Heb ik weer.

31-03-2014 10:08 48 berichten
Goedemorgen ladies,

Er staat voor nu een afspraak in mijn agenda, maar er staat geen titel of onderwerp bij en ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn. Al van alles bedacht wat het zou kunnen zijn, maar zonder resultaat, mijn brein is volledig blanco, mijn geest pruttelt HUH?? Nu voel ik me dus echt vreselijk sukkelig.

Wie denkt er met me mee? Hoe creatiever, hoe leuker.
Deze afspraak moet er al maanden staan en hoe erg van belang dat merk ik wel als ik een telefoontje of brief krijg of zo.

Goh, ik zie mensen met tabula rasa altijd zo rustig uit de ogen kijken, ik word er daarentegen horendol van. Ik leg het naast me neer en dan zal het vast wel te binnen schieten als het niet meer hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het! Ik weet het!

Het is afspraak om een maandagochtendtopic te openen. En je hebt het nog gedaan ook!
It ain't me
Ik weet het!!! Jeetje. Dat heb je als je stopt met zoeken, dan gaat er meestal spontaan een licht op.

Ik ben opgelucht.

Het is geen afspraak die me veel zou kosten als ik het vergeet.

Bedankt voor het meedenken.

Mochten jullie ooit iets vergeten, dan sta ik klaar om mee te denken.
Nu ben ik dan weer rete benieuwd wat het was Cateau
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja jeetje, ik wilde net gaan zeggen dat ik zo op de stoep sta voor een bakkie koffie. Maar dat was het dus niet
Ik denk dat je een afspraak hebt met je buitenechtelijke minnaar, om samen wilde seks te hebben in een openbaar toilet langs de snelweg. Daarna gaan jullie een hapje eten bij de eerst volgende la Place.
Volgens mij zou je een nieuw topic openen op hety Viva forum vanmorgen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Cateautje schreef op 31 maart 2014 @ 10:57:

Ik weet het!!!

Gelukkig maar, anders staat de buurvrouw straks voor niks te wachten.

Het is juist zo'n goed idee; die trip naar de walletjes om haar te laten zien wat een hoer nu eigenlijk is
Oh ik dacht net, jij was toch de slettebak van de buurt? Er komt vast iemand seksen
erg herkenbaar Cateau...

Was het iets niet leuks of wel leuks?

Iets wat je vaak hebt of bijna nooit?

Aaahh, je weet het al. Nou ja in ieder geval, herkenbaar.

Ik schrijf ook wel eens enkel de tijd op. Echt geen idee

wat daar de logica van is ...
Maar...... wat was het nu?

Mee laten denken, het weten en dan niks zeggen kan natuurlijk niet
quote:thee schreef op 31 maart 2014 @ 11:53:

Maar...... wat was het nu?

Mee laten denken, het weten en dan niks zeggen kan natuurlijk niet Echt hè, nu kan ik weer niet slapen vannacht van de spanning
quote:Cateautje schreef op 31 maart 2014 @ 10:57:

Ik weet het!!! Jeetje. Dat heb je als je stopt met zoeken, dan gaat er meestal spontaan een licht op.

Ik ben opgelucht.

Het is geen afspraak die me veel zou kosten als ik het vergeet.

Bedankt voor het meedenken.

Mochten jullie ooit iets vergeten, dan sta ik klaar om mee te denken.Flauw hoor om ons zo onzeker en in nieuwsgierigheid achter te laten
Curiosity killed the cat ladies.

Het was een afspraak met de mondhygiëniste. Daar moet ik altijd al drie maanden van te voren een afspraak mee maken.

Opgelucht?
Hèhè, de forumpopulatie haalt opgelucht adem, "het mysterie van de verloren afspraak" is opgelost.

Nu kan ik eindelijk verder met mijn werk voor vandaag, pfff...

Enne Cateautje kan straks extra stralend lachen naar de mooie jonge buurman.....
quote:Wollstonecraft schreef op 31 maart 2014 @ 13:49:

Hèhè, de forumpopulatie haalt opgelucht adem, "het mysterie van de verloren afspraak" is opgelost.

Nu kan ik eindelijk verder met mijn werk voor vandaag, pfff...

Enne Cateautje kan straks extra stralend lachen naar de mooie jonge buurman.....

Eerder dit.

Rascomediant.
Nee niet opgelucht, we hadden iets veel spannenders verwacht Catelootje !
Topic op vf openen dat lijkt me duidelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2014 @ 14:32:

Topic op vf openen dat lijkt me duidelijk.Schuift dat nog wat? Politieagente spelen op het forum? Je hebt het er maar druk mee. Trollen opsporen, topics aangeven op het modtopic, forummers aanspreken op hun forumgedrag.
quote:marilyn82 schreef op 31 maart 2014 @ 14:27:

Nee niet opgelucht, we hadden iets veel spannenders verwacht Catelootje !Nou, het was anders aardig spannend hoor. Ik hou helemaal niet van figuren die in mijn mond aan mijnbouw doen.
quote:Cateautje schreef op 31 maart 2014 @ 15:01:

[...]

Schuift dat nog wat? Politieagente spelen op het forum? Je hebt het er maar druk mee. Trollen opsporen, topics aangeven op het modtopic, forummers aanspreken op hun forumgedrag.Huh?? Die opmerking hebben anderen ook gemaakt als grapje. Ik vond hem wel grappig
quote:Iwannalive schreef op 31 maart 2014 @ 15:08:

[...]

Huh?? Die opmerking hebben anderen ook gemaakt als grapje. Ik vond hem wel grappig Na jaren stalken op dit niveau gaat de lol een beetje verloren.
quote:Cateautje schreef op 31 maart 2014 @ 15:11:

[...]

Na jaren stalken op dit niveau gaat de lol een beetje verloren.Jaren?? Ik ken je nog maar een half jaar of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven