Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Hee Lizzx gewoon doen hoor, niet geschoten altijd mis. Dan weet je het tenminste. Twitter is redelijk laagdrempelig dus spreek hem aan en stel keertje voor om ergens wat te gaan drinken ofzo.
Toevallig heb ik dat ook gedaan een paar uurtjes nadat ik die post schreef Vind het contact leuk en ben benieuwd hoe het in RL is dus heb zo een afspraak
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk, een zondagmiddagdate!
Hoi allemaal, hoe gaat het hier?

R, hoe staat het ervoor met jouw Mailwoman?

Lizz, als jij nog niet echt zin hebt om af te spreken, dan gewoon nog niet doen toch? Maar je hebt toch al een afspraak gepland zie ik, nou ook prima. Ben benieuwd, wat gaan jullie doen en woont ie een beetje in de buurt?

Frizz, heb je een onverwachte date gehad, hoe was het?

Ik ben niet helemaal fit, dus dat is niet fijn. Contact met Tinderman is minimaal en als ik wat hoor dan is het een snel belletje met bevestiging, maar goed, daden zeggen soms meer dan woorden vind ik. Ik laat het initiatief bij hem, maar merk wel dat ik me steeds minder enthousiast voel. Hij vervaagt een beetje naar de achtergrond merk ik, dat is jammer, maar ja.
Ooh Phil wat jammer, maar misschien is hij een man die niet veel tijd heeft ivm werk? Denk dat de tijd het wel zal uitwijzen.

Ik denk dat ik Tinder ga deleten, heb totaal geen behoefte om te daten en de gesprekken die ik heb zijn wel leuk maar wil geen foute signalen afgeven, dus ga de jongen waar ik het meest mee heb gechat dat wel even zeggen voordat ik het ga doen, lijkt mij wel zo netjes stel ik kom hem eens tegen..

Ik lees wel nog steeds hier mee hoor
Hey phil! mailwoman hasn't heared anything from her this weekend. Spontaan ontving ik een berichtje vanmorgen! Very nice.

Wat naar dat het een beetje vervaagt, druk met werk? Of ervaar jij dit zelf zo en hij niet?
The ironman!
Hij noemt dat ook als excuus inderdaad, dat hij druk is de laatste week en dus minder tijd heeft om te appen e.d. Daar heb ik begrip voor, maar soms is zoiets ook een kleine moeite, toch?

Ik heb er geen problemen mee als we het allemaal heel kalm aan doen, maar waar leidt dat dan toe? Als je interesse hebt in elkaar (wat hij zegt te hebben in me), dan ben je toch benieuwd hoe het met de ander gaat? Misschien ligt dat stuk meer aan mij, dat ik wat dat betreft misschien anders in elkaar steek dan hij ofzo. Maar ik heb geen idee waar dit heengaat. Als ie het allemaal niet ziet zitten, dan hoop ik dat ie dat gewoon zegt namelijk.
Well, when i like someone, druk of niet druk, dan app ik. Zelfs als het niet kan wil ik dan graag nog wat van mij laten horen. Maar zo ben ik:)
The ironman!
Zo zie en ervaar ik het zelf ook, R. Het gekke is dat hij ondanks het uitblijven van hetzelfde contact wat we hadden blijft zeggen dat hij me leuk vindt, maar wél dat hij het rustig aan wil doen en voorzichtig is (bedrogen in vorige relatie). Misschien zit daar het euvel.
Hoe vaak stuurt hij je iets op een dag Phil??
Gister niets gehoord, daarvoor functioneel en belde hij me even als reactie op een vraag van mij. Ik verwacht ook niet dat hij de hele dag appt, maar het valt op dat het anders is (of lijkt) nu.
Weet niet of iemand dit experiment al heeft uitgeprobeerd

Toen Tinder populair begon te worden waren mijn vriend en ik nieuwsgierig naar alle ophef en hebben we het allebei op een saaie doordeweekse avond gedownload. Via Facebook aangemeld, we hebben op de rode knop gedrukt totdat alle opties op waren, maar we zijn elkaar niet tegengekomen. Een paar keer geprobeerd met verschillende instellingen maar helaas...

Geen spannende Tinder gesprekken en date met mijn eigen viend dus.

(Hierna beiden de app weer eraf gegooid, voordat daar opmerkingen over komen )
Een hele dag.. niets.. op een zondag.

Heel erg vreemd dan zou ik ook argwaan krijgen.. dat heeft mijn tinderman nu vast ook want ik heb gisterochtend gestuurd dat ik het druk had de hele dag.. beetje afschuiven van mijn beslissing om het te gaan verwijderen.

Ik zie er tegenop om hem dat te sturen..maarja aan het lijntje houden is ook niets.
quote:pangea schreef op 24 maart 2014 @ 11:41:

Weet niet of iemand dit experiment al heeft uitgeprobeerd

Toen Tinder populair begon te worden waren mijn vriend en ik nieuwsgierig naar alle ophef en hebben we het allebei op een saaie doordeweekse avond gedownload. Via Facebook aangemeld, we hebben op de rode knop gedrukt totdat alle opties op waren, maar we zijn elkaar niet tegengekomen. Een paar keer geprobeerd met verschillende instellingen maar helaas...

Geen spannende Tinder gesprekken en date met mijn eigen viend dus.

(Hierna beiden de app weer eraf gegooid, voordat daar opmerkingen over komen )Geen expertiment maar ik kreeg gister wel te horen van mijn ex dat hij mij al 5x is tegen gekomen.. hij leek erg serieus dus geen idee hoe zoiets kan, ik wilde al bijna zeggen: 'misschien de ideale match?'.. toch maar niet gedaan ;)
Pangea, raar dat je elkaar niet tegenkwam. Maar goed, gelukkig had je elkaar al binnen handbereik

Nour, had je gezegd dat je druk was, omdat je geen zin meer had in chatten? Dan moet je dat misschien gewoon zeggen, want nu wordt het ook zo'n uitstel van executie.

Nou, als je 't over de duivel heb..ik krijg net dan een antwoord op een appje van mij. Een hele enthousiaste *edit*!'.
Hallloooo allemaaaal!!

Welkom lizzx, ik ben erg benieuwd hoe je date gaat zijn. Mijns inziens kun je beter maar meteen afspreken aangezien real-life zooo anders is. (om teleurstelling te voorkomen juist)

Grappig experiment Pangea, er is vanalles 'mis' met de app dus wie weet waarom het niet lukte.... ik kom in ieder geval wel gewoon bekenden tegen met regelmaat.

Interessant contact meneer R, is het niet een nigeriaanse??

Leuk Phil, zo'n enthousiast appje, wanneer zien jullie elkaar weer?

Mijn filmdate van vorige week geeft aan dat hij nog niet helemaal over zijn ex heen is en dat vind ik aardig. Ik vond hem al matig enthousiast zoals jullie weten. Wel heel netjes van hem dit.

Verder ben ik weer mijn verschrikkelijke zelf. Ik heb een nieuw voornemen. (houd jullie vast)

Het plan voor de komende maand heet; a date a day keeps the doctor away

Ik ben namelijk snipverkouden maar heb echt echt ècht geen zin om op de bank te blijven hangen dus ik ga gewapend met een coltrui en sjaal theetjes met honing doen met wie het maar aandurft om een verkoudheid te riskeren.

Ik zoek nog iemand voor vanavond haha!
Lorem Ipsum
Hello Turq, nee ik denk niet dat ik gescammed word. Het is gewoon leuk contact, nothing more or less.

Netjes dat hij dat aangeeft, is wel zo eerlijk toch? But that on date a day keeps the doctor away, wordt eerst maar beter dan wil ik er wel over peinzen
The ironman!
quote:turquasi schreef op 24 maart 2014 @ 12:31:

..

Verder ben ik weer mijn verschrikkelijke zelf. Ik heb een nieuw voornemen. (houd jullie vast)

Het plan voor de komende maand heet; a date a day keeps the doctor away

Ik ben namelijk snipverkouden maar heb echt echt ècht geen zin om op de bank te blijven hangen dus ik ga gewapend met een coltrui en sjaal theetjes met honing doen met wie het maar aandurft om een verkoudheid te riskeren.

Ik zoek nog iemand voor vanavond haha!

Nou, schiet maar op dan!

Ik heb ook gewoon zin om een beetje lente te vieren ofzo. Dat gaat niet met kalme Tinderman (dus nee: nieuwe afspraak is er nog niet, initiatief is aan hem). Ik kreeg wel ineens een bericht van oude scharrel, ik was 'm bijna alweer vergeten, maar hij leeft blijkbaar nog. Hij moest me even vertellen dat ie verhuisd is en wanneer ik kom. Ja hallo. Zo makkelijk gaan die dingen niet. En eerlijk is eerlijk, het voelt niet goed om nu te gaan kutten met anderen terwijl ik ook een soort van serieus date voor mijn gevoel met de kalme Tinderman. Argh.

Alsof ik me hier fitter door ga voelen.
quote:Philein schreef op 24 maart 2014 @ 11:58:

Nour, had je gezegd dat je druk was, omdat je geen zin meer had in chatten? Dan moet je dat misschien gewoon zeggen, want nu wordt het ook zo'n uitstel van executie.

Jaa erg he.. maar was een combi ervan had het ook erg druk dus het was geen leugen maar hoe druk ik het ook heb dan vind ik wel die halve minuut op de wc om iets te sturen haha ik ben zojuist eerlijk tegen hem geweest en hij deed er een beetje lacherig over en wenste me veel succes. Oja dat ik hem natuurlijk altijd mocht toevoegen op Faebook haha wat een afsluiter

Voor zover mijn tinderavonturen.
Potverdepotver.... ik en mijn grote mond. Het lukt me niet een date voor vanavond te regelen.... morgen en de rest van de week wel, maar níet vanavond.

Nu maar als een gek gaan liken haha
Lorem Ipsum
Haha, waarom moet het persé, Turq?
Ik vind dat sommige mensen op tinder te weinig rekening houden met het feit dat het echte mensen zijn met wie je te maken hebt, geen plaatjes, geen game die je kan uitspelen.

Ik had serieus een gesprek met ieman die al begon te melden dat ze een heerlijk weekend had omdat ze zoveel seks had gehad (ehh okeee, waarom moet ik dat weten?) uiteindelijk kwam de aap uit de mouw en was ze met dr vriendin een wedstrijdje aan het doen wie de meeste matches kon binnenslepen. Wtf behin je dan een gesprek met je matches!
Mijn date was leuk! We hadden ergens centraal afgesproken en het plan was een bakje koffie kortdurend. Uiteindelijk heeft het 4 uur geduurd

Maar wat jij ervaart Philein merk ik aan mezelf naar hem toe. Ik weet niet hoe lang jullie al contact hebben maar ik zelf heb minder behoefte aan contact dan hij. Ik heb geen zin om veel te appen omdat ik geen verwachtingen wil scheppen voor hem of voor mezelf. Rustig aan. En dat stukje is nu juist het lastige via datingsite omdat er toch altijd een beetje de druk van een relatie 'willen' achter zit. Ipv in rl een ontmoeting waar bij je het rustig op kan bouwen en er niet gelijk een bepaalde druk richting elkaar leuk genoeg moeten vinden zit.

Dus ik doe rustig aan en misschien over paar weekjes weer een date
Ja grappig he, neem ik me zomaar iets voor. Leuk een uitdaging denk ik dan, en vervolgens bak ik er niks van. Wekenlang spreek ik overál mannen aan en hopla een date, en nu via Tinder is er ineens niemand. Dan denk ik dat kán toch niet?? Maar goed, ik ga nu natuurlijk de deur niet meer uit dus mijn ambitieuze voornemen gaat morgen in... (Ik had deze week al een goede start gemaakt eigenlijk met een paar dagen op rij, maar helaas, dan is dat de proefperiode geweest )

Biobitch, ik ben bang dat veel mensen 'daten' uberhaupt als een spel zien. Waaronder ikzelf trouwens. Het ís een spel. Met als nuancering dat ik er niet op uit ben om kost wat ' t kost te spelen. Ik blijf wel eerlijk en voor zover mogelijk voorzichtig. En uiteindelijk wil ik ook liefde. Maar hoe speelser ik ermee omga, hoe makkelijker het word om contact te leggen zonder de beladenheid die een date ook vaak met zich meebrengt....
Lorem Ipsum
Raar verhaal Bio, zulke mensen heb ik (nog) niet getroffen op Tinder.

Lizz, ik heb pas een paar weken contact met Tinderman. Ik weet wel dat hij niet wil scharrelen, dus dat is helder. Dat ie voorzichtig is snap ik ook.

En als jij geen zin hebt om je date gauw weer te zien, ook prima toch?

Turq, jammer, dus je zit nu alleen op de bank?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven