief moet morgen werken dus die slaapt lekker.
quote:bombam schreef op 01 april 2014 @ 03:01:

Baby zit in zijn regeldagen en wil ieder uur voeding dus hup aan de borst dus heb tot nu 30 min geslapen.

Manlief moet morgen werken dus die slaapt lekker.

Ik heb net maar alvast ontbeten, scheelt straks weer tijd.

Is er de laatste tijd nog een rel geweest over borstvoeding? Nee? Oh ok, dan kan ik het wel zeggen; gewoon doen alsof je je kind niet hoort . Morgenochtend is hij de eerste .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, waarschijnlijk ben je al weg, hoop dat alles goed gaat/is in het zkh.

Vanmiddag heb ik een afspraak op het stadskantoor, daar zit de Mac vlak naast, dus wie weet...
quote:thee schreef op 01 april 2014 @ 09:07:

MV, waarschijnlijk ben je al weg, hoop dat alles goed gaat/is in het zkh.

Vanmiddag heb ik een afspraak op het stadskantoor, daar zit de Mac vlak naast, dus wie weet...

Ja is goed gegaan in het ziekenhuis. Moet alleen weer alle onderzoeken ondergaan die ik jaren geleden ook al heb gehad zoals een EMG. Ik had gehoopt dat er in de afgelopen jaren een nieuw medicijn op de markt zou zijn maar dat is er niet. Ik krijg nu nog meer medicijnen erbij. Kijken of die mix wat meer helpt, dat andere middel geeft alleen ook weer extra bijwerkingen maar ja, ik heb niet zoveel keuze.

Geniet lekker van de Mac, jij was van de big Mac he? En succes bij het stadskantoor.
Vervelend weer nieuwe onderzoeken en extra medicatie. Hoop voor je dat het werkt en bijwerkingen meevallen. Staan de afspraken al ingepland?

Ik vind de BigMac zonder kaas idd heerlijk, had ik 2 weken geleden toen ik daar ook gesprek had. Zag pas bij het weggaan dat ze een tijdelijke burger hebben, zeg maar de gewone 1 euro burger maar dan met bacon. Als die er nog is neem ik die.
Thee,ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik ging veel te ver.
quote:prada schreef op 01 april 2014 @ 18:49:

Thee,ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik ging veel te ver.Heb ik het toch niet gedroomd, hele nachtelijke gesprekken verdwijnen hier. En waarom zou je je excuses aanbieden?
quote:prada schreef op 01 april 2014 @ 18:49:

Thee,ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik ging veel te ver.Ja, je ging in mijn ogen heeeel erg veel te ver maar excuses geaccepteerd.
Gesprek ging wel goed, was aardig pijnvrij en genoten van de burger met bacon met een kleine portie patat.

Vandaag wel mooi/zonnig hier.

Nu eerst Fashion Planet en dadelijk Celblok H kijken.
quote:thee schreef op 01 april 2014 @ 21:29:

[...]

Ja, je ging in mijn ogen heeeel erg veel te ver maar excuses geaccepteerd.Dankjewel, dat is heel lief van je.
quote:thee schreef op 01 april 2014 @ 21:29:

[...]

Ja, je ging in mijn ogen heeeel erg veel te ver maar excuses geaccepteerd.

Sjiek van je, thee

Ik kom even een vino drinken.
Proost Jo!
En weet je, sjiek of niet, er in blijven hangen vreet meer energie en de energie die ik heb moet en wil ik niet verspillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven