diepvries
zaterdag 29 maart 2014 om 17:36
Ik heb normaal gesproken brood in de onderste la. In het midden ijsjes en diepvriesfriet e.d. en bovenin vierkante pakken (groente of snacks). Normaal gesproken dus, want nu is een of andere 14-jarige onverlaat op het idee gekomen om een grote doos met druiven in de vriezer te leggen, waardoor mijn brood er niet meer bij paste en ik alles moest herschikken.
zaterdag 29 maart 2014 om 18:12
Ik heb een diepvriesgroente-la, een brood- en gebak-la, een gemengde la, een kant- en klaar maaltijdenla en een la voor zelfgemaakte producten.
Dat is de basis. Maar in de praktijk komt er bijvoorbeeld gebak terecht in de groentela als daar een open plek is.
Na een poos wordt het wel weer opnieuw geordend.
Ik gebruik diepvrieszakken. Helaas zijn die nieuwe blauw. Ik gebruik zip-zakken om kleinere verpakkingen bij erkaar te houden. Die zipzakken kunnen hergebruikt worden en blijven altijd achter in de vriezer (ook leeg).
Dat is de basis. Maar in de praktijk komt er bijvoorbeeld gebak terecht in de groentela als daar een open plek is.
Na een poos wordt het wel weer opnieuw geordend.
Ik gebruik diepvrieszakken. Helaas zijn die nieuwe blauw. Ik gebruik zip-zakken om kleinere verpakkingen bij erkaar te houden. Die zipzakken kunnen hergebruikt worden en blijven altijd achter in de vriezer (ook leeg).
zaterdag 29 maart 2014 om 18:26
Redelijk overzichtelijk, bovenin ijs en voorvriezen, daaronder vlees, dan zijn er twee smalle lades voor brood met daarboven twee platte lades voor ijsklontjes, daaronder vis, daaronder groenten, daaronder maaltijden die ik zelf invries en onderin diversen, o.a. koelelementjes. Er verdwaalt weleens iets als er een lade te vol zit.
verba volant, scripta manent.
zaterdag 29 maart 2014 om 18:50
zaterdag 29 maart 2014 om 18:50
in de bovenste la zit brood, de tweede la groenten en kliekjes en in de onderste (kleinste) la bewaren we vlees en snacks.
Het brood zit bovenin omdat we die lade het meest gebruiken, de onderste la is het kleinst, dus daar passen geen tupperware bakjes in.
Dit is dus voor ons het meest logisch vanaf het begin en heb er nooit aan gedacht hier iets aan te veranderen.
Het brood zit bovenin omdat we die lade het meest gebruiken, de onderste la is het kleinst, dus daar passen geen tupperware bakjes in.
Dit is dus voor ons het meest logisch vanaf het begin en heb er nooit aan gedacht hier iets aan te veranderen.
maandag 31 maart 2014 om 20:55