Gezondheid alle pijlers

Tand door lip, hoe verzachten?

05-04-2014 13:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond is zo lief geweest om mij een flinke kopstoot te geven.

Gevolg tand door mijn lip

Nu na 3 dagen is het een witte blaas, een beetje zoals een aft.

Het doet nog steeds verrekte veel pijn en ik begin het nu een beetje beu te worden dat ik niet normaal kan eten.

Iemand tips om het wat te verzachten?

Mijn hond was zo trots ook, dat koppie
Koelen met ijsje? Ik denk dat vooral magnums de pijn verzachten ;)
Oh, dat is een fantastisch idee. Vooral magnums, laten magnums nou ook mijn favo ijsjes zijn!

Vraag de huisarts om een receptje voor lidocaine.. Dat verdooft tijdelijk de pijn, zodat je in ieder geval wat kan eten en drinken, zonder te vergaan van de pijn.
Komt wel goed, schatje!
Chocolade zou ik niet doen! Op de een of andere manier prikt dat enórm erg in een afte!
Komt wel goed, schatje!
Nu valt er weinig aan te doen. Heb je er toen het gebeurde ijs op gehouden? Het moet nu gewoon genezen.

(Nu als excuus wel ijsjes eten hoor )
ik heb is bij blaren in mijn mond van dat spul gekocht wat je ook bij kleine kinderen gebruikt als de tandjes door komen. Verdoofd dan ietwat, gewoon bij de drogist gekocht. Voor mij hielp het dat ik in ieder geval weer normaal kon eten en drinken
Geen chocolade?

Amaretto-kersen ijs dan?

Derpina, ik heb er een zak bevroren erwtjes tegen gehouden, dat hielp gelukkig wel tegen de zwelling.

Hond vond het ook allemaal helemaal geweldig.

Little_Angel, ik heb een tube bonjela gevonden, dat gebruiken ze hier voor pijnlijk tandvlees. Maar het is over de datum.

Toch maar dat ijs uit de vriezer halen.

Zelfs een lauw soepje doet enorm veel pijn.

Wat een watje ben ik toch
...
Na drie dagen nog zoveel pijn? Is het niet ontstoken? Anders misschien spoelen met desinfecterend mondwater?
Ooh smoothies, ook lekker en koud.

Goed idee!

Ik zit nu aan een kommetje ijs

*gaat bananen en perziken en overig fruit in de blender gooien*
quote:netniet schreef op 05 april 2014 @ 14:34:

Na drie dagen nog zoveel pijn? Is het niet ontstoken? Anders misschien spoelen met desinfecterend mondwater?

Nee, gelukkig niet ontstoken.

Het wondje is nu een witte blaas.

Mijn weerstand is op het moment ook niet je van het, misschien dat het daarom wat langer duurt.

Mondwater is echt te pijnlijk.
Ik geloof graag dat soep pijn doet. Lekker zout in de wond . Hou het maar even fijn bij fruit (niet te zuur) en zoet. Geef het mondwater aan de hond, voor straf .
Whahaha Sri!

De hond heeft vanochtend een bad en knipbeurt gehad dus ze voelt zich al gestraft.

Fruit voelt goed. Vanavond ga ik maar wat couscous en zachte vis eten. Niet te zout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven