Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

maandag 24 maart 2014 om 20:44
In 4 uur tijd groeit die FB pagina van 600 naar bijna 1000 likes.... En sponsoren die zich terug trekken? Hoe komt men aan die info dan?
https://www.facebook.com/DitisNIETmijnUtopia
https://www.facebook.com/DitisNIETmijnUtopia
Only dead fish go with the flow

maandag 24 maart 2014 om 23:36
Ik heb mijn paspoort opgezegd, zat me teveel te irriteren en dit is de druppel.
Straks zit ik alleen nog maar naar drama en luiheid te kijken.
Vond juist die kleine projecten van de bewoners zo leuk.
Met de playboy is het alleen maar dikke cash, leuk voor hun maar niks aan om naar te kijken. Ze zitten straks allemaal in de hangmat met een sapje te genieten van hun Utopia.
Straks zit ik alleen nog maar naar drama en luiheid te kijken.
Vond juist die kleine projecten van de bewoners zo leuk.
Met de playboy is het alleen maar dikke cash, leuk voor hun maar niks aan om naar te kijken. Ze zitten straks allemaal in de hangmat met een sapje te genieten van hun Utopia.
Doubt kills more dreams than failure ever will

dinsdag 25 maart 2014 om 08:24
Het idee van het programma sprak me best aan en de eerste weken heb ik elke gemiste aflevering later teruggekeken. Maar inmiddels wordt het steeds saaier en meer vulgair en ik geloof dat ik ook begin af te haken.... Meelezen hier (of op FOK) is voldoende om een beetje op de hoogte te blijven; scheelt me meteen een half uur tv kijken.
dinsdag 25 maart 2014 om 08:28

dinsdag 25 maart 2014 om 10:19
Die FB site is nu al gestegen naar ruim 1300 likes!
Ik vind die playboy actie ook niet echt wat aan. Het wordt wel een beetje simpele TV zo. En dat gewip van Ruud en Billy verveelt ook.
Ik begin een beetje mijn interesse te verliezen eigenlijk. Had iets meer inspirerende TV verwacht. Of het nu te doen is om utopiaanse wereldfilosofie of psychologische interessante ontwikkelingen: het dreigt nu saai en voorspelbaar te worden. Wel jammer vind ik.
Ik vind die playboy actie ook niet echt wat aan. Het wordt wel een beetje simpele TV zo. En dat gewip van Ruud en Billy verveelt ook.
Ik begin een beetje mijn interesse te verliezen eigenlijk. Had iets meer inspirerende TV verwacht. Of het nu te doen is om utopiaanse wereldfilosofie of psychologische interessante ontwikkelingen: het dreigt nu saai en voorspelbaar te worden. Wel jammer vind ik.
dinsdag 25 maart 2014 om 10:20
quote:elninjoo schreef op 25 maart 2014 @ 10:16:
Heeft iemand nog premium bij de Telegraaf?
Zou diegene dan het artikel over Paul hier willen copy/pasten?
Bedoel je deze?
zo 23 mrt 2014, 11:42
Paul keert voorlopig niet terug naar Utopia
van onze redactie
Utopia-bewoner Paul komt voorlopig niet terug. Hij heeft een blaasverlamming en het is nog maar de vraag of hij ooit weer zelfstandig kan plassen.
Paul (53) is aannemer en een echte leider Foto: SBS-Elvin Boer
Dit staat in een brief die Paul speciaal voor de bewoners schreef. Hij is blij om weer thuis te zijn, maar er is ook minder goed nieuws.Paul weet niet of hij terugkomt omdat de medische klachten behoorlijk erg zijn.
Bewoner Charlotte las de brief voor.
'Het leven is zoals het komt, of ik terugkom hangt van de komende dagen af. Dikke knuffels en kussen van Paul.'
Met pijn in zijn hart verliet de 53-jarige aannemer anderhalve week geleden het realityprogramma om zich te laten onderzoeken in het ziekenhuis.
Heeft iemand nog premium bij de Telegraaf?
Zou diegene dan het artikel over Paul hier willen copy/pasten?
Bedoel je deze?
zo 23 mrt 2014, 11:42
Paul keert voorlopig niet terug naar Utopia
van onze redactie
Utopia-bewoner Paul komt voorlopig niet terug. Hij heeft een blaasverlamming en het is nog maar de vraag of hij ooit weer zelfstandig kan plassen.
Paul (53) is aannemer en een echte leider Foto: SBS-Elvin Boer
Dit staat in een brief die Paul speciaal voor de bewoners schreef. Hij is blij om weer thuis te zijn, maar er is ook minder goed nieuws.Paul weet niet of hij terugkomt omdat de medische klachten behoorlijk erg zijn.
Bewoner Charlotte las de brief voor.
'Het leven is zoals het komt, of ik terugkom hangt van de komende dagen af. Dikke knuffels en kussen van Paul.'
Met pijn in zijn hart verliet de 53-jarige aannemer anderhalve week geleden het realityprogramma om zich te laten onderzoeken in het ziekenhuis.

dinsdag 25 maart 2014 om 10:24
Nee, ik bedoel het premium artikel wat er vandaag in staat, maar die kan ik niet openen omdat mijn 2 gratis weken al verstreken zijn.
Deze dus:
http://www.telegraaf.nl/p ... _terug_naar_Utopia__.html
Deze dus:
http://www.telegraaf.nl/p ... _terug_naar_Utopia__.html
dinsdag 25 maart 2014 om 10:43
dinsdag 25 maart 2014 om 11:12
quote:calvijn1 schreef op 25 maart 2014 @ 10:43:
[...]
Ik kijk en lees hier omdat ik het programma fascinerend vind. Ga me niet druk maken over dat ze niet duurzaam zijn, of iets gestuurd is door de regie en het ordinaire gedrag
Ik zie geen verschil tussen gefascineerd zijn en je ergeren aan een programma. In beide gevallen ben je er (soms net zoveel) mee bezig.
Je volgt een programma en geeft daar een mening over, vaak over de dagelijkse gebeurtenissen. Of je hebt het er over 'met elkaar'. Jij doet dat toch ook?
Grappig dat je vanaf je toetsenbord kan nagaan dat mensen dit programma serieuzer nemen dan jij.
[...]
Ik kijk en lees hier omdat ik het programma fascinerend vind. Ga me niet druk maken over dat ze niet duurzaam zijn, of iets gestuurd is door de regie en het ordinaire gedrag
Ik zie geen verschil tussen gefascineerd zijn en je ergeren aan een programma. In beide gevallen ben je er (soms net zoveel) mee bezig.
Je volgt een programma en geeft daar een mening over, vaak over de dagelijkse gebeurtenissen. Of je hebt het er over 'met elkaar'. Jij doet dat toch ook?
Grappig dat je vanaf je toetsenbord kan nagaan dat mensen dit programma serieuzer nemen dan jij.
dinsdag 25 maart 2014 om 11:23
Nou, ik begin nu wel mijn interesse te verliezen, hoor. Het 'fascinerende' begint er een beetje af te raken. Ik zit niet persé te wachten op Vanessa en Lot bloot in de schuur van Utopia en dat geneuk van Billy en Ruud begint me wel de keel uit te hangen. dat hebben we nu toch wel gezien? En dat idee is toch wel behoorlijk uitgekauwd door het eerdere Big Brother/ Gouden Kooi?etc.
Ik heb nooit een paspoort gehad, maar had 'm ook wel opgezegd onderhand.
Ik heb nooit een paspoort gehad, maar had 'm ook wel opgezegd onderhand.