Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Jimmy moest er uit, bekijk de filmpjes op Fok maar.

In het filmpjes topic staan ook de konijnenfilmpjes van Ruud en Billy.
quote:Rooss4 schreef op 27 maart 2014 @ 22:57:

[...]

Bils is voor mij van dr voetkruk gevallen.

Roddelen over je vriendin. Ajakkie.En daarna ook zo raar recht gaan praten over dat het motief van Lot wel een Utopia-gedachte is. Wie bepaalt dat? Billy? Moewhahahahahaha!!!!
Only dead fish go with the flow
quote:Nouschi schreef op 27 maart 2014 @ 14:14:

[...]

Echt? Robin slim? Kijk jij een andere utopia dan ik.

Waarom is ze dom dan? Heb nog te weinig van haar gezien om dat te beoordelen.

Vind haar ook wel bloedirritant, hoewel ze wel een punt had met Rienk. Die kan echt als een recalcitrante puber reageren.
Zo die Billy was lekker bezig zeg. Zij is ook echt wispelturig en een meeloper.
quote:Dreamglasses schreef op 28 maart 2014 @ 09:33:

[...]

Waarom is ze dom dan? Heb nog te weinig van haar gezien om dat te beoordelen.

Vind haar ook wel bloedirritant, hoewel ze wel een punt had met Rienk. Die kan echt als een recalcitrante puber reageren.Gevoeletje. Ik spreek je wel weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 maart 2014 @ 10:54:

[...]

Gevoeletje. Ik spreek je wel weer. We'll see!
quote:dolfje schreef op 28 maart 2014 @ 10:36:

Zo die Billy was lekker bezig zeg. Zij is ook echt wispelturig en een meeloper.Dat dus. Eerst wilde ze wel en toen niet en toen twijfel en toen toch maar niet. Toen begon ze een hetze tegen en zette de kwetsbare motieven van haar vriendinnetje in om haar standpunt kracht bij te zetten. Een schoftenstreek. Met sukke vriedinnen heb je geen vijanden meer nodig segge se.
Die Rienk lijkt wel een kleuter, dat doen mijn neefjes van 4 en 6 ook, precies hetzelfde. Heb volgens mij al eens gezegd dat ik Nicoline wel sympathiek vind. Ik had ook geen moeite met Jimmy, vind het echt jammer dat hij eruit moest. Van mij had Andrea mogen vertrekken. Ik vind haar echt eng. Ik heb me aangemeld op Facebook op die site van dit is niet mijn Utopia en daar stond een filmpje op van Oh Oh Europa samen met haar tweelingzus. Die is net zo eng als Andrea. Dat er gewoon 2 van die griezels bestaan, brrr.
quote:Nouschi schreef op 28 maart 2014 @ 10:54:

[...]

Gevoeletje. Ik spreek je wel weer.

Zo blijft het spannend hè!

Heerlijk, love it
conversation = awareness
quote:dammes3 schreef op 25 maart 2014 @ 23:54:

Ik zag trouwens foto's van Robijntje in de PB. Mijn hemel wat heeft die lillukke borsten! Tepelhoven als vliegende schotels!heerlijk juist, ik heb ze op het toilet hangen, haar foto's
Voor als het toiletpapier op is zeker?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:Rooss4 schreef op vrijdag 28 maart 2014 11:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dolfje in "Utopia (spoiler alert!)"" class="messagelink">dolfje schreef op 28 maart 2014 @ 10:36</a>:</b>

Zo die Billy was lekker bezig zeg. Zij is ook echt wispelturig en een meeloper.</div></blockquote>Dat dus. Eerst wilde ze wel en toen niet en toen twijfel en toen toch maar niet. Toen begon ze een hetze tegen en zette de kwetsbare motieven van haar vriendinnetje in om haar standpunt kracht bij te zetten. Een schoftenstreek. Met sukke vriedinnen heb je geen vijanden meer nodig segge se. Ik denk dat Billy constant van mening verandert omdat ze nog met de elitestem in haar maag zit. Daarom is ze het "toevallig" altijd met de meerderheid eens, zodat ze niemand tegen de haren instrijkt. Als iedereen pro playboy was geweest (of ten minste de meerderheid) had ze ook gezellig mee zitten blaten met de rest. Zo probeert ze een beetje te gokken wat de kijkers thuis vinden en willen zodat ze daaraan voldoet. Die indruk krijg ik tenminste van haar, ze heeft nooit echt een eigen mening en lult met iedereen mee.
Some flies are too awesome for the wall
Aike is de rustigste van de groep en komt een beetje saai over, maar ze is by far de meest intelligente van de inwoners.

Ze is wat zakelijk, maar er komen goede dingen uit haar mond.
Ik vind Aike juist onuitgesproken, conflictvermijdend en saai. Als er overleg is hakt ze nooit een knoop door, er moet altijd nog even over nagedacht worden.

Ze is niet dom maar ze voegt niks toe. Utopia is zonder haar precies hetzelfde, haar exit zal nauwelijks verschil maken.
Ik hoop dat ze inderdaad Ruud en Billy eens gaan aanspreken op hun konijnengedrag in het openbaar.
quote:elninjoo schreef op 27 maart 2014 @ 20:17:

Ik vind Aike nog veel nikseriger. Jimmy kwam in elk geval nog wel 'ns in beeld en daarnaast was 't ook nog 'n harde werker, Aike doet toch helemaal niks opvallends?Ze computerd Nien
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De nieuwe bewoner is net binnengekomen. Ron.
Is t wat?
Het is een klusjesman. Een nieuwe Paul geloof ik.
Alweer een nieuwe?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jakkie, volgens mij hebben ze niet eens meer door, dat er continue camera's op ze gericht staan.

Rienk was vanavond pap of zoiets aan het maken, vervolgens knoeide hij de pap op de grond. Kan gebeuren. Gaat hij de pap met de keukenhanddoek van de vloer vegen en hangt vervolgens deze vieze handdoek weer gewoon op voor gebruik.

Even later zit Emil achter de laptop en gaat uitgebreid in zijn neus peuteren. Vervolgens gaat hij zonder zijn handen te wassen gewoon weer verder typen met zijn vieze vingers. Fijn voor de volgende die de laptop gaat gebruiken.

Als er 24/7 een camera op jou staat zal je je ook het leplazerus schrikken. Zelfs deze labratjes zijn maar gewoon mensen. En mensen peuteren in hun neus, laten scheten, krabben aan hun kont en meer van suks viezigs.

Ik vind het niet gek eigenlijk.
Ik mag die nieuwe nu al niet.
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2014 @ 22:59:

Ik mag die nieuwe nu al niet.Dat is snel, waar baseer je dat op dan?
Ik mag hem ook niet, wil meteen van alles en heeft geld nodig en een te grote mond. En hij denkt dat hij grappig is.

Dat is mijn eerste indruk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven