Glazen potjes

06-04-2014 14:04 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar 30 glazen (weck)potjes.

Mogen zowel jampotjes als weckpotjes zijn.

Ongeveer 10 tot 15 cm hoog.

Mijn voorkeur gaat uit naar weckpotjes, ze mogen alleen, wegens een budget, niet meer dan 1 euro per stuk kosten en denk dat ik dat met weckpotjes niet ga redden.

Wie o wie heeft een idee waar ik deze potjes kan kopen?

Heb google al geraadpleegd, maar met verzending kom je dan toch boven de euro uit.
quote:NummerZoveel schreef op 06 april 2014 @ 14:54:

[...]

Had je hier al gekeken? Ruime keus aan potjes voor max 1 euro (als je er 30 koopt helemaal).

Heb ik idd gezien, maar verzending naar NL kost 15.90...

de potjes van ongeveer 10 cm kosten dan helaas toch meer dan een euro per stuk...:(
quote:kikkerprinses schreef op 06 april 2014 @ 14:43:

In de folder van Marskramer staan twee verschillende glazen potjes voor ¤1 per stuk. Is dat wat?

http://www.marskramer.nl/ ... folderPopup4#1424796490_6Die zijn best leuk!! Ga ik even bekijken!:)
quote:Biebeliee schreef op 06 april 2014 @ 14:44:

[...]

Leuk. Voor een traktatie?

Ik zag laatst op Pinterest zulke leuke ideeën om zo'n potje simpel op te leuken.Moederdagcadeautje;) Ga samen met de kids chocolade smelten en chocolaatjes maken...potje versieren, mooi doekje er over en een mooi gedichtje erbij;)
Oh, sorry, de verzendkosten had ik idd niet naar gekeken.
Waarom mag het eigenlijk niets kosten?
quote:vaneeuwijk schreef op 06 april 2014 @ 15:16:

Waarom mag het eigenlijk niets kosten?

Dat staat er toch niet.

Er is een budget. Ik denk dat TO op een lagere school werkt en voor weinig een leuk moederdagkado wil maken.
En brouwmarkt, is ook een grote webshop?

En als het inderdaad voor school is zou je ook nog kunnen vragen of elk kind zijn eigen potje meeneemt. Met kerst kregen wij ook zo'n briefje voor een potje met een nep waxinelichtje.

Of potten doperwtjes van de Aldi en dan de doperwtjes weggooien. Ikzelf ben alleen niet zo'n voorstander van deze verspilling........
quote:Biebeliee schreef op 06 april 2014 @ 15:21:

[...]

Dat staat er toch niet.

Er is een budget. Ik denk dat TO op een lagere school werkt en voor weinig een leuk moederdagkado wil maken.Je zit in de buurt;) Heb in ieder geval een budget meegekregen van mijn leidinggevende...
quote:jusa schreef op 06 april 2014 @ 15:25:

En brouwmarkt, is ook een grote webshop?

En als het inderdaad voor school is zou je ook nog kunnen vragen of elk kind zijn eigen potje meeneemt. Met kerst kregen wij ook zo'n briefje voor een potje met een nep waxinelichtje.Ouders vragen vind ik eigenlijk zonde. Dan zien ze hun eigen meegebrachte potje terug met moederdag. Vind het leuker wanneer het een verrassing is;)
Kunnen de kinderen zelf geen lege jam/groentepotjes meenemen van thuis?

Lijkt mij de makkelijkste en snelste oplossing..

Ow, mosterd(-potje;-))

Toch zou ik als ouder het helemaal niet erg vinden om m'n eigen glazen potje terug te krijgen, het gaat mij om de knutsel die jullie eromheen maken en de trotse blik van mijn dochter. Het moment!

Deze moeder heeft liever dat jullie dan die euro van dat potje besteden aan iets anders.

LC komtie *gooit bitterbal*
Nou gewoon briefje meegeven en om een klein glazen potje vragen hoor. Zou daar als moeder helemaal niet mee zitten. Je weet toch niet wat ze er precies mee gaan doen? Juist leuk om dat dan met moederdag te zien.
Vraag het via peerby.nl!
*Vangt bitterbal van Jusa* Thanks!

Maar je hoeft toch tegen die ouders helemaal niet te zeggen waar het voor is? Je kunt zoveel dingen met een leeg potje..
Kringloopcentrum? Staan er zat...
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 april 2014 @ 15:39:

*Vangt bitterbal van Jusa* Thanks!

Maar je hoeft toch tegen die ouders helemaal niet te zeggen waar het voor is? Je kunt zoveel dingen met een leeg potje..

Jullie hebben gelijk!

Wij vragen eigenlijk nooit wat aan ouders en toch 2/3 knutsels per maand... Moet denk ik even aan het idee wennen;)

Heb inmiddels al heel veel reacties via FB...

Schijnbaar toch nog veel mensen die potgroentes verkiezen boven verse groente:)

Denk dat het goed moet komen.. Manlief nog een aantal x zn favo kost (witte bonen...)voorschotelen en dan kom ik wel aan de 30...

Slotje dan maar?

Thnx dames!
Misschien dit wat? Wel boven je budget, maar misschien valt er over de prijs te praten als je er meer bestelt.

http://www.marktplaats.nl ... 9c5b7a618&orderSource=SYI
Plaats een advertentie op Marktplaats.
Jammer dat je dit vandaag hebt geplaatst. Ik had een doos vol verzameld voor een vriendin die altijd kilo's jam maakt maar ze is al voorzien. Vorige week heb ik ze weggemikt, op een paar na waar nu verf, vernis en andere zooi van mijn wederhelft inzit.
verba volant, scripta manent.
Waar woon je? Ik ben een potjesverzamelaar, man is maar wat blij als je er dertig komt halen...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:may_ka schreef op 06 april 2014 @ 17:17:

Waar woon je? Ik ben een potjesverzamelaar, man is maar wat blij als je er dertig komt halen...in het hoge noorden:) vlakbij groningen...
quote:baan68 schreef op 06 april 2014 @ 16:22:

Misschien dit wat? Wel boven je budget, maar misschien valt er over de prijs te praten als je er meer bestelt.

http://www.marktplaats.nl ... 9c5b7a618&orderSource=SYIze heeft er maar 24;)
ik heb 11 bonne maman potjes maar ja dan zit je ook met verzendkosten:)
Dille en Kamille?
Dille & Kamille heeft ze. Geen idee wat ze kosten alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven