Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 11 april 2014 @ 14:46:

Nog zo'n voorbeeldje van hoe ranzig Billy is:

Gisteren zegt ze tegen Ruud: Ik heb zin om je te spugen.

Ze spuugt op zijn borst en vervolgens duikt ze op hem om het weer op te slurpen.

Van de week vraten Billy en Ruud de snotjes uit elkaars neus.

Als Ruud een snotje uit z'n neus haalt, laat ie 'm eerst zien aan Billy alvorens hij hem in z'n mond stopt.Wauw.
quote:Jibba schreef op 11 april 2014 @ 14:21:

[...]

Dit is slechts 1 kleine opmerking van alle ranzige dingen die ze zegt op een dag, Nous.

Vooral die kop die ze trekt nadat ze het gezegd heeft, doet mij weer griezelen van deze vreselijke kuttekop.Maar: die Ruud is toch ook niet helemaal lekker qua opmerkingen en acties, of wel? Ik kijk het echt zelden, volg het alleen hier dus ik weet het niet. Heb alleen een beeld.

Ze spuugt op zijn borst en vervolgens duikt ze op hem om het weer op te slurpen.

Als Ruud een snotje uit z'n neus haalt, laat ie 'm eerst zien aan Billy alvorens hij hem in z'n mond stopt.

Oh wat goor.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind Ruud en Billy een perfect stel eigenlijk. Als je beiden houdt van snot sabbelen en spuug zuigen is er niks aan de hand toch?

En ehm 200 euro voor 1 liedje van dat gospelkoor? Ik mag toch hopen dat dat niet waar is en ze minstens een half uur hebben opgetreden?

Anders zou ik het eerlijk gezegd pure diefstal vinden.
quote:Rooss4 schreef op 12 april 2014 @ 00:53:

Ik vind Ruud en Billy een perfect stel eigenlijk. Als je beiden houdt van snot sabbelen en spuug zuigen is er niks aan de hand toch?

En ehm 200 euro voor 1 liedje van dat gospelkoor? Ik mag toch hopen dat dat niet waar is en ze minstens een half uur hebben opgetreden?

Anders zou ik het eerlijk gezegd pure diefstal vinden.Ja, is waar. Maar snap niet dat je jezelf zo laat zien op Nederlandse tv. Maarach,.
Tis mijn kopje thee ook niet maar niks menselijks is me vreemd denk ik
Ik hou der van.

Het wordt alleen weer tijd voor een beetje actie. Het verloopt wat te gezapig nu hoor.

Vanessa mag van mij naar huis, jeetje wat een geluid komt daar uit.

En dat in combinatie met haar accent. ...pffff too much
Chocola laat je kleding krimpen
Ja mag leien dat er iets in dat bad gaat gebeuren ofzo. Haha Robin en Gio
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Als Ruud een snotje uit z'n neus haalt, laat ie 'm eerst zien aan Billy alvorens hij hem in z'n mond stopt.Haha, gatverdamme!!!!!!!!!!!!
Ik lees dat Rienk en Nicole het hebben gedaan, triest dat zij op zo'n gek valt.
quote:emma77emma schreef op 11 april 2014 @ 23:32:

Ik vind dat Vanessa een irritante stem, intonatie én accent heeft.Ik vind alles aan Vanas irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:funky2901 schreef op 12 april 2014 @ 09:23:

Ik lees dat Rienk en Nicole het hebben gedaan, triest dat zij op zo'n gek valt.Moest ie niet nog een paar maanden wachten? Lekker hypocriet if so..
Ik denk dat Nicolien en Rienk een leuke match vormen en op intellectueel en spiritueel niveau een waardevolle uitwisseling realiseren. Dit zijn twee mensen die, op gelijkwaardig niveau, (kunnen) leren van elkaar. Zelf heb ik groot respect voor de oprechtheid van beider karakters. En vind ik het leuk om te zien hoe de liefde tussen deze twee mensen zich stapje voor stapje ontwikkelt. En dat er eventueel een zelfgemaakte regel doorbroken wordt door voor 07-07-'14 gemeenschap met elkaar te (gaan) hebben, zal mij serieus een worst zijn. Nobody namelijk zal de dupe worden van het doorbreken van een regel als deze.

Hypocriet ?? Ach ... nee, in het kader van deze, verregaand betrouwbare, karakters is zoiets wat mij betreft peanuts ...

Let love rule ..... !!

In vergelijking met dat wat Billie 'liefde en vriendschap' noemt, is er tussen Rienk en Nicolien geen sprake van enige machtsstrijd.
De nieuwe kandidaten voor volgende week:

http://www.utopiatvshow.nl/kandidaten-utopia/

3 mannen!
Only dead fish go with the flow
Volgens Nicolien hebben ze het niet gedaan:

Vanaf 5:30 min

http://www.youtube.com/watch?v=idC2vWj-v_8&
quote:Dreamglasses schreef op 12 april 2014 @ 14:37:

De nieuwe kandidaten voor volgende week:

http://www.utopiatvshow.nl/kandidaten-utopia/

3 mannen!

Doe mij Mike maar!!

Die Derek lijkt net 'n wijf. En Dennis lijkt me teveel op Ron qua leeftijd en beroep.
Nou laat die Mike maar komen idd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij is ook echt iets voor Billy, hè die Mike
Ik ga op derek stemmen. Die lijkt me wel een aanwinst.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Die Derek ziet er toch niet uit? Okee, hij kan zelf alcohol maken, maar ze hebben tegenwoordig geld zat om 't te kopen, dus da's niet zo interessant meer.
Aan de andere kant word ik ook wat moe van de zoveelste klusjesman/ aannemer. Dus een chemo-nerd is eigenlijk best een leuke afwisseling!

Misschien ook wel goed voor weer een andere kijk op zaken!
quote:Dreamglasses schreef op 12 april 2014 @ 16:25:

Hij is ook echt iets voor Billy, hè die Mike Dat dacht ik ook gelijk
quote:Nouschi schreef op 12 april 2014 @ 17:29:

[...]

Dat dacht ik ook gelijk
Die Mike lijkt me 'n leuke match voor Nicoline als ze van die enge Rienk af is.
Allemaal kappen nu. Als die Mike er in komt, is ie voor ISA.

Waarom moeten die twee die al iemand hebben nou weer naar voren geschoven worden?

Isa of Aike hebben ook behoefte aan een beetje liefde, ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven