Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Dream! Vertel, hoe is het met jou?
Goed! Ernstig verliefd.. haha

Hoe is het hier?
Oh, wat leuk! En is het wederzijds en gaat het helemaal goed enzo?
Ja het is ontzettend leuk en zijn echt heel blij, ik had dit nooit verwacht. Eerste vakantie is al geboekt haha.
Dat is super, heerlijke berichten! Geniet ervan! Enne, houd ons een beetje op de hoogte!
Oooeeeh wat leuk dream, super!

Ik ben weer aan het tinderen en het lijkt erop dat de leuke mannen op zijn.... Maar er staan deze week alweer twee dates op de planning.

Een tindertopic-meet- borrel lijkt me een geweldig idee!!
Lorem Ipsum
Zolang ik de ritalin thuislaat.... Whahahahaha
haha ik ga niet mee met tindermeet, mij te gevaarlijk
The ironman!
oh en dan spreken we ergens om 7 uur af, en dan regelen dat we allemaal een date hebben op die locatie om 8 uur ofzo, en dan kunnen we erna switchen van date mocht het toch niks voor jezelf zijn hahaha

'speed-meet'datecombi
Lorem Ipsum
Hallo hallo, hebben jullie ook zo genoten afgelopen weekend? Ik heb mijn laptop amper gezien, lekker buiten geweest.

Turq, met wie ga je daten?

Ik heb iets geks: ex-Tinderman appt mij ineens weer met een compliment over mijn nieuwe profielfoto. Ik begrijp niet dat ie hier nu ineens weer mee komt, maar goed, let it be.
laaaat gaan, ik ken dat. Die hernieuwde interesse zwakt vaak net zo snel weer af als ie op kwam zetten
Lorem Ipsum
Inderdaad. Voor mij was het al klaar.
Tinder is een leuke vleeskeuring, heb heel wat matches verzameld (lees meer dan 400 ) maar doe er verder weinig mee.

Ik vind daten ontzettend spannend (relatie is net meer dan 4maand uit) stapte eigenlijks niet zo vaak meer, maar dit weekend maar weer eens met een vrijgezelle vriendin opstap geweest in Groningen. Ik werd op ten duur aangesproken maar ik ging net weg, even later kwam ik hem weer tegen, en even gezellig gepraat. ondertussen kwam er een andere jongen met "mag ik even storen" ik zo: jawel!? zegt ie: je komt me zo bekend voor, maar ik weet het eindelijk, wij hebben een tinder match! en met die andere waar ik eerst mee stond te praten had ik toevallig ook een match. hahahaha toch nog ergens goed voor die Tinder want beiden waren ze wel leuk. beiden willen ze daten (hadden nummers uitgewisseld) zal er nog even over nadenken welke het word hihi.

Wel weer even fijn voor mijn zelfvertrouwen, want mijn eerste date vorige week liep niet zo goed af.. was heel gezellig maar na de date niks meer van hem gehoord, dus had een blauwtje gelopen schijnbaar?! nou daar ging even mijn zelfvertrouwen
Is niet gevaarlijk R. Ik was alleen beetje dom tijdens mijn borrel met Turq en Tinderman dat ik iets te weinig tijd had zitten tussen de ritalin en de wijntjes. En op een gegeven moment protesteerde mijn maag daartegen. Verder was t hartstikke gezellig.
Ik loop een beetje vast met mijn Tinderdate. Kan dat? Paar dates gehad en paar leuke dagen.

Maar van beide kanten een beetje zoiets van..... alsof toch misschien net niet is.

Contact loopt langzaam een beetje dood nu....

Was al weer gaan keuren op Tinder en veel matches, maar ik kan nog even niet opbrengen om weer "enthousiast" een gesprek te voeren.

Misschien toch maar even een Tinder break week.
Excusez, kom heel even uit de meeleesstand gekropen:

Zou dat niet typisch des Tinders zijn? Eerst de vleeskeuring, joepie een match - dan samen broodje hamburger eten...smaakt ebt weg...nog even op het menu kijken..hey, een kipburger! Daar wil ik wel een hapje van nemen .

Lijkt me nog een aardige opgave om zo een serieuze date te scoren (afgezien van of dat de bedoeling is).
Anouk!
Haha nouja in dat geval heb ik even genoeg gegeten deze week.

Ik kan er echt wel van balen, dat dan weer op niks uitloopt. Dat is enige waar ik altijd een beetje moeite mee heb met dat daten.

Soms begint heel leuk en dan ben je helemaal blij. Vervolgens heb ik altijd weer een flinke baal tijd daarna

Andere hier ook last van?
Ik ben bang dat ik net een tinder-man ben in dat geval.... ik denk ook vaak 'ach voor jou tien andere' en ik weet dat er heel veel mooie vrouwen op Tinder staan dus dat overkomt mij beslist ook nog wel....
Lorem Ipsum
<<< App-modus met leuke dame, very nice one this time.
The ironman!
HoI!

Hier alles onder controle! Ik zit in het buitenland nu en ben volop aan het genieten.

Hoe staat het er bij jullie voor?

R, wat leuk! Een nieuwe?
Yes, een nieuwe, maar het is nog wel erg aftasten. Het lijkt mij een intelligente dame:)

And mss Phil, what's the latest news?
The ironman!
de zon schijnt... ik wil erop uit... deetuhh
Lorem Ipsum
Hallo, ik volg jullie topic al een tijdje. Heb nog wel een 'mooi' tinderverhaal. Ik had een match waar ik tegenaan begon te kletsen. Na 1,5 week nummers uitgewisseld.... kom ik er na hele verhalen te hebben gewisseld achter dat hij net uit de bak was....

Ik ben me echt helemaal lam geschrokken.

In ieder geval heb ik toen Tinder even gelaten voor wat het was en inmiddels heb ik donderdag een date met, hopelijk, een hele leuke vent. Komt uit de buurt en ik heb er zin in!

Het is heerlijk om jullie avonturen te lezen...
Welkom koekske, leuk verhaal inderdaad.... gelukkig kwam je erachter nog.

Meneer R is het nog gezellig met je nieuwe dame, wat is er met de 'oude' gebeurd?

Geniet ze Philein!

Optimaal; ik herken het wel hoor. Hardstikke leuke dates hebben, maarja geen kriebels of vlinders.... en dan weer opnieuw beginnen he. Soms ben ik bang dat ik al te vaak verliefd ben geweest.... (alsof het nu 'op' is....)

Hoe is het met de rest??
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven