The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Wat lief, dat zijn tips waar ik echt wat aan heb! Hoop idd dat het zo voorbij is en dat het toch meevalt. Maar het idee... Dankjewel Triq!

Morgenvroeg 't uitstrijkje, 's Avonds lekker koken voor en eten en bijkletsen met een lieve vriendin. Dinsdag pittig gesprek met manager (vanuit mij, voel me beresterk!) en vergadering. Woe-do-vrij eindelijk weer "echt" werken met mijn groep cliënten na 3 weken ziektewet. (Schouder uit kom gehad)

Wat is jouw succesrecept als er eters komen? (hoeft echt niet hoogstaand culinair te zijn!)
Afhaalchinees

Waar zou je het liefst heengaan als je hier alles achter je laat?

(Julia, veel succes morgenochtend!)
Dank! 't Viel me mee! Assistente was heel integer en heb echt niet langer met mijn benen wijd gelegen dan nodig. Heb wel zo'n weeïg onderbuik gevoel en moet steeds plassen. Mijn hobby zal het niet worden, maar ik ben blij dat de eerste keer achter de rug is.

Wat bedoel je? Qua land? Qua huis? Qua Dorp? Qua stad? Qua werk? Ik zou het liefst....... Naar Engeland gaan. Niet te ver weg, ik beheers de taal heel goed, ik heb mijn hart er een beetje verloren, hou van de sfeer, heb er bekenden wonen... Ja, dat lijkt me wel wat! Maar ik zit hier wel een beetje vastgeroest hoor! We gaan naar een dorp verderop verhuizen en ik heb er toch een klein beetje buikpijn van, hahah!

Wat of wie speelt in jouw leven de grootste rol? (je werk/ je relatie/ vrienden/vrijheid/je hobby/je kinderen/familie/de buurvrouw)
Wat fijn om te lezen dat het meeviel Julia...Als je last van je buik blijft houden kun je een paracetamolletje nemen hoor.

In mijn leven speelt mijn gezondheid en mijn vriend een grote rol. Zonder hem had ik alles allang opgegeven.

Mooie vraag. Blijft staan voor de volgende...
Mijn man en mijn kinderen.

Wat is de beste daad die je in je leven hebt gedaan?
Anderen verder helpen

Waar schaam je je voor
Voor mijn buikkwabvel... Ik ben afgevallen, vooral rond mijn middel, daardoor heb ik nu overtollig vel. Daar voel ik me onzeker over. Een strakke broek zal ik niet snel aantrekken, omdat je dan bobbels ziet.

Wie vind jij een mooi mens? (Innerlijk, uiterlijk, levensstijl oid, maakt niet uit)
Isa Hoes

Waar kijk jij nu naar op tv (of was het laatste programma dat je hebt gezien)?
Divorce.

Ga jij wel eens vreemd?
Nee, niemand wil met mij vreemdgaan

wat is je duurste online aankoop?
1200 euro

Hoe laat ga jij meestal naar bed?
Wahahaha, voor Trenchtown is nog steeds de lol er niet af! Die serie past je dan ook helemaal :D

Omdat mijn natuurlijke klokje nogal afwijkt, rammelt en sjoemelt, zou het voor mij ideaal zijn om om 1.30 naar bed te gaan en om... 10u weer op. Maar als ik de volgende dag moet werken sta ik om 6.15u op. Dan wil ik per se voor 23u in mijn bed liggen. Dus. Op werkdagen, met een beetje geluk, om 23u. Vaak zou ik dan nog best de ramen kunnen wassen... :D

Ben jij assertief, of laat je nog weleens de kaas van je brood eten (met spijt achteraf)?
Ben erg assertief geworden na mijn scheiding. Wie nu nog aan mijn kaas durft te komen krijgt zelf spijt hahah..

Vraag blijft staan..
Wahahaha! Klinkt goed Triq! Dus jij geeft alleen de gaten nog weg?

Ik ben er ook in gegroeid. Het afgelopen jaar heel veel over mezelf geleerd en daardoor een stuk sterker geworden. Ben een pleaser, wil graag aardig gevonden worden. Maar dat dat ten koste van mijzelf gaat, is iets wat ik nu zie. Dus ik ben nog steeds aardig, maar niet als het ten koste van mij of mijn eigenwaarde gaat. Gaat steeds beter!

Heb jij iets van Rituals? En zo ja, wat?
Wel veel gehad, maar nu helaas niet meer... Crisis he

Waar zou jij nooit op bezuinigen?
Mijn iPad

Wie is de belangrijkste persoon in je leven
Dat zijn er eigenlijk 3: mijn man en onze twee kinderen

Wat wil jij echt nog eens gedaan hebben in je leven?
Parachutespringen. Hoop dat het er ooit nog eens van komt maar ik wil echt nog een keer uit een vliegtuig jumpen. Met parachute uiteraard

Vraag is leuk, blijft staan.
Een ballonvaart in een luchtballon!

Wil ik mijn man cadeau doen als we 10 jaar getrouwd zijn.

Wat vind jij het mooiste woord?
Supercalifragilisticexpialidocious

Wat vind je het mooiste aan jezelf
Mijn ogen

Wat ga jij vanavond eten?
Zit tussen mijn kiezen nog een stukje gehaktballetje weg te peuteren, dus dat heb ik op met wat zilvervliesrijst en paksoi.

Neem je altijd nog een toetje na het eten en wat is dat dan?
Bijna nooit. Meestal 's avonds nog wat fruit.

Wat is je favoriete tijdschrift?
Psychologie magazine

Waar was je leukste vakantie
Huwelijksreis naar Italië

Met welke BN-er zou je wel een avondje door willen brengen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven