Rosebud

27-03-2014 17:05 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaringen met een Rosebud? Dat is een metalen/chromen zilveren buttplug, met aan het einde een soort Swarovski-achtige steen en dat is dus het enige wat je ziet zitten als ie ingebracht is. Dus tegelijkertijd eigenlijk een soort sierraad... Hebben er nu heel wat fotootjes van bekeken, maar vragen ons af of ie ook beetje comfortabel zit? Is toch van hard metaal en soort ei-formaat... Iemand hier misschien?? Bedankt!
Die hebben ze op het kamp als uiteindes van de gordijnroedes.
Ik heb nu wel een beetje te doen met Franck. Zelf ben ik absoluut niet te porren voor dergelijke zaken, maar ik heb zo het vermoeden dat hij zich niet echt serieus genomen voelt...
quote:Lisa077 schreef op 27 maart 2014 @ 19:45:

Ik heb nu wel een beetje te doen met Franck. Zelf ben ik absoluut niet te porren voor dergelijke zaken, maar ik heb zo het vermoeden dat hij zich niet echt serieus genomen voelt...Met zo'n ding in zijn reet zou hij zich juist wél serieus genomen moeten voelen.
quote:tristan19 schreef op 27 maart 2014 @ 19:49:

[...]

Met zo'n ding in zijn reet zou hij zich juist wél serieus genomen moeten voelen.Ik vermoed dat hij niet degene zal zijn die hem gaat dragen.
Oh, ik vind die met het staartje wel schattig.
Tsjonge, komen jullie allemaal uit Lutjebroek ofzo. Het gaat om hoe het voelt voor de vrouw en de man. Het is geil en dat vinden velen hier toch wel moeilijk geloof k...
quote:ikke.merel schreef op 27 maart 2014 @ 19:32:

Moet dit topic niet naar mode en beauty?Eerder naar 'Psyche'...
Ik heb hem nu in...

Foto?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alleen als-ie er nog in zit.
Ik dacht ook meteen aan de sims
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Ja.....maar is nog verdomde lastig om dan een charmante foto van jezelf te maken...
Als je te korte armpjes hebt wel.
quote:Scamp schreef op 27 maart 2014 @ 17:17:

Ik ken iemand die er een heeft en zij is er heel blij mee. Hygienisch, geen siliconen/rubber.

Hoe weet je dat dan? Praat je daar samen over op een verjaardagsfeestje, of zo ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

@ merano: geef jij je vriendinnen nooit tips? Als je iets lekker vindt, dan gun je dat je vriendinnen toch ook?
quote:lady-aurora schreef op 27 maart 2014 @ 23:19:

@ merano: geef jij je vriendinnen nooit tips? Als je iets lekker vindt, dan gun je dat je vriendinnen toch ook?Schiet het al op met die foto?
quote:emagix schreef op 27 maart 2014 @ 23:24:

[...]

Schiet het al op met die foto? een fotograaf in de buurt zou nu wel handig zijn...
Iets te veel wijn op om nog te mogen rijden. Kun je hem inhouden tot morgen?
Ik poets dat ding na gebruik altijd met een autowas.

Daarna leg ik het altijd weer tussen mijn andere zilverwerk op de salon tafel.
Hij is super! Geloof mij
Ik dacht dat dit over een biermerk zou gaan. Geen verstand van anusversieringen. Succes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gisteren bij Dille en Kamille een citroenpers gekocht.

Exact dezelfde vorm maar dan zonder kristal.

Multi funktioneel ding TO,voor in de slaapkamer EN keuken!

Wel even met je Duizendeneendingendoekje afnemen nadat je m

uit je achterste hebt getrokken. :P
quote:emagix schreef op 27 maart 2014 @ 23:31:

Iets te veel wijn op om nog te mogen rijden. Kun je hem inhouden tot morgen? Is gelukt! Kom je zo?
Ben onderweg!
Het is zeker niet alleen voor de sier, maar ook heel functioneel/lekker...;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven