Volg de vos.

28-03-2014 17:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik het ook zo nu en dan gevolgd. Volgens mij had ik er toen ook een topic over maar goed, even een nieuw topic erover maakt ook niet uit.

Net was de moeder het jong aan het wassen dus ik heb hem of haar al gezien. Schattig.

Webcam-vos baart jongen

RIJSWIJK -

De vos in de Oostvaardersplassen die via webcams is te volgen heeft vrijdag jongen gekregen. Het eerste vosje is vroeg in de ochtend geboren. Het is nog niet bekend hoeveel jongen ze heeft gekregen, meldt Staatsbosbeheer. Ook de geboorte was live te volgen.

De vosjes krijgen geen naam. Dat doet Staatsbosbeheer nooit, omdat het geen huisdieren zijn. In de vossenburcht in de Oostvaardersplassen (een natuurgebied tussen Almere en Lelystad) hangen webcams. In het gebied leven ongeveer vijftig vossen. Ze zijn te zien via volgdevos.nl.

http://www.volgdevos.nl/

(ik heb nog geen foto van het jong dus dan maar even deze zolang)

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk hè.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 28 maart 2014 @ 17:44:

Leuk hè.Schattig he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah wat schattig. Bedankt voor de link, leuk!
Oh wat lief
Leuk, net als http://www.beleefdelente.nl/ Daar kijk ik ook elk jaar op als de kleintjes geboren zijn
Leuk, dochter en ik hebben net even een kijkje genomen : )
Super leuk! Ik kan daar een hele avond naar kijken. Dank je voor de link!
Wat schattig!
Nee!!!! Ik. Moet. Een. Presentatie. Maken.

En nu zit ik gebiologeerd naar een slapend minivosje te kijken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
*smelt, smelt* Zagen jullie dat?
Jaaaa leuk man (vooral dat ze net doen dat vossen welkom zijn in de oostvaardersplassen.. Maar de andere vossen worden gewoon afgeknalt hoor....)
Het ismet geluid merk ik nu!
quote:Fame schreef op 28 maart 2014 @ 19:39:

Het ismet geluid merk ik nu!Is dat zo? Ik hoor niks?
quote:catacarax schreef op vrijdag 28 maart 2014 19:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Volg de vos."" class="messagelink">Fame schreef op 28 maart 2014 @ 19:39</a>:</b>

Het ismet geluid merk ik nu!</div></blockquote>Is dat zo? Ik hoor niks? Ja. Je hoort de baby.
Oh! Ja! Ik ben een sukkel....koptelefoon in pc en koptelefoon uiteraard niet op. Ik hoor het nu. :-)
Ho...
quote:masque schreef op 28 maart 2014 @ 19:38:

Jaaaa leuk man (vooral dat ze net doen dat vossen welkom zijn in de oostvaardersplassen.. Maar de andere vossen worden gewoon afgeknalt hoor....)

Dit dus, ben benieuwd of ze dat ook ooit "live" gaan uitzenden.

Oh nee, dat kan natuurlijk niet, want dan gaat het "sprookje" onderuit. De oostvaardersplassen, een hopeloos prestigeproject van staats bosbeheer, ten koste van de vele paarden, herten, en ja ook die schattige vosjes(want dat zijn ze natuurlijk wel!) gaan er straks aan...
Wordt er nu een geboren?
Hij maakt zo'n zielige geluidjes!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik kan niks zien, want 3 poezen voor het scherm.....
Even bijgelegen. Ws 6 stuks.

Ik woon in het bos. Zie ze soms. Mijn kippen en kwartel hebben het ook geweten. Maar dat is het risico van wonen in het bos.
Mijn vriend is jager. Hij heeft er afgelopen week een doodgeschoten.
quote:zomerfreak schreef op vrijdag 28 maart 2014 20:02 Mijn vriend is jager. Hij heeft er afgelopen week een doodgeschoten.Ik heb een dode (aangereden langs de weg gevonden) in mijn tuin liggen. Ooit wil ik het schedeltje er uit halen.
Overigens zou een jager niet mijn vriend kunnen zijn. ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven