Bh-problemen
woensdag 2 april 2014 om 10:32
Ik zit al heel lang met een probleem: in de zomer wil ik graag een makkelijk hemdje met (spaghetti-)bandjes aan kunnen trekken, gewoon, zo'n soepel vallend ding. Alleen ik kan het nooit dragen, want altijd komen mijn bh-bandjes eronder uit.
Ik heb een grote cup, en hoewel mijn borsten niet hangen vind ik het toch niet for the world to see om zonder bh te gaan (zoals je op die modefoto's ziet.
Hoe lossen jullie dat nou op? Hoe draag je een bh zonder dar je ziet dat je een bh draagt? Nu draag ik altijd maar blousjes, waar ook niks mis mee is, maar 't staat zo leuk bij anderen... So share your secret!
Ik heb een grote cup, en hoewel mijn borsten niet hangen vind ik het toch niet for the world to see om zonder bh te gaan (zoals je op die modefoto's ziet.
Hoe lossen jullie dat nou op? Hoe draag je een bh zonder dar je ziet dat je een bh draagt? Nu draag ik altijd maar blousjes, waar ook niks mis mee is, maar 't staat zo leuk bij anderen... So share your secret!
woensdag 2 april 2014 om 10:41
woensdag 2 april 2014 om 10:45
woensdag 2 april 2014 om 10:48
Zelfde probleem hier, maar ik accepteer het gewoon. Ik wil en zo'n hemdje en zo'n bh dragen, dus dan heb ik geen keuze. Een strapless bh laat de boel hangen en wiebelen (bij mijn grote cupmaat dus, kleinere borsten vind ik wel mooi daarin) en dan voel ik me onzekerder dan met zichtbare (mooie!) bandjes.
woensdag 2 april 2014 om 10:50
woensdag 2 april 2014 om 11:04
Dat soort spaghetti shirtjes gewoon niet aan willen. Flatteert niemand, al helemaal niet met een flinke cupmaat.
Wat is er mis met het 2e plaatje met iets bredere bandjes.
Ik vind zo'n spaghetti hemdje echt ondergoed. Óók in de zomer. Alleen thuis zou ik zoiets dragen zonder verder iets er over. Je gaat toch niet in je ondergoed over straat dus ook niet inzo'n hemdje.
Wat is er mis met het 2e plaatje met iets bredere bandjes.
Ik vind zo'n spaghetti hemdje echt ondergoed. Óók in de zomer. Alleen thuis zou ik zoiets dragen zonder verder iets er over. Je gaat toch niet in je ondergoed over straat dus ook niet inzo'n hemdje.