Goedkope make-up sites
zaterdag 12 april 2014 om 18:02
Make up haal ik het liefst in de winkel of ik google op betaalbare sites.
Via ebay doe ik nooit. Veel make up komt dan uit China en daar is testen op dieren op bijna alle plekken nog verplicht. Dus die wil ik niet. Ook heb ik niet zoveel zin om er 3 weken op te wachten.
Mijn kwasten komen van kruidvat. Zijn erg fijn en voor betaalbare prijs.
Via ebay doe ik nooit. Veel make up komt dan uit China en daar is testen op dieren op bijna alle plekken nog verplicht. Dus die wil ik niet. Ook heb ik niet zoveel zin om er 3 weken op te wachten.
Mijn kwasten komen van kruidvat. Zijn erg fijn en voor betaalbare prijs.
zondag 13 april 2014 om 17:56
Ik bestel in Duitsland omdat ze mijn favoriete merken Martina Gerbhardt hebben en Dr Hauschka en andere Duitse merken zoals Lavera,Logona etc
Violey heten ze. Je betaald wel een hoop geld aan portokosten,maar als je flink wat besteld heb je het er gauw uit. Want het is vaak wel een stuk goedkoper dan in Nederland. Martina Gerbhardt is net zo duur als in Nederland. Wel hebben ze meer dan bijvoorbeeld Lavendula in Amsterdam.
Zo ie zo is Duitsland vrij goedkoop met zijn cosmetica. Vaak zo'n 40%
Violey heten ze. Je betaald wel een hoop geld aan portokosten,maar als je flink wat besteld heb je het er gauw uit. Want het is vaak wel een stuk goedkoper dan in Nederland. Martina Gerbhardt is net zo duur als in Nederland. Wel hebben ze meer dan bijvoorbeeld Lavendula in Amsterdam.
Zo ie zo is Duitsland vrij goedkoop met zijn cosmetica. Vaak zo'n 40%