The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
woensdag 26 maart 2014 om 23:48
Mijn werk-club. Ik werk met een club fantastische jongeren (autisme, moeilijk verstaanbaar gedrag, psychische problemen). Ze hebben te lijden onder de bezuinigingen. Begeleiders (rotte appels) met grote contracten moeten ingezet worden omdat zij nou eenmaal aan hun vaste uren moeten komen. En nu heeft een van die appels zich ziek gemeld omdat het gewoon niet gaat. Cliënten wilden niet meer komen. Ik viel vandaag voor haar in. Woonbegeleider kwam vertellen dat één van de jongens niet uit zijn bed wilde komen, voelde zich ziek. Voelde voor mij niet goed. Ben erheen gegaan. Hij (grote stoere beer) kwam aan zijn voordeur met dikke ogen, snotneus. Hooikoorts. Heb hem met positiviteit kunnen stimuleren zodat hij toch is komen werken en uiteindelijk heeft hij een heerlijke dag gehad en kreeg ik een aai over mn bol voor hij naar huis ging. Dát, dát kleine gebaar.... Dan voel ik me zó blij dat ik kan rechtbreien waar anderen steken laten vallen en dat zij dus niet de dupe worden van wat er in Den Haag besloten wordt. Kon er wel n traantje van pinken!
En wat vond jij fijn vandaag?
En wat vond jij fijn vandaag?
donderdag 27 maart 2014 om 22:22
Heb je even? Pfff...
Ik heb een (voormalig) blauwe schoudertas van hema, echt niet groot. In het voorvakje: Napoleon zuurtjes met lege papiertjes. Binnenvakje: 3 pennen, ov-chipkaart, kastanje, 4 lege stimorol papiertjes (die blauw met rode), 3 aangebroken pakjes, lege baxterzakjes, 1 reserve zakje, ibuprofen liquidcaps, nagelvijl, nagelknipper, usb stick, labello, fenistil, handspiegeltje, elastiekjes, een euro, een afgevallen knoop, ah daar is mijn reserve fietssleutel! Cafémuntje, eczeemzalf. En dan het grote vak: Deo, 3 aangebroken doosjes cetirizine (hooikoorts maar ook voor andere allergieën), kladbriefjes voor notulen, twee pakjes zakdoeken, een etuitje met leesbrilletje, portemonnee, 'n paar dunne handschoenen, een boterham van vanmiddag, een zakje soep, doosje purol, huissleutels, oordopjes, astma-doosje, een verdwaald, ongekauwd kauwgupje ennn een grote paperclip. Zo.
En jij?
Ik heb een (voormalig) blauwe schoudertas van hema, echt niet groot. In het voorvakje: Napoleon zuurtjes met lege papiertjes. Binnenvakje: 3 pennen, ov-chipkaart, kastanje, 4 lege stimorol papiertjes (die blauw met rode), 3 aangebroken pakjes, lege baxterzakjes, 1 reserve zakje, ibuprofen liquidcaps, nagelvijl, nagelknipper, usb stick, labello, fenistil, handspiegeltje, elastiekjes, een euro, een afgevallen knoop, ah daar is mijn reserve fietssleutel! Cafémuntje, eczeemzalf. En dan het grote vak: Deo, 3 aangebroken doosjes cetirizine (hooikoorts maar ook voor andere allergieën), kladbriefjes voor notulen, twee pakjes zakdoeken, een etuitje met leesbrilletje, portemonnee, 'n paar dunne handschoenen, een boterham van vanmiddag, een zakje soep, doosje purol, huissleutels, oordopjes, astma-doosje, een verdwaald, ongekauwd kauwgupje ennn een grote paperclip. Zo.
En jij?
zaterdag 29 maart 2014 om 21:18
Ik zou heel graag moeder willen worden. Ik word dit jaar 30 en een groter huurhuis vinden schiet maar niet op. Ik vind het niet vanzelfsprekend, heb enorm aan mezelf gewerkt, zou financieel iets ruimer willen zitten. Maar ik heb een goede relatie, zijn al 9 jaar samen en denk dat ik 'n goede moeder zal zijn, een kindje iets te bieden heb. In ieder geval veel liefde!
Wat heb jij altijd in huis?
Wat heb jij altijd in huis?
maandag 31 maart 2014 om 23:34
Genoeg overeenkomsten in de prioriteiten die wij allebei stellen aan het hebben van een relatie. Je nog meer jezelf voelen als de ander er is. Elkaar aan kunnen vullen. Gelukkig voelen. Elkaar kunnen stimuleren. Er voor elkaar zijn maar ook ruimte gunnen. Zowel je maatje, als je liefje. Maar ware liefde? Wat is ware liefde?
Wanneer huilde jij voor het laatst en waarom?
Wanneer huilde jij voor het laatst en waarom?
dinsdag 1 april 2014 om 22:57
Oh lieve lilyrose... Wat een hell moet het voor je zijn nu... Dikke knuffel! Vorige zomer heb ik mijn zus door deze ongewenste strijd heen geholpen... Heb je lieve mensen om je heen? Zie je "hem" nog?
Op dit moment voelt mijn hart zich verschrikkelijk. Afgelopen zondag is mijn emmer overstroomd door de zoveelste vervelende druppel. Heel goed, open en eerlijk gesprek met lief gehad. Ik verwacht bepaalde dingen (normaal in mijn ogen) waarvan vriend niet weet of hij daaraan kan voldoen. Waardoor we nu in tweestrijd zitten.. 9 jaar samen. Doorgaan, of de knoop doorhakken en voor onszelf kiezen. Het idee dat ik mijn liefje for life moet missen... Ik moet er bijna van overgeven. Maar aan de andere kant, wil ik de kar niet meer in mijn eentje trekken. Onze relatie loopt scheef en we zijn hier al vaker tegenaan gelopen. Ik heb de tranen uit mijn kop gehuild, de afgelopen drie dagen. Want we willen helemaal niet zonder elkaar...
Wat is jouw liefdes(verdriet)liedje?
Op dit moment voelt mijn hart zich verschrikkelijk. Afgelopen zondag is mijn emmer overstroomd door de zoveelste vervelende druppel. Heel goed, open en eerlijk gesprek met lief gehad. Ik verwacht bepaalde dingen (normaal in mijn ogen) waarvan vriend niet weet of hij daaraan kan voldoen. Waardoor we nu in tweestrijd zitten.. 9 jaar samen. Doorgaan, of de knoop doorhakken en voor onszelf kiezen. Het idee dat ik mijn liefje for life moet missen... Ik moet er bijna van overgeven. Maar aan de andere kant, wil ik de kar niet meer in mijn eentje trekken. Onze relatie loopt scheef en we zijn hier al vaker tegenaan gelopen. Ik heb de tranen uit mijn kop gehuild, de afgelopen drie dagen. Want we willen helemaal niet zonder elkaar...
Wat is jouw liefdes(verdriet)liedje?
zaterdag 5 april 2014 om 18:12
deze van Toto....
Anna please turn around, we'll work it out somehow
Anna don't turn me down, there's still a chance
if we can hold out once more
'Cause we started out with love, that was more than enough
And that's a lot to give up
Chorus:
Even if you turn and walk away, love will bring you back somehow
I will wait forever and a day, 'cause I believe without a doubt
The time will not run out on our love
Anna you gotta stay, it's just a stage we're going through
And Anna this all can change, if we turn the page
then we can start all again
'Cause we almost touched the sky, and it could never again be this right
Anna please change your mind
Chorus:
(Instrumental break)
Chorus:
Chorus:
And I believe without a doubt, the time will not run out
And I believe without a doubt, the time will not run out on our love
Maak jij je momenteel druk over je eigen gezondheid?
Anna please turn around, we'll work it out somehow
Anna don't turn me down, there's still a chance
if we can hold out once more
'Cause we started out with love, that was more than enough
And that's a lot to give up
Chorus:
Anna you gotta stay, it's just a stage we're going through
And Anna this all can change, if we turn the page
then we can start all again
'Cause we almost touched the sky, and it could never again be this right
Anna please change your mind
Chorus:
(Instrumental break)
Chorus:
Chorus:
And I believe without a doubt, the time will not run out
And I believe without a doubt, the time will not run out on our love
Maak jij je momenteel druk over je eigen gezondheid?